![]() |
HELLUUUP mun ouders zijn soap verslaafd!
Hallow,
Wie heeft er ook last van, mijn ouders zijn soap verslaafd en dan als ze thuis zijn 's avonds zit mun moeder 's middags al ja lekker vanavond soaps kijken!! Helluuuuuuup hoe kan ik ze er vanaf brengen, ik keek het eerder wel maar nu niet meer k heb wel wat beterz te doen, groetjes marleen |
IK OOK! ik ga nu snel gtst kijken:D
|
Gelukkig zijn die van mij niet zo! :)
Ze hebben er zelfs een hekel aan. Hoe zalig... :) |
mijn moeder MOET ook altijd die klotesoaps kijken.....
ze zijn er schijnbaar niet vanaf te brengen... gewoon achter je comp gaan zitten ofzo :D |
Internetverslaafd ??? :D
hoe kom je erbij :rolleyes: |
Mijn moeder is verslaafd aan sponsbobsqarepants... NEE ECHT!! Ze keek eerst met mn broertje mee, en nu is ze niet meer bij de tv weg te slaan.
Ze heeft me ooit een hele middag verveeld met het uitleggen van een aflevering met taarten die ontploffen. (?) Er zijn zoiezo belachelijk veel mensen sponsbob-verslaafd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
mn moeder wil altijd al die ziekenhuisseries kijken
en aangezien ik aan de meeste een gruwelijke hekel heb ga ik dan hierboven s.commen zonder al die series was ik veel minder hier te vinden.... |
Laten we een revolutie starten en alle soaps van de tv bannen! Elke keer als GTST, OnM en dergelijke onzin begint, gaan we voor de tv staan, maken we het beeldscherm zwart, of vallen we de ouders lastig met Atari Teenage Riot wanneer zij hun geliefde soap willen kijken. :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |