![]() |
en toen kwam je erachter dat..????
tja....... dat die jongen in de winkel tegenover jou wel heeeeeeel erg leuk is
damn........ ik werk zelf in een cd zaak en in de winkel tegenover mij (sportzaak) werkt echt een ontzettende leuke jongen hij komt meestal wel meerdere malen per week bij ons in de winkel ik weet niet hoe hij heet (gok dat hij ergens rond de 22 jaar is) maar okey ik begin m dus steeds leuker te vinden en onze gesprekken gaan vaak standaard alleen maar over feesten (trance en hardhouse feesten enzo) en over nieuwe cd releases enzo hoe kan ik er nou achter komen of hij mij ook leuk vind mn collega's wouden al helpen en lopen vet te klieren maar ik wil niet dat hun zich ermee gaan bemoeien wie weet wat tipss en/of gespreksonderwerpen???? groetjes Saskia |
als je 't steeds over die feesten hebt, zou je subtiel eens kunnen opperen om samen naar zo'n feest te gaan. dan heb je op zo'n feest al meer bewegingsvrijheid (en geen irri collega's.)
|
Citaat:
ja das waar maar mn volgende feesten zijn innercity en Trance Energy en daar ga ik al heen met een vriendin dus dat schiet niet echt op (wel heb ik voor innercity nog een extra kaart liggen/over (gewonnen) en ik zou t m nooit zo 1,2,3 durven vragen ik geb ook geen flauw benul waar ik m met uitgaan tegen zou kunnen komen (om de een of andere reden is t dan veel makkelijker) |
Citaat:
dan zeg je iets van dat het anders zonde is van 't kaartje, en dat 't je wel gezellig lijkt. oid. |
das waar maar denk niet dat die vriendin van mij t leuk vind als er ook ineens een jongen meegaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In een discotheek is het bijvoorbeeld eenvoudiger om te kleffen dan in de bieb van een school waar het gedrag nogal afwijkend zou zijn *noemt maar wat* :D De mens, het kuddedier. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm tja maar ja nou weet ik nog niet wat te doen :(
|
Citaat:
|
.."dat soort mensen"
lol, klinkt wel heel laag :) |
Citaat:
Je zou hem tijdens zo'n standaard gesprek terloops eens kunnen vragen waar hij zoal uitgaat :) Als je het toch steeds over feesten enzovoorts hebt :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |