![]() |
Stilte!!!!!!!!
Beste Leden...
Mijn computer zoemt als een gek!!! Hij wilt niet stiller!!! Ik mag van mijn vader 's nachts de computer niet aan doen, maar ik moet wat downloaden!!! Maar dat #*(&$(&@^@#% ding maakt zo'n herrie!!! Wat moet ik doen??? Greetz XC |
Uitzetten dat ding, hahaha geintje..
Nee, ik zou gewoon je (slaap)kamerdeur dichtdoen zodat ze je niet horen, of leg je dekbed over de PC heen, dan hoor je hem ook bijna niet... Zijn maar een paar tips hoor... |
Jah maar de computer zit in de woonkamer wegens verbouwing!!! Need Help!!!
Greetz Xc |
op het GoT zijn er al vele topics geweest over isolatie, waterkoeling en fans op 7v. Kijk daar maar eens ff.
|
Thanx RobDr
Greetz XC |
Hmmzk... Wat is GoT? Ja.. Ik weet het... Ik ben dom... http://forum.scholieren.com/smile.gif
Greetz XC |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het probleem is gewoon (dat was bij mij ook
zo) dat de kooler ergens tegen aan zit (een kabel of zo). Daardoor maakten mijn computer ook zo'n herrie! |
als na het vervangen van de koeler nog geen rezultaat word geleverd of dat hij dan nog te veel lawaai maakt kan je in je computer een twin turbo systtem cooler inbouwen , dit garandeert een apsolute stilte ,
|
Citaat:
anyway, het kan best een absoluut stille computer opleveren, maar ik vermoed dat het ook een behoorlijk lege portemonnee oplevert.. een niet echt gewenst neveneffect, lijkt me.. |
Citaat:
|
Citaat:
Greetz XC |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |