![]() |
dos
mijn zusje was een oud dos spelletje aan het spelen en toen liep dat spelletje vast.
dus computer opnieuw opgestart. start de computer alleen maar in dos op met dat spelletje en wil geen windows meer opstarten help help |
Citaat:
Heeft je zus dat spelletje ergens gedownload? Misschien zou het wel een virus kunnen zijn, misschien kan je Windows wel starten in de veillige modus, hopelijk heb je zo'n opstartdiskette gemaakt zodat je die kunt gebruiken. |
Tijdens het opstarten, nét voordat je het Windows schermpje krijgt (95? 98? ME?), moet je F8 indrukken. Dan krijg je de keuze om 'Normaal' op te starten. Selecteer die, en volgens mij is het probleem dan opgelost.
|
met de opstartdisk doet ie het ook niet
help en met f8 ook niet. |
Citaat:
Win 9x, Win 2000, Win ME, Win 3.1x? |
Citaat:
Ik ga ervan uit dat je Win 98 gebruikt of niet.. En trouwens krijg je bij het opstarten van Windows 98 geen blauw scherm te zien met "scandisk" enzo? Dan moet je gewoon op enter duwen hoor http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
|
Citaat:
en ik weet dat win 3.1x onder dos draait... Sterker nog Windows allemaal... Het is gewoon Dos in een schapenvachtje... Maar het is perfect mogelijk om Win 3.1x onmiddellijk te laten opstarten, net zoals bij Win9x ofzo... En leeken, snappen daar niets van af.. Maar vooral het eerste deel van deze reply is belangrijk! |
Citaat:
maar ik val wel op jongens hoor.. *wink* |
Software
|
Citaat:
|
Als je in dos zit , tik dan eens gewoon win , start hij dan op ???
|
Citaat:
|
als je in dos bent, typ dan eens edit. Open dan je autoexec.bat en voeg in de laatste lijn c:\win toe. Als dit er al staat weet ik het niet hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45. |