![]() |
[voor de gitaristen] Hoe krijg je langere nagels???
ik ga steeds minder met plactrum spelen. maar ik heb gewoon langere nagels nodig. Hoe krijg je zo 123 langere nagels?? ik heb gehoord dat je een nagelsetje kan kopen ofzo, waarmee je je nagels kan slijpen enzo. Hoe doen jullie dit?
|
als je slijpt haal je er toch juist wat vanaf :confused:
kdenk dat er geen manier is om 1-2-3 langere nagels te krijgen.. |
dan glijd je ze zeg maar weer glad zodat ze langer kunnen groeien. tenminste dat denk ik.
|
was het niet iets met noten ofzo? Ik heb ooit gelezen dat je nagels sneller gaan groeien als je veel noten eet oid...Maar het kan ook pure onzin zijn :p
|
Citaat:
Hahaha :D denk dat het onzin is. maar ik ga nu dus wel meer noten eten voor het geval dat :P |
Citaat:
thx :D |
Als je koorts hebt schijnen ze ook sneller te groeien...
|
Citaat:
Dat alles om mijn nageltjes te laten groeien :P |
noten doping en warmte
|
Je kan van die opplakdingen van je kleine zusje jatten....
|
Citaat:
ie... nu ik erover na denkt, je haar gaat dan sneller groeien niet je nagels... :p my mistake |
Citaat:
|
gewoon laten groeien lijkt me toch veruit het simpelste en gemakkelijkst ;)
|
euh...je kan er toch ook van dat nagelverharder opdoen??? :confused: niet dat dat echt helpt maarja. en als je veel nagelsbijt en je wilt eraf: daar heb je toch van dat heeeele bittere spul voor??? :p
|
Citaat:
|
gewoon met plectrum spelen
|
Citaat:
|
waarom zou je überhaup langere nagels willen hebben voor gitaarspelen? lijkt mij alleen maar irritant
|
Citaat:
Daarnaast goed rond knippen/vijlen, dan scheuren de hoekjes niet zo snel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou niet van die lange nagels bij het gitaarspelen, ik vindt het ook maar een beetje showgedrag, maar goed, ga lange kunstnagels zoeken. Makkelijk, je hebt ze veel sneller dan wanneer je ze laat groeien, als ze breken koop je gewoon nieuwe, t geluid vd gitaar is ongeveer hetzelfde. Minder moeite, minder ongemak, wel duurder dan laten groeien, maar goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan koop je toch helemaal kunstnagels??? En als het wat is kun je ze nog altijd laten groeien. Want echt lange nagels laten groeien, daar gaat wel een paar maandjes overheen... |
ehm.. gitaar spelen met lange nagels vinnik wel niej zooo irritant!! haha maar iedereen zijn eigen mening..
hoe krijg je langere nagels.. ehm nou.. door ze niet af te bijten.. denk ik dan he.. |
Ik leer het gewoon met mn vingers, en heb wel een plectrum liggen maar ja ik vind dus met vingers lekkerder en mooier. Het ligt er maar aan wat je gewend bent...
|
Je kan in muziekwinkels van die ombindnagels kopen. Die kan je dan ipv een plectrum gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Langere nagels???????
Ik moet juist altijd korte nagels van mijn gitaardocent... en hoe je je nagels snel langer kan laten worden? Nou, een weekje wachten en voila!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Heel veel aardbeidanoontjes eten :p
Hahaha Danoontje Powerrrrrrr!!!!! |
nou, door ze te laten groeien!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |