![]() |
limux/internet;mijn vriendje kan niet meer met me msnen :(
Mijn vriendje kan niet meer met mij msnen :mad:
Hij heeft een nieuw programma op z'n computer gezet, limux ofzo Hij krijgt z'n internet (adsl) niet aan de praat HELP wie kan hem helpen of heeft een goed linkje? please hurry, i miss him |
Ik neem aan dat ie een neiwue OS op zijn computer heeft dat Linux heet?
|
(/me krijgt er zin in om deze replys automatisch te laten plaatsen, en nee we gaan er geen discussie van maken welk prog dat het beste kan)
Even aangenomen dat je met limux linux bedoelt (van limux heb ik nog nooit gehoord): Welke linux distro en welke modem heeft ie? Heeft ie wel de drivers geinstalleerd enz? |
MSN-en onder Linux? Kan dat ook al?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, je kan altijd nog bellen, brieven sturen, etc :D :p
http://********.tsd-webservices.nl/t...DSL-Linux.html |
Citaat:
Maar jah, de meisjes van tegenwoordig vinden al die nummertjes te moeilij (terwijl je ook kunt zoeken op email adres, maar goed) |
Citaat:
Nah zo gaat het nou eenmaal met de vooruitgang, het moet sneller, mooier, beter, makkelijker aangezien het voor meer mensen toegankelijk moet zijn... |
dankje ********, daar heeft ie op zekers wat aan zegt ie
als er nog problemen zijn laat ik het weten |
Citaat:
En makkelijker, jah.. ach.. |
en ik blijf zeggen: MSNen kan niet, want MSN staat voor microsoft network, dus dan ga je MicroSoft Networken, en dat kan niet, behalve als je Multimiljonair bent, kun MSN misschien opkopen. MSN is dus geen afkorting van -wat jullie waarschijnlijk bedoelen- MSN Messenger, want dan zou je ook met MSN Chat, Date, Money etc. gewoon MSN kunnen noemen... En nee, jullie hebben allemaal geen MSN, want dan zijn jullie allemaal multimiljonair, voor de 3de keer...
|
ok je kan onder linux gebruik maken van de Micro$oft Network Messenger service
|
Citaat:
Windows Messenger kan ook nog :rolleyes: |
amsn gebruik ik altijd, moet je gwoon ff op freshmeat.net zoeken :)
|
en amsn ziet zo goed als hetzelfde uit :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01. |