Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   linux/internet;mijn vriendje kan niet meer met me msnen :( (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=304692)

cotton candy666 10-12-2002 20:35

limux/internet;mijn vriendje kan niet meer met me msnen :(

Mijn vriendje kan niet meer met mij msnen :mad:
Hij heeft een nieuw programma op z'n computer gezet, limux ofzo

Hij krijgt z'n internet (adsl) niet aan de praat

HELP

wie kan hem helpen of heeft een goed linkje?

please hurry, i miss him

Triloxigen 10-12-2002 21:15

Ik neem aan dat ie een neiwue OS op zijn computer heeft dat Linux heet?

niemand 10-12-2002 21:15

(/me krijgt er zin in om deze replys automatisch te laten plaatsen, en nee we gaan er geen discussie van maken welk prog dat het beste kan)

Even aangenomen dat je met limux linux bedoelt (van limux heb ik nog nooit gehoord):

Welke linux distro en welke modem heeft ie? Heeft ie wel de drivers geinstalleerd enz?

Pr0xy 11-12-2002 01:16

MSN-en onder Linux? Kan dat ook al?

Koen 11-12-2002 06:44

Citaat:

Pr0xy schreef:
Kmerlin, KMSN, Everybuddy, Gabber, en nog 100 andere programma's voor Linux om te MSN-en waar ik even niet op kom :)

Rupert 11-12-2002 07:27

Citaat:

Pr0xy schreef:
De vraag is eerder. Wie wil Msn onder Linux gebruiken? :p

Orion 11-12-2002 07:36

Citaat:

Rupert schreef:
De vraag is eerder. Wie wil Msn onder Linux gebruiken? :p
als je het niet doet kom je als linuxgebruiker al snel in een sociaal isolement ;)

Lethalis 11-12-2002 08:47

Ach, je kan altijd nog bellen, brieven sturen, etc :D :p

http://********.tsd-webservices.nl/t...DSL-Linux.html

Triloxigen 11-12-2002 08:56

Citaat:

Orion schreef:
als je het niet doet kom je als linuxgebruiker al snel in een sociaal isolement ;)
vroeger, toen het voor de internetgebruiker het nog niet zo simpel hoefde, was er ICQ.
Maar jah, de meisjes van tegenwoordig vinden al die nummertjes te moeilij (terwijl je ook kunt zoeken op email adres, maar goed)

oneMen 11-12-2002 09:25

Citaat:

McLaren schreef:
vroeger, toen het voor de internetgebruiker het nog niet zo simpel hoefde, was er ICQ.
Maar jah, de meisjes van tegenwoordig vinden al die nummertjes te moeilij (terwijl je ook kunt zoeken op email adres, maar goed)

Je zal er altijd mee blijven zitten.. =)
Nah zo gaat het nou eenmaal met de vooruitgang, het moet sneller, mooier, beter, makkelijker aangezien het voor meer mensen toegankelijk moet zijn...

cotton candy666 11-12-2002 12:54

dankje ********, daar heeft ie op zekers wat aan zegt ie

als er nog problemen zijn laat ik het weten

Triloxigen 11-12-2002 13:06

Citaat:

M n M schreef:
Je zal er altijd mee blijven zitten.. =)
Nah zo gaat het nou eenmaal met de vooruitgang, het moet sneller, mooier, beter, makkelijker aangezien het voor meer mensen toegankelijk moet zijn...

Het is niet sneller, zeker niet beter (het heeft gewoon minder functies), en al helemaal niet mooier..
En makkelijker, jah.. ach..

.Mpje Dual 11-12-2002 19:48

en ik blijf zeggen: MSNen kan niet, want MSN staat voor microsoft network, dus dan ga je MicroSoft Networken, en dat kan niet, behalve als je Multimiljonair bent, kun MSN misschien opkopen. MSN is dus geen afkorting van -wat jullie waarschijnlijk bedoelen- MSN Messenger, want dan zou je ook met MSN Chat, Date, Money etc. gewoon MSN kunnen noemen... En nee, jullie hebben allemaal geen MSN, want dan zijn jullie allemaal multimiljonair, voor de 3de keer...

niemand 11-12-2002 22:24

ok je kan onder linux gebruik maken van de Micro$oft Network Messenger service

Triloxigen 11-12-2002 22:32

Citaat:

.Mpje Dual schreef:
en ik blijf zeggen: MSNen kan niet, want MSN staat voor microsoft network, dus dan ga je MicroSoft Networken, en dat kan niet, behalve als je Multimiljonair bent, kun MSN misschien opkopen. MSN is dus geen afkorting van -wat jullie waarschijnlijk bedoelen- MSN Messenger, want dan zou je ook met MSN Chat, Date, Money etc. gewoon MSN kunnen noemen... En nee, jullie hebben allemaal geen MSN, want dan zijn jullie allemaal multimiljonair, voor de 3de keer...

Windows Messenger kan ook nog :rolleyes:

DJSonGoten 12-12-2002 11:35

amsn gebruik ik altijd, moet je gwoon ff op freshmeat.net zoeken :)

DJSonGoten 12-12-2002 11:36

en amsn ziet zo goed als hetzelfde uit :P

MissKiss1985 12-12-2002 17:28

Citaat:

McLaren schreef:

gelukkig voel ik me niet aangesproken omdat ik al sinds de eerste dag dat ik internet had hier icq gebruik, das zon 4 jaar :p niet iedereen als hetzelfde beschouwen he

Pr0xy 12-12-2002 18:14

Citaat:

Koen schreef:
Kmerlin, KMSN, Everybuddy, Gabber, en nog 100 andere programma's voor Linux om te MSN-en waar ik even niet op kom :)
[indekmodus]Met MSN-en bedoel ik uiteraard, gebrik maken van MSN Messenger of Windows Messenger[/indekmodus] :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.