Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   WHAAA Verlegen (jah alweer een) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=304822)

MazeMouse 10-12-2002 21:50

WHAAA Verlegen (jah alweer een)

Oke, ik heb dus een klein probleempje.

Ik kan prima met mensen praten. Geen probleem. Gewoon doen. Maar zodra ik iemand leuk vind.....
Dan lukt het praten me nog steeds even goed en prima.
Maar het haar zeggen????
NOOIT VAN MIJN LEVENSDAGEN!
Ik ben zelfs nog te verlegen om het via MSN of een mail (jah, mail jah. Dat ding dat bijna nooit gelezen wordt en zeker niet binnen de minuut reactie heeft) te zeggen.

Ik wilde het laatst doen. HOPELOOS gefaald.
Ik sla gewoon meteen dicht zodra het ook maar enigsinds in de richting van dat onderwerp komt. Ik draai er uren omheen en dan weten ze nog niks (Jah ik moet de politiek in :P)

Freyja 10-12-2002 22:06

Bll dat heeft vrijwel iedereen. Of gewoon doen... of niks doen... mijn taktiek :p

MazeMouse 10-12-2002 22:55

Citaat:

Morgan schreef:
Bll dat heeft vrijwel iedereen. Of gewoon doen... of niks doen... mijn taktiek :p
niks doen (y)

Super Vegeta 11-12-2002 20:10

Doe wat je hart je ingeeft, je zal er waarschijnlijk geen spijt van krijgen, en anders krijg je het later als je het niet gedaan hebt.

Dusjcrib 11-12-2002 21:14

Hmz, dat probleem heb ik niet echt.. Als ik er zeker van ben dat er kans is dat het beantwoord wordt enzo, dan durf ik het wel te zeggen.. Alhoewel ik dat gedeelte toch veeeel liever aan de ander overlaat!!

MazeMouse 12-12-2002 00:24

Citaat:

Super Vegeta schreef:
Doe wat je hart je ingeeft, je zal er waarschijnlijk geen spijt van krijgen, en anders krijg je het later als je het niet gedaan hebt.
Juist. En dat is dus gewoon onmogelijk als je op zulke momenten eerder in janken zult uitbarsten dan werkelijk kunt vertellen wat er is....

3rd Rock 13-12-2002 05:44

give it a try, nee heb je en ja kun je krijgen (of andersom natuurlijk!) je hebt weinig te verliezen en als je het niet probeert weet je niks! en via meel of msn moet het te doen zijn. ben zelf nogal verlegen en ik heb de guts gehad een meisje dat ik 2 keer irl had gesproken haar emailadres te vragen! geen moment spijt van gehad! give it try and good luck!

Elisaaa 13-12-2002 15:58

en niet geschoten is ook altijd mis...

anders schrijf je een brief?? of een subtiel smsje?

Wes 15-12-2002 16:00

Gewoon ff jezelf laten warmlopen en dan eruit flappen. Take your chance, anders kom je ook niet veel verder lijkt me.

Joostje 15-12-2002 16:14

Citaat:

Elisaaa schreef:
en niet geschoten is ook altijd mis...

anders schrijf je een brief?? of een subtiel smsje?

oeew sms = romantisch...

:rolleyes:

Super Vegeta 15-12-2002 20:42

Citaat:

Joostje schreef:
oeew sms = romantisch...

:rolleyes:

moet je wel nummer hbb hé

MazeMouse 15-12-2002 21:33

Oke, probleem 2. Ze weet het nu. Maar ze geloofd het niet.....
(minderwaardigheidscomplex stelt: niemand KAN mij leuk vinden. Dus dat vindt zij....)

Super Vegeta 15-12-2002 22:42

Citaat:

MazeMouse schreef:
Oke, probleem 2. Ze weet het nu. Maar ze geloofd het niet.....
(minderwaardigheidscomplex stelt: niemand KAN mij leuk vinden. Dus dat vindt zij....)

Ken ik, niks van aan trekken en zeg dat ze perfect voor jouw is, dat wil ze dan ten slotte horen, geloof me.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.