![]() |
"De wandeling" op Brabant TV.
Dat klinkt vast saai he? Maar 't is echt geweldig.
Leon en Rene de gekste! Oke, wie kijkt dit ook wel eens en wat vinden 'we' ervan? En, dit is een serieus informatief programma op een geweldig mooie manier. Waarom word dit niet op NL1/2/3 uitgezonden? |
Echt heel saai, puur opvulling voor de zendtijd van Omroep Brabant, echt tres kut
|
Citaat:
|
haha zo slecht dat et gaaf is
kijk et meestal wel als ik et tegenkom :p |
Als ik het toevallig eens tegenkom bij het zappen, dan vind ik het wel grappig. Die presentor weet het wel enthousiast te vertellen.
Maar ik vind het programma 'Gestrikt' met Theo Verbruggen op zondag veel leuker. Daar ga ik echt voor zitten :D. |
Tv west roelt :p
|
die piereliepoerelie muis is koeler
|
haha de wandeling
kvind et opzich wel een bruut programma vooral als er tog nooit wat anders is is et leuk om te kijken die gasten heerschen ! :D |
Leon; "Zie je dat rene? ZIE JE DAT? RENE? Zie je dat vlekje op die treurwilg? ZIE JE DAT VLEKJE? RENE? DAT VLEKJE DAAR? daar heeft ooit eekhoorntjesbrood gezeten."
rene; "oh." |
ik heb t nog nooit gezien, hoe laat komt t :o
|
Ik vind het wel een leuke en informatief programma.
Dat die vent zo veel weet ook eigenlijk. Hij praat aan een stuk door of dat het niks is. Een van de betere programma's op TV8 iig. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Briljant programma, vooral op de manier dat ook de programma's van Bob Ross briljant waren.
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn held.. zwijmol.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
HENK HUPPELSCHOTEN RULES!!! "dit was het weer weer", lol, sjon de ombudsman rules ook. en filmspot is een van de betere filmprogramma's van nederland, take that
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |