![]() |
Lacuna Coil - Comalies
Kheb van de Sint Comalies gekregen van Lacuna Coil.. Ik vin um gaaaaav! Wat vinden jullie ervan? EN hoe klinken de oudere CDs van LC vergeleken bij deze?
|
hmmmmpfffrt..
ik ben eerlijk gezegd na de Halflife EP afgehaakt, et werd me iets te simpele 3 akkoorden pop met een vrij zeurend zingende Cristina Scabbia... zo simpel dat 4 minuten in een nummer ECHT te lang is. boeit me allemaal niets meer, ze worden steeds meer poppy hun eerste EP Lacuna Coil en het eerste album In a Reverie zijn stukken beter, de muziek daar is meer melodieuze metal terwijl ze tegenwoordig meer pop/rock maken. -Circle -Falling -Un Fantasma Tra Noi -The Secret of zoiets :confused: |
Ja op enkele uitzonderingen na vind ik In A Reverie ook wel beter dan Comalies.
|
Ik vind Unleashed Memories nog steeds de mooiste cd, sfeervol en mooi :)
Ik vind Comalies wel een goede cd, leuk dat ze ge-experimenteerd hebben met 2 spoken word enzo, had van mij wel wat meer spoken word ingemogen, Angel's Punishment is zoo gaaf (y) De eerste 3 "cd's" (Lacuna Coil, In A Reverie, Halflife)zijn wat vager, minder toegankelijk denk ik, maar ook wat rommeliger en minder professioneel..ook het engels is slechter dan op de nieuwe cd.... Mijn favo nummers van alle cds: Falling Again Distant Sun Heir of a dying day A current obsession Circle Stars This is my dream Angels punishment Daylight dancer Tight rope/Aeon :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |