![]() |
Windows XP
zit hier nou fijn te draaien op een beta, maar godallejezus wat ziet dat er geil uit.. net nog ff quake3 gespeeld, en dat ging allemaal als een speer.. en dan *eindelijk* een fatsoenlijke taskmanager heh, hehe..
het verkennertje doet helemaal mn broek bollen; ID3 info in de verkenner! -- en ik hoefde niets aan drivers te installeren (op die van m'n RAID-controller na)! zometeen de brandsoftware in Windows 's proberen (niet dat het beter kan zijn dan de combinatie Nero/Fireburner).. ik word echt vrolijk van dit OS.. het OS an sich draait rap op een 1GHz Thunderbird met 256MB aan boord.. |
Gaat over Software Dob
|
ghe je hebt gelijk
ach, gezien het tijdstip schaam ik me er niet voor |
Citaat:
Natuurlijk rekent Gates erop dat iedereen wel even om het jaar een nieuwe Pc haalt, maar ik ben slechts een arme scholier http://forum.scholieren.com/wink.gif Tis wel een mooi OS, dat zeker. Extra functies zijn soms handig, soms ook compleet overbodig. Ik heb 't uberhaupt niet zo op Beta's, wacht liever tot 't orgineel ook uit is, maybe probeer ik 't dan nog eens. Tot die tijd hou ik 't op Win2k... Anyway, dystopia heeft gelijk.. --> Software & Multimedia. Ow en dan nog wat... Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Koen (10-06-2001).] |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |