![]() |
mp3 in wav omzetten
Ik heb napster en heb een hele hoop liedjes die wil ik op cd zetten maar ik weet niet hoe je mp3 in wave omzet ik hoop dat iemand het hier wel weet
dus kan je me helpen zeg het dan ik ben je dan eeuwig dankbaar |
damn......
met music jukebox kan dat....ff zoeken op download.com |
Heb je Winamp?
Zoja...maak een playlistje aan met de nummers die je naar WAV om wil zetten. Klik met de rechtermuisknop terwijl je de muis bv. boven de equalizer hebt (meestal middelste venster). Er komt nu een menuutje te staan, kies hieruit 'Options' en dan 'Preferences'. Er word een venster geopend, zoek hierin naar 'Output' (staat onder 'Plugins'). Zet de blauwe balk op Nullsoft Disk Writer en kies voor Configure (onderin beeld) Je kunt daar kiezen in welke map je de WAV files neer wil zetten. Kies een map en ga terug Winamp. Start het eerste nummer van de playlist op en voilà... Hou er wel rekening mee dat één minuut muziek ongeveer 10 mb inneemt dus zorg voor voldoende schijfruimte |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet er natuurlijk geen rotte mp3 tussenzitten, dan is het gauw einde oefening.. maar MP3's die ik zelf geripped heb (gebruik overigens EAC in de secure mode, in combinatie met razorLAME 3.87MMX 256kbps CBR true stereo) knal ik altijd 8x otf zonder problemen.. |
Citaat:
|
Gebruik je Nero?
Dan kun je gewoon een audio cd branden en de mp3's selecteren.. |
Citaat:
voor de puristen onder ons; de bug in de nitrane-decoder in Winamp is vanaf versie 2.666 opgelost, dus je kunt zonder problemen die decoder gebruiken.. |
-> s&m
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |