![]() |
uitgaan...
Wat doen jullie zoal aan met uitgaan?? Extra opvallend of neutraal? Topje of blousje met lange mouwen?? etc...???
Tell me..!! Misschien nog leuke tips.. ook wat betreft haar en make-up (en natuurlijk ook kleding) en wat vind je van de kleding e.d. van je mede-uitgaan-genoten? |
Gewoon, kleren die ik normaal ook aan heb..
|
Wat ik normaal ook aan heb, aangepast aan de temperatuur van de plaats waar ik uitga...
|
Ongeveer wat ik normaliter aan heb. Soms kleed ik me niet eens om. Een spijkerbroek of iets nettere broek met een blouse bijvoorbeeld, en laarsjes + riem die bij elkaar passen. Hangt er een beetje van af waar ik heen ga, en met wie.
M'n haar steek ik soms op, of ik doe het los (met wat hairmousse), of ik hou het gewoon in een rommelig knotje. Make-up verander ik wel, ik maak mn ogen iets donkerder dan normaal. Lange mouwen/korte mouwen: met dit weer in principe lange mouwen. Als ik echt naar een disco o.i.d. ga, iets met korte mouwen |
nou meestal eigenlijk gewoon dezelfde kleren als naar school.
Alleen nu is het winter, dus met uitgaan trek ik dan geen dikke trui aan. Gewoon een spijkerbroek met een truitje dus |
Ligt eraan waar ik naartoe ga.
Als het een groot feest is,met bijv een thema dan maak ik iets. Anders gewoon normale kleren,besteed alleen wat meer tijd aan haar en make/up. |
Citaat:
|
In m'n 'normale' leven zie ik er gewoon netjes uit, met af en toe wat rare dingetjes er tussen. Als ik uitga, ga ik meestal naar een 'alto' kroeg en dan trek ik wel wat anders aan, hangt er net vanaf of ik daar zin in heb of niet.
Haar laat ik meestal wel hetzelfde, evenals mn make-up |
normaal.. en idd qua temperatuur
|
Ligt eraan waar ik heen ga.
Als ik gewoon naar n cafe oid ga, trek ik kleren aan die ik normaal ook aan heb. Maar als ik een feest heb of naar een discotheek ga, trek ik wat leukers aan en doe ik wat meer aan mn haar en make up. Is ook afhankelijk van de temperaturen. |
uitgaan in plaatselijke praatkroeg met vriendjes: wat ik diezelfde dag aanhad
uitgaan naar een (dans)feestje: rokje+simpel topje, niet echt heel veel speciaals maar ook niet echt casual groter feest met eventueel een thema: verschilt per feest, maar dan let ik in ieder geval wel heel erg of alles wel bij elkaar past, en meestal heb ik dan iets aan wat ik in het dagelijks leven niet vaak/niet draag |
Vaak dezelfde soort kleding als ik normaal aan heb, alleen dan vaak iets met korte mouwen.
|
Meestal gewoon hetzelfde als wat ik gewoon aan heb. Ik doe meestal wel een t-shirtje aan, anders heb ik het zo warm (dat méén je niet). Wel vind ik het dan leuker om een beetje te frutselen met m'n haar en wat meer make-up op te doen.
|
hm in de winter verschilt het heel erg. anders krijg ik het gewoonweg veel te heet. verder besteed ik dan veel meer ijd aan mijn haar en make up. soms is het voor school toch te en daar heb ik eigenlijk geen tijd voor.
|
Hangt ervanaf waar ik naartoe ga, gewoon een kroeg in na het werk ofzo, dan gewoon normaal.
Maar naar feesten(Speedfreax bijv) xtra opvallend(hoewel dat daar weer de norm is, dus niet zo opvallend). |
Citaat:
Hoe was speedfrx? |
Meestal mini-rokje met koel truitje..
En ik besteed wat meer aandacht aan mn make-up / sieraden.. |
Citaat:
Was je niet geweest? |
als je het maar niet te overdreven maakt,straks krijgen ze nog een verkeerd beeld van je :)
ik zou niet heel erg veel extra's besteden aan make up e.d. een beetje is wel genoeg vind ik. Beetje extra make up en iets leukere kleding ofzo :) Veel kleur. |
ongeveer hetzelfde als normaal alleen iets extremer
|
eigenlijk hetzelfde...
|
soms een rokje, wat ik niet naar school aanheb.
Vaak een 3/4 of lange broek met een truitje zonder mouwen of met korte mouwen want bij een discotheek is het toch wel ietsjes warmer dan op school. Vaak besteed ik wat meer aandacht aan mn make-up + haar (dat komt vooral doordat ik daar dan meer tijd voor heb) |
Een voor mij "gewone" broek, wijd dus met daarop een strak hempje en kiste
|
Ligt er helemaal aan waar ik heen ga en in wat voor bui ik ben... Ik kleed me sowieso altijd wel om, maar ligt er een beetje aan wat de plannen zijn, als ik alleen even iets ga drinken zie ik er anders uit dan wanneer ik 'echt' uitga. En soms heb ik gewoon zin om er even opvallend uit te zien, dat doe ik dan ook.. tis maar net waar ik zin in heb.
|
Citaat:
|
Naja, ik woon in Heerhugowaard, Dat scheelt niet zo veel, en btw, ik heb helemaal nix over ijzel gehoord toen hoor.
Maar ja ik ga dan ook met de trein. Echt klote, een vriend van me rijdt hopelijk over 2 a 3 maanden af, eindelijk met de auto. |
ligt eraan. voor feestjes zijn andere kleren nodig dan wanneer ik gewoon uitga..
|
Ik ga eigenlijk nooit uit ..
of naja, wat ik uitgaan vind, zijn dus concerten. En daar ben ik meestal hyperactief, dus is frisse kleding nodig, vaak spaghettihemdje en gewoon skatebroek :) |
Meestal gewoon iets 'minder' omdat je toch niet in je warmste kleren gaat dansen.
Voor de rest gewoon meer make-up, hangt ervan af hoe lui/creatief ik ben... |
Als ik gewoon uit ga waar ik meestal uitga, in een bar/dancing ( klinkt horrible :p ) dan draag ik bijna altijd wel een hemdje met spaghettibandjes en een rok. Kun je lekker in dansen.
Als ik naar kraakfeestjes ga ofzo dan neem ik zoveel mogelijk lagen kleren mee, vries daar echt dood altijd :eek: En als ik gewoon ergens wat ga drinken gewoon meestal een broek/rok met een blousje ofzo. Make-up doe ik meestal niet teveel omdat in die hitte altijd alles aan het einde van de avond op je wangen hangt |
Citaat:
Offtopic: hoeveel van die briljanta avatars heb je al |
zoals ik me altijd kleed, maar nooit hetzelfde als ik die dag aanhad. Het ligt een beetje aan mijn bui of ik een rok of een broek aandoe. En ik doe met uitgaan geen trui o.i.d. aan want dat is veel te warm, maar ik kleed me ook niet bloot.
|
met dit weer meestal lange broek, iets warmer dan een rokje
en topjes zonder mouwen, mijn truitjes moeten wel opvallen,en ik wil er zeker van zijn dat niemand anders ze heeft. Meestal truitjes met open rug ofzo Mijn make-up hangt ervan af waar ik heen ga, blijf ik in leeuwarden, dan zodat ik wat ouder lijk ga ik naar berlikum ofzo, dan gewoon met veel glitters mijn haar heb ik eigenlijk altijd los hangen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neutraal.
REIE |
ik ga nog nie echt uit ofzo, maar als ik naar feesten ga doe ik niet iets wat ik gewoon elk dag aan doe maar toch iets meer iets 'bijzonders'. iets waar ik me gewoon lekker in voel. ook besteed ik meer tijd aan make up & haar
|
Gewoon cafe-dingetje, enz. mijn dagelijkse kleding, alleen dan niet hetzelfde als ik die dag al aanhad.. Ik loop alleen wel vaker in een rokje, en heb iets minder aan, gewoon hemdje, blousje, meestal met korte mouwen.. Als ik zin heb, besteed ik er meer aandacht aan, ook aan haar en make-up.. Hoewel ik nooit veel make-up opheb, ik heb geen zin om het om de 10 minuten bij te werken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |