![]() |
Mij
Je ziet me, ik voel
de vlinders van de middag. Jij staarde, maar ik zag niet je gevoel Ik weet, ik ben stom geweest maar dat verandert niets aan de vlinders de blauwgroene vlinders van gisteren Daar, waar ik sprong van blijdschap en om je ogen cirkels trokken van verdriet kon ik niet plaatsen waar het raadsel van mijn liefde lag Ik zag je, je was voor een seconde mei, voor een seconde mij Epiloog: ja jongens dit is wat je zegt een beetje een gevoelsgedicht, weinig ratio en maar gewoon de woorden laten lopen als een lieveheersbeestje in mei. In mei ja :D(Y) |
Citaat:
|
Bij deze een nieuwe start voor dit topic, succes ;)
|
Dat heb je in een leuke vorm gezet en op een bijzondere manier verwoord, leuk te lezen!:)
Ik vind de 1e en de 3e en de laatste strofe erg tof. Wat een grappige, leuke uitspraken er tussen!.(ik voel de vlinders van de middag, die 1e 3 regels van strofe 3! en die laatste ook gewoon leuk vanwege die speling er in.! Maar nu even over strofe 2, want die vind ik veel minder goed. Het ritme is niet zo fijn, naar mijn gevoel, helemaal gezien de andere strofes. Misschien nog iets aanpassen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37. |