![]() |
klein gedichtje
Je ogen boren in mijn ziel
bewonderen mijn gedachten Je lippen overdonderen mij met je zoete krachten Je vingers raken mij licht aan verkennen zacht mijn huid Dan is het moment gekomen dat onze lichamen samen smelten en wij samen..........verder dromen |
die andere van jou vond ik mooier...
toch is het gevoel wat er uit komt mooi |
Citaat:
Dat is dan ook zo bij de vijde en de zesde regel.. Ik vind het persoonlijker ook mooier wanneer een aantal regels de zelfde beeldende stijl hebben. Je spreek in je eerste twee regels over wat de ogen doen en wat ze voor jou doen. In je volgende twee regels ga je echter een andere beeldende stijl aannemen zeg maar.. je zegt daar wat over de lippen en wat zij hebben (je betrekt niet meer het feit in die regels wat zijn lippen voor jou betekenen).. Begrijp je wat ik bedoel? Het is niet aanvallend ofzo bedoeld hoor ;) Het zijn gewoon enkele dingen die in gedachten opkwamen bij het lezen van je gedicht. Je titel 'klein gedichtje' sprak me op een uitnodigende manier aan, en zo krijg ik al vanaf de titel een min of meer warme gloed van gevoel door mij (bij de titel minimaal ;)).. Maar je gedichtje houdt die sfeer wel goed staande (y) |
Citaat:
ik heb namelijk sterk de neiging te denken dat je nu een kritische noot plaatst, omdat je forumbaas bent en dat van je verwacht wordt. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |