![]() |
Posters en meer...
Hallo iedereen
:) ik heb nog heel er veel posters en artikels van allerhand groepen en dingen thuisliggen en zelfs nog andere dingen als er iemand geinteresseerd is laat je het maar weten en als je iets zoekt zeg dat dan ook maar ik heb het misschien liggen!!!! greets teddybeerke EDIT: Als je kleuren gebruikt, doe het dan goed ;). En darkred wodt niet ondersteund :o |
Heej, heb je toevallig posters/dingies van Silverchair of Green Lizard, of mooie fantasyposters? (y)
|
Citaat:
|
of van immortal/marduk?
|
Smashing Pumpkins?
|
en van atthedrive-in/sparta/coldplay
|
iets van Incubus of Jamiroquai? bedankt!
|
heb je iets van lagwagon, nofx,.. enz enz
iets van punk dus?? |
heb je iets van Henk?
|
Citaat:
tssssss SCHANDE!!! misschien iets van Children Of Bodom/Opeth? |
Citaat:
kom niet aan lagwagon.. |
Ik heb er veel ma ik moet es nagaan welke juist ma ik denk nie da ik veel heb van die groepen die jullie hebben opgeschreven ma blijf ma vragen als ik nie antwoord
ik zal dan wel es kijken !!!!! |
heb je iets van Eminem liggen? zohja hoeveel? groot / klein?
|
Ik zoek alles van Lord of the Rings....in't bijzonder van Legolas :D
en van Anathema |
Citaat:
|
Niet zeuren!
ALLES van LotR is goed!!!!!!!! Maakt niet uit van welke acteur! Enneuh KrizzZzZZzzjE :P> welke Henk bedoel je??? |
Iets van:
Jewel? Shakira? The Corrs? Andre Hazes? Laat het me weten. |
ik denk dat ik zeker werl wat van the lord of the rings heb liggen maar voor de rest... ik blijf zoeken en van eminem heb ik zelfs veel liggen
blijf maar vragen dan hou ik mij met iets bezig :rolleyes: |
Citaat:
|
wat heb je zoal van eminem dan allemaal?
|
Citaat:
met je gare gaymuziek |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed ik ga ut toch nog proberen: heeft gij no doubt posters? |
JAAAAAAA
ik heb er van NO doubt |
Citaat:
Ik hou me aanbevolen.....!!!!! :D :D Zeg maar wat je ervoor terug wil... |
hmm jammer, had al zoiets verwacht, maarjah succes met zoeken voor de rest dan ;)
|
Citaat:
Gjah, Henk de Zwerver, Henk de Hond, Henk de Geit...enz eigelijk alles van de Henk© serie. :) |
Heb je iets van Avril Lavign of van winnie the pooh??????
Gr een grote fan :) |
heb vanalles van eminem groot en klein ook shakira maar geen winnie the pooh maar wel alle recente groepen pop en rap denk ik
greets |
wa moe je ervoor hebben?
(y) |
Iets van Red Hot Chili Peppers, Nirvana, Metallica, CKY, The Shins, Iggy Pop, The Stitches, Misfits, The Moody Blues, Pennywise, Dire Straits, Pink Floyd, Soundgarden, Radiohead, System of a Down, Pearl Jam of iets dergelijks?
P.S. Vermeld vraagprijs aub alvast bedankt |
Ik vraag er niets voor. Hoogstens de verzendingskosten.
:D :D :D :D :D |
waar woon je dan?
|
Lommel, Limburg, België
|
Citaat:
voeg me toe op msn :D freak_je@hotmail.com :D (y) cool dat je wat van ND hebt :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tsja in die richting dan.
|
Heb je ook iets van eminem voor mij??? Of ben ik te laat :(
|
andere hip hopers zijn btw ook wel goed ( k denk aan D12 DMX XZIBIT noem maar op Dr Dre Snoop Dogg enz)
|
tsja mag wel. (van mij dan)
(y) |
Hé blonde god van die heb ik zeker iets liggen
vanwaar ben je?? en wees gerust eminem is er ook genoeg |
heb je iets van Dawsons creek ( in het bijzonder Meredith monroe (andie) en josh jackson)? zo ja meel me dan ff op jessiej_x@hotmail.com
|
Heb je iets van Blink 182?
blaa die wil ik gewoon, dus geen commentaar op de band:p of Foo Fighters? uit welke bladen haal je die posters trouwens? dan weet ik een beetje wat ik kan vragen. |
Citaat:
de muziek opzich heet toch al punkrock, dus BOEIEND |
Citaat:
|
Citaat:
|
CHristina Millian?? :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |