Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Sexuele obsessie met knaagdieren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=305590)

Sarah 11-12-2002 19:21

obsessie voor, niet obsessie met...

in de dierenwinkel en speelgoedwinkel hebben ze wel namaakmuizen... zijn die goed genoeg?

Nyrvana 11-12-2002 19:22

Ik begrijp deze obsessie volkomen, dit omdat ik mij kan herinneren dat mijn oma hier wel eens wilde verhalen over verteld heeft. Helaas zei ze erbij dat dit het leven van een konijn -die heel dicht bij haar hart lag - heeft gekost.

Mail me maar, dan kunnen we hierover praten :(

Jadis 11-12-2002 19:33

Citaat:

Nyrvana schreef:
Ik begrijp deze obsessie volkomen, dit omdat ik mij kan herinneren dat mijn oma hier wel eens wilde verhalen over verteld heeft. Helaas zei ze erbij dat dit het leven van een konijn -die heel dicht bij haar hart lag - heeft gekost.

Mail me maar, dan kunnen we hierover praten :(

Kom nou. Deze grap is wel heel flauw. *altonix+ nyrvana*

Sikamikanico 11-12-2002 19:44

Citaat:

Altonix schreef:

Zou het ethisch verantwoord zijn als ik het een keer voor het 'eggie' zou doen?

Nee. Dieren zijn over het algemeen, en knaagdieren al helemaal, behoorlijk weerloos. Ze kunnen geen ja of nee zeggen, en geloof me, als ik een knaagdier was, zou ik niet willen dat een mens (factor 10 groter o.i.d.) het met me deed.

faan 11-12-2002 20:31

Jouw "obsessie" zou eerder op Psychologie ofzo horen :rolleyes:

En knaagdieren mogen gerust zijn. -> je moet wel een hele dunne hebben om een wat groter knaagdier (konijn) te kunnen binnenkomen ;)

She-wolf 11-12-2002 20:53

Ik heb het meer voor honden, heerlijk als ze mij likken....zo verschrikkelijk geilll :rolleyes: :rolleyes:

Infaustus 11-12-2002 22:00

ik had jou meer voor het wolventype gehouden...

NecroDopey 12-12-2002 06:56

Begrijp je volkomen! Ben om die reden ook helemaal verliefd op m'n huidige vriendin, ze heeft van die superschattige hamsterwangetjes ^^ Denk niet dat de omgeving het zal begrijpen als je een (sex)relatie zou beginnen met een hamster :\

hamsters zij cute *zwijmel*

mathfreak 12-12-2002 09:58

Citaat:

NecroDopey schreef:
Denk niet dat de omgeving het zal begrijpen als je een (sex)relatie zou beginnen met een hamster :\
Je komt wel gekkere dingen tegen. Zo is bekend dat de Joegoslavisch-Amerikaanse natuurkundige Nikola Tesla een liefdesrelatie met een duif onderhield. :D

'I'he Prophet 12-12-2002 10:00

Citaat:

She-wolf schreef:
Ik heb het meer voor honden, heerlijk als ze mij likken....zo verschrikkelijk geilll :rolleyes: :rolleyes:
Van jou zou ik het haast nog serieus nemen :p.

spacegirl 12-12-2002 10:09

Citaat:

faen schreef:
Jouw "obsessie" zou eerder op Psychologie ofzo horen :rolleyes:

En knaagdieren mogen gerust zijn. -> je moet wel een hele dunne hebben om een wat groter knaagdier (konijn) te kunnen binnenkomen ;)

misschien heeft ie wel een uitoznderlijke dunne,weet jij veel,hij zegt niet voor niks of ik t al gedaan heb ik prive ;)

Isobel 12-12-2002 18:18

Goh. Ik heb een visioen over een slotje. :)

SuperS 12-12-2002 19:26

slotje ja

Sarah 12-12-2002 19:35

mjah... op zich was mijn tip toch al wel goed genoeg... meer heeft-ie niet nodig *kijkt arrogant*

Freyja 12-12-2002 19:36

Citaat:

Isobel schreef:
Goh. Ik heb een visioen over een slotje. :)
Ik ook. Denk niet dat dit ergens toe leidt. Niet mee eens? -> Feedback.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15.