![]() |
psychologie meeting?
Hebben er mensen zin in? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig om wat mensen van psychologie te ontmoeten zeg maar:)
Ik dacht zelf aan iets in januari in Utrecht of Amsterdam. Zijn er mensen die dat ook willen? |
oef ja lijkt me opzich wel leuk...
wel grote stap om ineens niet meer anoniem te zijn... :o :( het liefst beetje aan het eind van januari *het voorlopig te druk heeft met andere dingen* Maar lijkt me erg leuk verder |
Citaat:
En je hoeft je echte naam ook niet bekend te maken:) Verder zullen er nog anderen zijn en iedereen zal je problemen respecteren, omdat ze er zelf ook last van hebben (gehad) En anders vind ik dat slap en kom ik in actie;) Liefs Eend |
Citaat:
Wat problemen betreft... ik kom daar meer om lol te hebben en mensen te leren kennen... maar ach.. als ze me niet respecteren kan ik daar ook wel mee leven Maar lief dat je het zegt :o |
Ik ben anti-meeting, ik acht de kans dat ik kom dus ook zeer klein (zo'n 0,1% laten we zeggen :p).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel op zich wel wat voor een meeting in Utrecht in januari. Heeft er iemand misschien al een bepaalde datum in gedachte?
|
Citaat:
Ik ben nmlk nog al dom met datums en zo:D zondag 19 januari zondag 25 januari 13:00 bij meetingpoint in Utrecht? |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs zonder ben ik een klungel:( das denk ik de reden waarom mijn huiswerk nooit gemaakt was:p Meetingpoint is bij dat vlaggetje voor het grote blauwe bord waar de vertrektijden van de treinen op staan:) Als je die niet ziet, dan euhmz...moet je de andere kant op kijken, dan zie je m wss:D |
stel... de meeting van L&R bevalt
stel... ik heb geld over stel... er komen leuke mensen stel... ik kan dan kom ik wel :D |
Laat het in Utrecht zijn want Amsterdam valt hoe dan ook buiten mijn budget... (kheb voortaan nog maar 15 euro per maand per trip. Dat om te voorkomen dat het te hard gaat en om toch nog IETS over te houden)
Ik ga alleen NIET met een enorm bord rondlopen waarop staat: MAZEMOUSE. Ik post dan voor die tijd wel een foto van mezelf met en een zonder bril. Dan ben ik een stuk herkenbaarder. (en Eend kent mij al) En is het PERSE op een zondag? Want dan is er niet veel te doen in de stad lijkt mij tenminste. En nog speciale activiteiten in gedachten of gewoon ervaringen uitwisselen of gewoon oppervlakkig lekker een dagje feesten met mensen die zelf problemen hebben/hadden. (en waarom loop ik zo ver op de zaken vooruit?) |
Volgens mij is een meeting zelden een psychologisch gebabbel...simpel omdat mensen dat vaak niet willen irl. Het is gewoon mensen ontmoeten, niet per se mensen die problemen hadden/hebben...daar gaat het toch niet om? Het gaat er om dat je mensen ontmoet die je nu alleen van inet kent (sommige misschien ook al irl) en dat je, nah, weet ik het wat gaat doen. Op zondag wordt het meestal een café (en ik vind in Utrecht tot nog toe alleen Stairway to heaven leuk).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt me niet dat ik zal komen opdagen....
Meetings zijn eng |
Citaat:
De informatie balie? (Daarvan er vlak voor) Of de Burgerking? (Daarnaast) De Bruna? (Daar tegen over) Als je uit de trein stapt moet je de trap oplopen en dan kom je in de stations hal terecht. Dan zie je wss het grote blauw bord wel. |
Citaat:
|
@mathfreak: ik denk dat de kans klein is dat je het meetingpoint zult vinden als je zoekt naar de Birgerking. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was ook een g r a p j e... |
Citaat:
Even offtopic: ik ben zo vrij geweest om je e-mailadres aan mijn adresboek in Outlook Express toe te voegen omdat het me wel leuk leek om een keer met je te mailen. Laat me maar een keer weten (hetzij hier of per e-mail) of je daar misschien iets voor voelt. |
Citaat:
Citaat:
|
K moet vanuit Landgraaf komen als ik er naar toe wil... duz da wordt eerst kijken of k genoeg geld heb..
|
Citaat:
En als ik je nou's kom vergezellen:) *Vindt meetings ook eng* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben wel nieuwsgierig wie er achter dat figuurtje zit:p Af en toe denk ik wel es dat jij zo'n figuurtje bent met een lange zwarte jas en een nette hoed op met een zwart koffertje met allemaal wiskunde boeken er in, of gewoon een laptopje:p Maar dat zal ik wel verkeerd hebben hoop ik:D |
Citaat:
|
Citaat:
*Als je me zo niet weet te herkennen weet ik het ook niet meer... :D * |
Snorren zijn eng.
Baarden zijn btw nog enger... |
Citaat:
same here... |
Aan meetings zelf is weinig engs, de mensen die komen, die zijn eng. :p
|
Hoi,allemaal
Ik wil naar de meeting als ie in Amsterdam is en als mijn vriendin mee mag.Ik moet wel weten wanneer hij gehouden wordt het liefst 3 weken van te voren dan kan ik VRIJ nemen van mijn werk Groetjes Diane en haar vriendin Stephanie |
Alles en iedereen mag mee. Ik kom toch niet. :D :p Nee, geintje, tuurlijk mag je vriendin mee, waarom zou ze niet mee mogen? Omdat ze niet op psych komt...? Pech. ;)
|
Iedreen mag ie ajb in Amsterdam anders kunnen wij hier niet.
Wij zouden het heel erg vinden als we niet zouden mogen komen van onze ouders groetjes Diane en Steph |
Citaat:
|
Citaat:
Eend, ik reis met jou mee? Gaan we samen, ik kom niet als het in A'dam is... Dus alleen bij R'dam of Utrecht of Gouda |
amsterdam wordt voor mij heel moeilijk... dan maggik dus echt niet en bovendien is da wel errug duur.
|
Citaat:
*kruipt zielig weg in hoekje* :( |
Citaat:
Ik ben ook eng, dus blijf ik weg. murwari zie ik volgend jaar toch wel een keertje (en ze komt bij de meeting niet eens) en veel van de rest heb ik al gezien. :p |
*twijfelt ook sterk of ze zal komen...*Al die enge mensjes ook.... :(
Iemand die het ook eng vind en bij mij in de buurt woont??? :o |
Citaat:
Tegen die tijd is de nieuwe BOND toch uit? Kunnen we met zijn allen die gaan kijken. (lekker met al die enge mensen in het donker :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga geen film kijken op een meeting, helemaal achterlijk |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb maar besloten dat ie in Utrecht is:) Amsterdam wordt voor mij en een hoop anderen te duur:) Ik heb hierboven al es vermeld dat ie in Utrecht zou zijn:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |