![]() |
Piepende adem.
De grauwe muren van de stad
sluipen dichterbij het puin. Hoestende stofwolken. Vlieg op! Hoog gewolkte en keer niet weder. O, verlepte natuur ik eet niet meer uit je ongewassen hand die je zo schijnheilig naar me uitsteekt. Vuile gedachten die MIJ eten MIJ verwerken tot bruin stront. Het dikke touw om mijn dunne keel, en mijn piepende adem. |
Het einde
Het einde komt.
Op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment. Altijd was ik al een dwaas, maar ik voelde mij een hele vent. Nu sta ik in mijn hempt. Forum. Ik heb je wat van mijn gedichten geschonken. Dat vond ik erg fijn. Zo heb je toch een manier om je emoties te delen. Nu is het echter afgelopen. Ik zal niets meer posten. |
Twee topics per persoon per dag.
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=25 |
Citaat:
Hè, hoe komt het toch dat ik me hier op dit moment zo goed in kan vinden?? :S Goeie gedichten... Ik vind vooral de eerste goed en waar..:) xx Yf |
Citaat:
|
O bitter afscheid, wrede meester, neem ons ons licht niet af! waar zullen wij ons richten voor de vocabulaire verleiding?!
|
Zo gaat het altijd. Iedereen neemt voor altijd afscheid, maar iedereen keert ook voor eeuwig terug.
Zo is het en zo zal het niet anders gaan. Dus...ik zou zeggen voor nu: doei doei! en voor straks: welkom terug :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |