![]() |
Hoe kun je je talent tonen??
Hoi, ik ben al 17jaar, maar nog nooit gescout als keeper. Ik hoor al jaren aan dat ik de beste keeper ooit ben, maar waarom merk ik daar zelf niks van. Ik ben wel al eens eerder gescout als verdediger, maar dat werd niks, dus hoe kan ik er voor zorgen dat het als keeper wel wat zal worden. Thanx in advance
|
- Schrijven naar Profclubs
- Talentendagen - Probeer je in het eerste te spelen van je club - Is er misschien iemand in jou amatuerclub met contacten bij profclubs? Succes:) |
Citaat:
ik weet niet welke sport je doet maar bij voetbal heb je regionale jeugdselecties. vraag of je een keer mee mag trainen of laat je trainer een goed woordje mitros: ik drukte een keer te vaak op tab en toen op enter en was mijn reply aan het aanpassen toen jij zo vriendelijk was hem te verwijderen. Als jij het was tenminste. |
Citaat:
Maar talentendagen daarin tegen juist weer wel! :) Gewoon goed blijven spelen en zeker naar talentenjachten gaan, tis gewoon een kwestie van geluk willen ze in jou een goede doelman zien :) |
Talentendagen zijn meestal niet meer voor 17jarigen, helaas voor jou dus.
Maar misschien zit je bij een onbekende amateur club. Dan zou je naar een andere amateur club gaan die beterbekend is in jou regio. Bij bekendere clubs scouten ze namelijk meer. Zo is het met hoogstaate ook gegaan hoorde ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed opletten wie er bij de zijlijn staat en als het een onbekende is hem aanspreken.
Ook proberen met anderen van je voetbalclub in gesprek te raken misschien weten zij wel spelers die naar profclubs zijn gegaan. Je kan ook brieven schrijven en naar talenten dagen gaan. Ook opvallende kleding en schoenen helpen mee. Maar eigendunk kan je beter voor jezelf houden het is veel beter voor je om jezelf ingetogen op te stellen dan het wereldwijd te gaan verspreiden, want dan krijgen mensen een hekel aan je. Gung-ho |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar ben je dus niet vernoemenswaardig goed; anders zat je immers al bij een club uit 't betaald voetbal :) |
Niks aan de hand. Gewoon nog 2 jaar wachten, Ronald Waterreus (momenteel de beste keeper in Nederland) is ook pas op zn 19e begonnen met keepen....daarvoor hattie jaren gewielrend...kun je wel zien aan zijn schot, alletwee de pootjes hebben een goede trap.
Maar anderen vinden dus dat je talent hebt. Je moest eens weten hoeveel talent de eindstreep op een gegeven moment niet haalt. Talent is niet alles. Een stukje mentaliteit komt er ook bij kijken om nog maar niet te spreken over de vechtlust waar je over moet beschikken. Skills dus. En mocht je echt de beste van de beste blijken, kun je voor mij dan 6 kaartjes regelen voor de finale van het Europees Kampioenschap van 2004 in Portugal? Want Nederland is de nieuwe Europees Kampioen, dat moge nu wel duidelijk zijn. :o |
Citaat:
|
Dit is mijn laatste jaar, dus ik red het niet tot m'n 19, laat ook maar zitten, ik neem een normaal leven. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
*kuch* zoetebier,babos en daarna waterreus... |
corerectie:
ONZE Varkevisser (ook al wassie een QBer en zittie alleen maar op de bank bij Excelsior) - Zoetebier - Babos - etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |