![]() |
YES!!!Joell is door!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jippie!!! Joell is door bij Idols....
Sorry, maar Joell is echt een lieverd! Hij is een kennis van me! En het is echt super dat hij door is!! Hmmmz ik heb zo mijn dubbele gevoelens over Idols, maar ik kijk het telkens toch vanwege Joell. Wat vinden jullie van Idols......vind je het belachelijk of eigenlijk heel leuk? En wie vinden jullie leuk?? :rolleyes: Ik hoop niet dat er al zo'n topic is....tja anders zit er nix op, dan deze te sluiten...... :confused: |
gefeliciteerd
ik heb het nog nooit gekeken, lijkt me niks |
een kennis van je!! goh..
|
ik vind het wel grappig, hoe al die lui daar 'voor de grap' meedoen, maar het zich wel heel erg aantrekken als ze keihard de grond in worde geboord
verder vind ik het een idioot programma, en om roelade's woorden maar eens aan te halen 'het is leuk aapjes kijken' |
Citaat:
|
sorry maar ik vind die joell dus echt een onwijse nerd..maar oke gefeliciteerd dat deze ''kennis'' door is.
Ik moet toegeven dat ik naar Idols kijk..en ik ben blij dat die wayne ofzo eruit is..jaja ben helemaal op de hoogte. opzich is het best een kansloos programma, maar ja mensen houden ervan andere af te kraken en dat kan heel goed met dit programma :D |
Citaat:
|
Muziek -> Films & TV
|
|
Citaat:
Zo kan ik er ook wat van ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |