![]() |
mijn DoP is turning purple....gnagna
slaags raken we
op den duur allemaal benepen, piepende stemmetjes die nimmer verstommen daar men repetitie als zijnde 'hel' ervaart sluimerend ongenoegen onbeargumenteerd want zij het niet zo dan ware het niet zo eenvoud gesluierd hetzij onbekommerd hetzij zeikerig als frequent bezoekend publiek... |
En wanneer kom jij als zonneschijn bij regen?
|
Ja, duidelijk. Maar ik vind het niet mooi. De orginaliteit vind ik er af gaan. Misschien een idee, om een x in een andere vorm en met een ander soort woordgebruik een gedicht te maken?. Ben benieuwd...
|
Mijn dop, hahahahahaha, heel sterk!
|
Citaat:
|
wat is er mis met de originaliteit?
|
Citaat:
Het is orgineel bedacht, maar t lijkt me wel tof 's 't in een andere vorm te zien.>>de vorm vind ik niet orgineel...is steeds hetzelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou...
ik rip niemands stijl .... en mijn schrijfstijl is verre van clichematig en weinig conformistisch maar het is wel iets waar je van moet houden |
ik vind de meeste van je gedichten totale crap. Een beetje een wannabe-Richard Hell stijl, bedoeld om te choqueren, maar vergeten dat de wereld al erg genoeg is tegenwoordig, dus dat er weinig meer te choqueren valt.
Deze echter, vond ik wel goed geschreven. Onsamenhangend op het eerste gezicht, maar niet zonder boodschap lijkt het... Deze vind ik zeker wel positief. Goed werk... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |