![]() |
Naakt slapen
Wie slaapt nogmeer lekker in ze nakie ? Ik vind het gewoon lekker luchtig, zo heeft mn meneer jansen eens een ander uitzicht dan de binnenkant van mn boxershorts :)
|
oke
|
Steekt vinger omhoog ook errug koel zomers dik heet pleur je de dekens van je af komt je mams de was brengen :p
|
Citaat:
LOL ontopic: nee, gewoon in boxer :p |
yup always naked behalve als ik voor de eerste paar keren bij een nieuw vriendinnetje blijf slapen (of zij bij mij) dan is dat toch een beetje not done denk ik.... :D
|
Heerlijk (y)
Ik slaap echt het liefst zo vaak mogelijk naakt, vind dat gewoon 10 keer relaxter dan nachtkleding. |
Citaat:
|
Alleen in de zomer, of wanneer de temperatuur een beetje acceptabel is.. (y)
|
wel eens enkele keertjes gedaan...... voelt wel lekker
|
IK vind het niet lekker slapen,
ik slaapgewoon met m'n boxer aan :p |
meestal slaap ik met t-shirt en boxer
als het warm is zonder t-shirt |
In de zomer alleen boxer, of boxer en polo.
In de winter boxer, oud overhemd of polo. |
ik slaap in trainingspak (aussy)
minder lijkt me niet zo fijn. |
Citaat:
|
alleen als ik net geneukt heb
|
Citaat:
Nee ik slaap nooit naakt, ook niet in de zomer. |
Slaap nooit naakt . . .
momenteel is het wel erg extreem, boxer + pyama + trainingsbroek + trui + muts . . . nee verder is het wel warm op mijn kamer hoor |
naakt slapen is niet fijn.
|
In de zomer doe ik dat wel ja, maar nu heb ik elke nacht mijn eigen lekker warme wibra-pyjama aan :)
|
Mooi in mn ondergoed hoor.
|
Nee doe ik eigenlijk nooit
|
naakt slapen taboe ofzo? :confused:
in de zomer altijd, maar met dit weer trek ik meestal wel een tshirt aan :) (want 's nachts vriest het op mijn zolderkamertje) |
assik dr opeens zin in heb doe ik t wel ns, iig altijd als mn vriendin bij me slaapt...
|
neuhh... nooit... in de winter altijd in een trainingsbroek en een shirtje.. s zomers alleen een slipje..
|
Ben ik niet zo fan van.
|
in mijn string of naakt, dat vind ik veeeeel fijner dan een pyama, alleen met deze dagen stel ik fleece huispak wel opprijs,als t wat minder koud is ga ik er echt niet in lopen
|
nope, onderbroekje en t-shirt of hempje
k slaap eigenlijk nooit in een string soms zo'n slaapjurkje, maar niet zo vaak |
koud...nee bedankt zeg.....geef mij (zeker met deze temperaturen) maar gewoon een pyama...zomers vaak een t shirt...
|
ik slaap in ene normale broek en een zweater :s.
|
Meestal als ik bij mijn vriend slaap of hij bij mij. Anders een alleen een onderbroek.
|
Ehmmmmmm in de zomer halfnaakt, maar in de winter vind ik dat niet zo prettig...
|
(n)
|
nee nooit eigenlijk, vind ik echt niet fijn zegmaar, altijd pyjama aan, 's zomers meestal hempje(/hemdje?)
|
Nee, ik (ook) niet.
|
Nope, veel te koud. Ik heb altijd een pyjama aan, ook in de zomer.
|
Citaat:
|
Nope.
|
Nee weet niet waarom maar dat vind ik NIET lekker liggen :D
|
Nee, ligt niet lekker... Enneuh.. iedereen wandelt altijd zo mijn slaapkamer binnen (n) dus...
|
Citaat:
|
Als ik bij mijn vriend ben slapen, of hij bij mij, slaap ik naakt. Anders heb ik een pyjamabroek (trainingsbroek) met tshirt aan, 's zomers minder.
|
Citaat:
|
OMG, met dit weer slaap ik echt met een pyama aan :o
En in de zomer slaap ik in een t-shirt met een bokser. Want naakt in bed dat ligt gewoon niet lekker :o |
ik slaap nooit naakt,kan er niet tegen :s
|
Ik slaap echt nooit naakt :eek: En ik slaap sowieso nooit met iets minder dan een pyama aan.. Dus ik slaap ook niet alleen in mn ondergoed of zo, ik slaap gewoon altijd met een pyama aan en ik was niet van plan dat te gaan veranderen:p;)
|
Citaat:
|
ik pas me altijd helemaal aan aan het weer... met dit weer zeker niet, dan heb ik wel een pyjama aan of iig pyjama broek met een groot tshirt als het wat warmer word hempje en pyjama broek, daarna hempje en slipje, daarna alleen slipje en alst echt heel warm en nie te houden is dan zonder kleertjes...
|
Citaat:
|
ja geregeld :]
vrijheid blijheid (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |