![]() |
nummermelder
wie weet er een goede nummermelder voor op de computer?? ik heb wel ISDN, ik weet niet of dat uitmaakt?
later |
---->h&t
|
ISDN heeft standaard al nummerherkenning. Als je computer erop is aangesloten dan kun je gelijk zien van welk nummer er word gebeld.
|
huh? hoe dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
gelul, dat ligt aan je software bij je ISDN adapter |
Citaat:
|
Lijkt mij behoorlijk Hardware & Techniek hoor.
-> H&T. |
lijkt mij ook meer S&M
ik heb daar nog een leuk prog. voor. Kan je op je computer zien welk nummer belde. Je computer moet (natuurlijk) wel aanstaan, bij het instaleren enzo. MOET je offline zijn, kwam ik ook pas later achter. Volgens mij heb ik hem nog ergens staan. je moet overig wel ISDN hebben (maar dat heb Jij ook) |
Dit is wel degelijk S&M...elke ISDN-adapter heeft de mogelijkheid tot nummerweergave, gewoon omdat alle telefoonverkeer via de Duo- of Quatrovox loopt. Het ligt 'm aan de software die je hebt. Ikzelf heb heel lang RVS ISDN PowerPack gebruikt...dat word standaard meegeleverd bij Teles ISDN-adapters (in de tijd dat ISDN-adapters nog heel duur waren). Die software heeft ook mogelijkheden voor digitale telefonie en nog veel meer...
Het werkt alleen op Teles adapters. Als je één of ander no-name OEM gevalletje hebt zal er 10 tegen 1 geen (goede) software bijzitten, dan moet je dus op zoek gaan... |
Pardon, jullie hebben gelijk, ik had 't niet goed gezien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |