Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   wedstrijd spelen bij deze omstandigheden... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=306149)

vijf 12-12-2002 10:02

wedstrijd spelen bij deze omstandigheden...

-11 gevoelstemperatuur... keihard veld... tssk :mad:

zware blessure voor Nebojsa Gudelj.. :mad: k*tLuinge

en zeer waarschijnlijk is het doorgegaan omdat SBS6 dat wilde! :mad:

wat vinden jullie daar nou van?

Mad^Athlete 12-12-2002 10:24

Gewoon gezeik . . . ik moet ook gewoon wedstrijden lopen als het -10 is op een motercrossbaan . . . voetballers zijn gewoon zeikerds

Brain-Damage 12-12-2002 10:32

Citaat:

~*Mad^Athlete*~ schreef:
Gewoon gezeik . . . ik moet ook gewoon wedstrijden lopen als het -10 is op een motercrossbaan . . . voetballers zijn gewoon zeikerds
Volgens mij hebben we het nu over een supporter die zeikt...

En ik zie trouwens een hardloper geen sliding maken op een bevoren ondergrond. :rolleyes:
Hardlopen is eigenlijk een sport voor mietjes. Lopen alleen maar een beetje in t rond en ze vinden zichzelf al heel wat als ze met -10 op een motorcrossbaan moeten lopen... :rolleyes: :p :D

Mad^Athlete 12-12-2002 11:56

Citaat:

Brain-Damage schreef:
Volgens mij hebben we het nu over een supporter die zeikt...

En ik zie trouwens een hardloper geen sliding maken op een bevoren ondergrond. :rolleyes:
Hardlopen is eigenlijk een sport voor mietjes. Lopen alleen maar een beetje in t rond en ze vinden zichzelf al heel wat als ze met -10 op een motorcrossbaan moeten lopen... :rolleyes: :p :D

Tssss ;):P

Ik heb toch ergens gezegd dat ik het heel wat vind om met -10 te moeten lopen

PV 12-12-2002 11:58

moet kunnen..

Krugdinho 12-12-2002 13:44

ze hebben toch gewonnen wees blij.

vijf 12-12-2002 14:05

Citaat:

Zaagmanz schreef:
ze hebben toch gewonnen wees blij.
ja maar schenning wel geschorst voor rkc zaterdag en nebojsa guldelj 6 maanden uitgeschakeld door afgescheurde kniebanden :mad:

de communiceerbeer 12-12-2002 14:32

kom op, voetbal is geen mietjessport :p

Krugdinho 12-12-2002 16:09

Citaat:

vijf schreef:
ja maar schenning wel geschorst voor rkc zaterdag en nebojsa guldelj 6 maanden uitgeschakeld door afgescheurde kniebanden :mad:
schenning heeft dat denk ik aan zichzelf te danken, en blesures krijg je overal...

CokemanLalalala 12-12-2002 16:45

Citaat:

Zaagmanz schreef:
blesures krijg je overal...
:rolleyes:
laten we ze dan vooral gaan opzoeken dmv voetballen op een bevroren veld. knvb is eigenlijk ook maar kinderachtig dat er het hele weekend geen amateurvoetbal is, hoort er toch allemaal bij dat honderden/duizenden? mensen in het ziekenhuis zullen belanden...

Krugdinho 12-12-2002 20:38

Citaat:

CokemanLalalala schreef:
:rolleyes:
laten we ze dan vooral gaan opzoeken dmv voetballen op een bevroren veld. knvb is eigenlijk ook maar kinderachtig dat er het hele weekend geen amateurvoetbal is, hoort er toch allemaal bij dat honderden/duizenden? mensen in het ziekenhuis zullen belanden...

bevroren veld maar op een nat veld of gewoon veld krijg je evenveel blesures...

Jan-Diederik 12-12-2002 22:25

of zo'n Arenaveld.

Mr.Oizo 13-12-2002 12:50

Hmz... amateurs zijn al afgelast...
En Gouden Gids Divisie vanavond? Gewoon door laten gaan? :confused:

AGH 13-12-2002 14:43

Neeeej, alsjeblieft aflasten!
Kunnen we tenminste nog georganiseerd naar Leeuwarden toe!

CokemanLalalala 13-12-2002 18:52

Citaat:

Zaagmanz schreef:
bevroren veld maar op een nat veld of gewoon veld krijg je evenveel blesures... (ik snap er niet zo veel van)
t is dat je het zelf zegt (y)

Tofke_H 16-12-2002 22:18

Het wereldje moet blijven doordraaien.. :) Ik denk niet dat de SBS6 daar iets mee te maken heeft.

Daarnaast, voetbal is een wintersport. Dus ja, ik vind dat ze ook onder die omstandigheden moeten spelen. Behalve als het op dat moment nog stortregend, of zeer hard sneeuwt.

Mr.Oizo 17-12-2002 20:28

Citaat:

AGH schreef:
Neeeej, alsjeblieft aflasten!
Kunnen we tenminste nog georganiseerd naar Leeuwarden toe!

1-6 (y) lekker voor jullie :D

CokemanLalalala 17-12-2002 20:52

Citaat:

Tofke_H schreef:
Het wereldje moet blijven doordraaien.. :) Ik denk niet dat de SBS6 daar iets mee te maken heeft.

Daarnaast, voetbal is een wintersport. Dus ja, ik vind dat ze ook onder die omstandigheden moeten spelen. Behalve als het op dat moment nog stortregend, of zeer hard sneeuwt.

en ik weet wel zeker dat sbs daarbij een te grote vinger in de pap heeft!
voetbal een wintersport??? verklaar je nader aub...
omdat er in de zomer een langere stop is? :confused: geloof niet dat voetbal op de Olympische winterspelen voorkomt, maar wel op de zomerspelen :p
winterstop dan sowieso maar afschaffen trouwens als we toch onder elke omstandigheid kunnen spelen :rolleyes:

luckyleo 17-12-2002 22:07

Citaat:

Brain-Damage schreef:
wedstrijdje doen als je denkt dat het voor mietjes is?
(en wel beide in korte broek en hempie en minimaal 15 km)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.