![]() |
wedstrijd spelen bij deze omstandigheden...
-11 gevoelstemperatuur... keihard veld... tssk :mad:
zware blessure voor Nebojsa Gudelj.. :mad: k*tLuinge en zeer waarschijnlijk is het doorgegaan omdat SBS6 dat wilde! :mad: wat vinden jullie daar nou van? |
Gewoon gezeik . . . ik moet ook gewoon wedstrijden lopen als het -10 is op een motercrossbaan . . . voetballers zijn gewoon zeikerds
|
Citaat:
En ik zie trouwens een hardloper geen sliding maken op een bevoren ondergrond. :rolleyes: Hardlopen is eigenlijk een sport voor mietjes. Lopen alleen maar een beetje in t rond en ze vinden zichzelf al heel wat als ze met -10 op een motorcrossbaan moeten lopen... :rolleyes: :p :D |
Citaat:
Ik heb toch ergens gezegd dat ik het heel wat vind om met -10 te moeten lopen |
moet kunnen..
|
ze hebben toch gewonnen wees blij.
|
Citaat:
|
kom op, voetbal is geen mietjessport :p
|
Citaat:
|
Citaat:
laten we ze dan vooral gaan opzoeken dmv voetballen op een bevroren veld. knvb is eigenlijk ook maar kinderachtig dat er het hele weekend geen amateurvoetbal is, hoort er toch allemaal bij dat honderden/duizenden? mensen in het ziekenhuis zullen belanden... |
Citaat:
|
of zo'n Arenaveld.
|
Hmz... amateurs zijn al afgelast...
En Gouden Gids Divisie vanavond? Gewoon door laten gaan? :confused: |
Neeeej, alsjeblieft aflasten!
Kunnen we tenminste nog georganiseerd naar Leeuwarden toe! |
Citaat:
|
Het wereldje moet blijven doordraaien.. :) Ik denk niet dat de SBS6 daar iets mee te maken heeft.
Daarnaast, voetbal is een wintersport. Dus ja, ik vind dat ze ook onder die omstandigheden moeten spelen. Behalve als het op dat moment nog stortregend, of zeer hard sneeuwt. |
Citaat:
|
Citaat:
voetbal een wintersport??? verklaar je nader aub... omdat er in de zomer een langere stop is? :confused: geloof niet dat voetbal op de Olympische winterspelen voorkomt, maar wel op de zomerspelen :p winterstop dan sowieso maar afschaffen trouwens als we toch onder elke omstandigheid kunnen spelen :rolleyes: |
Citaat:
(en wel beide in korte broek en hempie en minimaal 15 km) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |