Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   stuk of 58 meiden voor je...wat dan?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=306365)

pandarve 12-12-2002 13:48

stuk of 58 meiden voor je...wat dan?!

Hoe sta jij er tegenover als je vriend of vriendin voor jou al een stuk of 58 meiden/jongens heeft gehad, waarschijnlijk alleen zoenen, maar toch...wat denk je daar nou van?!

Mortischa 12-12-2002 13:49

als hij nog steeds zo "is" zou t niet eens mijn vriend zijn, mits hij verandert is

pandarve 12-12-2002 13:53

Citaat:

Mortischa schreef:
als hij nog steeds zo "is" zou t niet eens mijn vriend zijn, mits hij verandert is
nee voor mij, ik neem aan dat hij dat nu niet meer doet he anders zou het uit zijn als hij vreemd zou gaan(of ik zou wel erg blind moeten zijn :p)

Lethalis 12-12-2002 14:11

Het is allemaal relatief en zo zie ik het dan ook. Het boeit niet met hoeveel jongens ze gezoend etc heeft, als ze het maar laat op het moment dat ze mijn vriendin is :)

Ik kan me voorstellen dat het een vreemd idee is, maar iemand's verleden hoeft niet per se iets te zeggen over hoe diegene nu is. Veel mensen maken tussen hun 16e en 20e ongeveer periodes mee waar ze gewoon wat aanrommelen. Elke week zoenen met een ander meisje etc, soms gaat het voor een paar weken goed, dan is het weer iemand anders.

Op een gegeven moment komen ze dan echter toch iemand tegen die meer voor ze betekent en willen ze iets serieuzers. Dat is heel normaal.

Dus ja, als die het nu niet meer doet, what's the problem? :)

Fatal Exception 12-12-2002 14:47

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.

Orion16 12-12-2002 14:51

Citaat:

Doerak?! schreef:
Hoe sta jij er tegenover als je vriend of vriendin voor jou al een stuk of 58 meiden/jongens heeft gehad, waarschijnlijk alleen zoenen, maar toch...wat denk je daar nou van?!
Op zo'n sletterig typ zou ik waarschijnlijk nooit vallen en zij niet op mij, dus kan sowieso eigenlijk al niet :P

moenbase 12-12-2002 15:29

Citaat:

Doerak?! schreef:
wat denk je daar nou van?!
Slettebak

Dusjcrib 12-12-2002 15:47

Ach.. ik weet niet, het zou me niet zo moeten boeien maar ik zou het toch niet leuk vinden. Ik zou meer moeite hebben hem te vertrouwen.. Maar euh, ik zou die aantallen niet willen weten van iemand! Ik zou 'de mijne' ook niet vertellen.. wat heb je daar nu aan??

)Vampje( 12-12-2002 16:14

Mijn vriend en ik hebben allebei nogal (heel) veel anderen 'gehad', en dat werkt inderdaad niet erg positief..

bertbart 12-12-2002 16:33

Tja, je kunt maar beter niet naar ze vragen! En je kunt maar beter ook niet naar verhalen vragen! Namen zijn al helemaal verschikkelijk om te weten. Je moet het er gewoon niet overhebben, dan ben je er ook niet van bewust dat die ex-vriendinnetjes bestaan. (y)
Tenzij hij er over opschept, maar dan weet je al zeker dat die gozer niet te vertrouwen is! :p

Syphon 12-12-2002 16:49

Hmm ik heb in de pratijk gemerkt dat de meisjes het niet zo erg vinden, het is nou eenmaal gebeurd, spijt heb ik niet maar vaak vinden ze het niet leuk maar nu doe ik het toch niet meer, maar ik heb de helft gezoend, dus 27 ach ik zie het als ervaring op doen :D

Ik ben de Walrus! 12-12-2002 17:40

Citaat:

Doerak?! schreef:
..een stuk of 58 meiden/jongens..
Ruwe schatting??

Angeles 12-12-2002 17:44

Ik zou misschien wel even moeten slikken, maar dan toch denken: gebeurd is gebeurd. Sommige mensen hebben nou eenmaal ook een wilde periode meegemaakt en ook die mensen kunnen zich settelen. Ik denk dat als hij niet te vertrouwen is, je daar wel achterkomt en misschien is het een risicofactor, maar dan kun je wel allerlei types uitsluiten, te knappe jongens, jongens die te vriendschappelijk met andere meisjes omgaan, jongens die populair zijn, jongens die veel uitgaan.

Garanties heb je toch nooit. Dus ik zou het even afwachten.

Horror Kitty 12-12-2002 17:51

achjah.. mensen maken nou eenmaal fouten.. ofsow..?

RoSaLiNi 12-12-2002 17:58

Citaat:

wallflower schreef:
Dat is toch niet een fout, dat zijn wel 40 fouten :/

SpiT 12-12-2002 18:12

Citaat:

RoSaLiNi schreef:

Misschien vond die gast het op dat moment niet fout, anders zou hij het denk ik niet gedaan hebben.

Maar ik zou kijken hoe hij nu is, als hij heel erg veranderd is zou ik me er niet druk over maken.

moenbase 12-12-2002 18:13

Citaat:

RoSaLiNi schreef:

Met hoeveel heb jij er dan gezoend, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen :o

Unexplained 12-12-2002 18:14

Als die persoon tussen haar 14e en 18e flink van het leven heeft genoten, dan zou ik haar een succesvolle ontdekkingsreiziger noemen.
Is ze echter ouder dan 18, begint het toch eens tijd te worden dat ze de pubertijd achter zich laat en tot inzicht komt wat ze nou daadwerkelijk wil naast genieten van fysiek genot.

Chloe Siere 12-12-2002 19:16

ja ligt eraan, of hij nu nog steeds zo is. ik zou denk ik moeite hebben om zo'n jongen te vertrouwen met zo'n "verleden". dus hij moet echt de moeite voor me doen. als ik zie dat hij écht verliefd is en dat aan iedereen laat merken, dan wil ik hem wel beter leren kennen denk ik (als t tenminste verder een leuke jongen is) :)

Syphon 12-12-2002 19:47

Citaat:

wallflower schreef:
Hoezo is het nou fout dan, jij komt net kijken dus ben erg benieuwd........

Studentje 13-12-2002 11:23

Zo'n slet hoef ik niet. En ook al is ze veranderd, nog hoef ik er niet. Het feit dat ze ze dan ook nog geteld heeft, maakt het er ook al niet beter op.

Alicia Silverstone 13-12-2002 11:54

ik zou er slecht tegenkunnen.......dan issie zoveel gewend, zoveel mooier, leuker, lekkerder, beter (in bed of wat dan ook), dan ik...
Nee dat zou nix worden.

coecie 13-12-2002 12:04

het maakt toch niet uit met hoeveel mensen hij (of jij) gezoend hebt? de meeste mensen hebben zo rond hun eerste puberjaren zo'n periode dat het stoer is om met mensen voor een avondje te zoenen ofzo... iedereen heeft dat toch weleens gedaan (okee... niet ièdereen) maar het gaat er toch om hoe het NU is?

als dat meisje of die jongen nu voor jou kiest, is dat toch heerlijk? maak je niet druk om andere mensen, die stellen niets (meer) voor

Andijvie 13-12-2002 12:11

Mijn vriend heeft voor mij met twee meisjes gezoend, maar dan echt vóór mij (zes jaar ervoor ofzo).. Nooit een relatie ofzo gehad..
Maar wat als het er 58 waren? Hmm.. tja, dan is het verleden tijd.. Maakt mij weinig uit..

cha0s 13-12-2002 12:20

Citaat:

Fatal Exception schreef:
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.

Studentje 13-12-2002 13:01

Citaat:

coecie schreef:
het maakt toch niet uit met hoeveel mensen hij (of jij) gezoend hebt? de meeste mensen hebben zo rond hun eerste puberjaren zo'n periode dat het stoer is om met mensen voor een avondje te zoenen ofzo... iedereen heeft dat toch weleens gedaan (okee... niet ièdereen) maar het gaat er toch om hoe het NU is?

als dat meisje of die jongen nu voor jou kiest, is dat toch heerlijk? maak je niet druk om andere mensen, die stellen niets (meer) voor

Binnen bepaalde groepen is het stoer. En mensen uit dat soort groepen hoef ik niet. Bij mij op de middelbare school was je absoluut niet stoer als je met allemaal verschillende mensen zoende.

luckyleo 13-12-2002 13:11

Citaat:

Doerak?! schreef:
Of het er nou precies 58 zijn of niet maakt me neit zoveel uit, maar vanaf de 30 zijn het er toch wel aardig wat. Als ze dat gedrag ook heeft vertoont vlak voordat ze met mij zou gaan zou ik wel mijn twijfels hebben, maar haar toch een kans geven. mensen worden ook wijzer als ze ouder worden.

coecie 13-12-2002 13:24

Citaat:

luckyleo schreef:
Of het er nou precies 58 zijn of niet maakt me neit zoveel uit, maar vanaf de 30 zijn het er toch wel aardig wat. Als ze dat gedrag ook heeft vertoont vlak voordat ze met mij zou gaan zou ik wel mijn twijfels hebben, maar haar toch een kans geven. mensen worden ook wijzer als ze ouder worden.
precies! mensen kunnen veranderen, het verleden moet je achter je laten, het zou toch niet okee zijn mensen af te rekenen op hun fouten in het verleden?

Studentje 13-12-2002 13:28

Citaat:

coecie schreef:
precies! mensen kunnen veranderen, het verleden moet je achter je laten, het zou toch niet okee zijn mensen af te rekenen op hun fouten in het verleden?
58 mensen gezoend is geen probleem? En als ie nou ook al tien keer is vreemd gegaan? Laat je het verleden dan ook zo makkelijk voor wat het is?

coecie 13-12-2002 13:37

Citaat:

Studentje schreef:
58 mensen gezoend is geen probleem? En als ie nou ook al tien keer is vreemd gegaan? Laat je het verleden dan ook zo makkelijk voor wat het is?
wie zegt dat ie is vreemd gegaan?
kijk, je weet niet hòe lang het geleden is dat ie met zoveel mensen heeft gezoend... misschien heeft hij al twee jaar lang alleen maar vaste relatie(s) gehad of alleen nog maar gezoend met meisjes die hij echt de moeite waard vind, je kan de situatie niet ionschgatten want je kent hem niet
maar als hij verliefd is op haar dan is er geen probleem toch

ik laat het verleden inderdaad zo makkelijk voor wat het is, dat zou jij ook moeten doen, want dat maakt alles altijd veel makkelijker.
Als je iedereen altijd zou afrekenen op dingen die hij fout gedaan heeft (hoezo fout trouwens? het is maar zoenen!) dan zou je nooit meer iemand kunnen vertrouwen... mensen maken fouten, deal with it

Studentje 13-12-2002 14:15

Citaat:

coecie schreef:
wie zegt dat ie is vreemd gegaan?
kijk, je weet niet hòe lang het geleden is dat ie met zoveel mensen heeft gezoend... misschien heeft hij al twee jaar lang alleen maar vaste relatie(s) gehad of alleen nog maar gezoend met meisjes die hij echt de moeite waard vind, je kan de situatie niet ionschgatten want je kent hem niet
maar als hij verliefd is op haar dan is er geen probleem toch

ik laat het verleden inderdaad zo makkelijk voor wat het is, dat zou jij ook moeten doen, want dat maakt alles altijd veel makkelijker.
Als je iedereen altijd zou afrekenen op dingen die hij fout gedaan heeft (hoezo fout trouwens? het is maar zoenen!) dan zou je nooit meer iemand kunnen vertrouwen... mensen maken fouten, deal with it

Ik heb niet gezegd dat hij vreemd is gegaan, ik vroeg me alleen af of je dat ook net zo makkelijk zou vergeven.

En inderdaad, situaties inschatten gaat niet. Maar dat is met alle topics. Ik lees ze, en op wat ik lees baseer ik mijn mening. En waarom zou hij zijn veranderd? Er is geen enkele reden om daar van uit te gaan.

En ik weet ook wel dat mensen fouten maken, maar er zijn fouten die mijn partner niet gemaakt mag hebben. En 60 mensen zoenen valt bij mij wel onder fout.

sunflouwer 13-12-2002 14:27

kheb hetzelfde
hij heeft met een stuk of 60 gezoend
met een stuk of 15 iets meer
en met 2 naar bed geweest

Maar al die sloeries waren na 3 weken " saai " en ik ben na 13 maanden nog steeds bij hem.
Bij die anderen lag hij na 2 weken ook al bij ze in bed, en bij mj heeft hij afgewacht tot ik er klaar voor was, en dat duurde wat langer dan 2 weken

Hij is dus wel echt veranderd, gelukkig maar, anders hoefde ik hem ook niet

moenbase 13-12-2002 14:32

Citaat:

sunflouwer schreef:

Maar al die sloeries waren na 3 weken " saai " en ik ben na 13 maanden nog steeds bij hem.

[vooroordeel]
volgens mij was hij meer een 'sloerie' dan :s
[/vooroordeel]

Hoe voelt het om nummer 61 te zijn? :)

sas_andrea 13-12-2002 14:49

nou, ik zou m niet kunnen vertrouwen, niet eens een beetje. ik denk ook niet dat mij dat zo gauw gebeurd zo'n gozer. zijn volgens mij nl meestal players en ja, not my kind...

nare man 13-12-2002 15:13

LoL 'Een stuk of 58'... echt droog :D

Maar goed, ik zou niks met zo iemand willen...wat is dat voor 'n stuk vuilnis

coecie 13-12-2002 15:45

anyways, ik heb net even nagelezen in een heeele oude yes, het gemiddeld aantal mensen met wie je zoent in je leven:
nederland-vrouwen: 40
nederland-mannen: 80 :eek: dat valt dan nog best mee bij deze jongen hier...
gemiddelden ergens anders:
amerika-mannen: 100 !! nounounou
italie-mannen: 50 (ik had hier persoonlijk iets anders bij gedacht)

anyways, d'r zijn nog meer landen enzo, deze jongen is heel gemiddeld, en iedereen die t er niet mee eens iz, is heel erg bijzonder! wees trots op jezelf en gelukkig met de bijzonderheid die je bezit.

gek toch dat mannen meer zoenen dan vrouwen... met wíe zoenen ze dan :confused:

moenbase 13-12-2002 15:52

Citaat:

coecie schreef:
wees trots op jezelf en gelukkig met de bijzonderheid die je bezit.

Dat waren mannen, geen jongentjes van 16, 17 :)

coecie 13-12-2002 15:53

Citaat:

moenbase schreef:
Dat waren mannen, geen jongentjes van 16, 17 :)
ja nou ja, je moet die aantallen toch ergens beginnen op te bouwen? ik vind t normaler als je met iedereen zoent op je 16e dan als je die slag inhaalt zo rond je 30ste... jij niet?

moenbase 13-12-2002 15:55

Citaat:

coecie schreef:
jij niet?
Ik vind het zo ie zo niet 'gezond'.

coecie 13-12-2002 15:56

Citaat:

moenbase schreef:
Ik vind het zo ie zo niet 'gezond'.
nee, maar je hebt ongezond en ziek

pssst... en het is sowieso...

moenbase 13-12-2002 15:59

Citaat:

coecie schreef:
1) nee, maar je hebt ongezond en ziek

2) pssst... en het is sowieso...

1) Ik geef de voorkeur aan een combinatie van dat.
2) Zeikerd :p

nare man 13-12-2002 16:03

Citaat:

coecie schreef:
nagelezen in een heeele oude yes
Ja, en de Yes is ook heeeel objectief en betrouwbaar.

Dat blad is alleen bedoeld om pubers een minderwaardigheidscomplex te geven, zodat ze zich op nog meer van die flutblaadjes abonneren.

PardonMe 13-12-2002 16:04

*eek*
zoveel...??
Nee dat vind ik echt niet normaal.. pfhhh..
Ik denk niet dat ik echt op zo'n persoon zou vallen in de eerste plaats..
Ik zou me dan zo onzeker voelen ''stel je voor dat hij iemand tegen komt die veel knapper is dan ik'' of ''wat nou als hij nog steeds zo makkelijk is''
zulke dingen.. IK zou daar niet echt mee om kunne gaan.

Krijg dan toch echt wel een player idee.. (gek?)

bertbart 13-12-2002 18:33

Citaat:

coecie schreef:

Ik ben het helemaal met je eens...

Ik heb het nooit gedaan:d Maar voor mensen is het stoer om tijdens het begin van de pubertijd de slet uit te hangen. Nouja, wees blij dat hij die periode al achter de rug heeft en nu serieus voor jou gekozen heeft:)

Sade 13-12-2002 18:38

Citaat:

bertbart schreef:
*knip* wees blij dat hij die periode al achter de rug heeft en nu serieus voor jou gekozen heeft:)

Dusjcrib 13-12-2002 18:57

Citaat:

Unexplained schreef:
Als die persoon tussen haar 14e en 18e flink van het leven heeft genoten, dan zou ik haar een succesvolle ontdekkingsreiziger noemen.
Is ze echter ouder dan 18, begint het toch eens tijd te worden dat ze de pubertijd achter zich laat en tot inzicht komt wat ze nou daadwerkelijk wil naast genieten van fysiek genot.

En wat nu als ze tussen haar 14e en 18e alleen maar relaties heeft gehad, en daarna dus pas op ontdekkingsreis gaat?

(hiermee doel ik op zich wel op mezelf alleen ben ik toch niet van plan tot de 58 te gaan.. meer dat ik nu gewoon geen relatie wil, maar tuurlijk wel zo af en toe een leuke jongen tegen het lijf loop)

Studentje 13-12-2002 20:50

Citaat:

bertbart schreef:
(..)Nouja, wees blij dat hij die periode al achter de rug heeft en nu serieus voor jou gekozen heeft:)
De grote vraag is alleen: hoe zeker weet je dat?

bertbart 13-12-2002 23:22

Citaat:

Studentje schreef:
De grote vraag is alleen: hoe zeker weet je dat?
Zoiets zal ik me niet afvragen. En als je van jezelf onzeker bent en je zoiets dus zou afvragen, dan is een relatie met zo'n persoon misschien niet verstandig...

*** 13-12-2002 23:27

Citaat:

Alicia Silverstone schreef:
ik zou er slecht tegenkunnen.......dan issie zoveel gewend, zoveel mooier, leuker, lekkerder, beter (in bed of wat dan ook), dan ik...
Nee dat zou nix worden.

sluit ik me bij aan

)Vampje( 14-12-2002 08:37

Ik zou het trouwens veel erger vinden als ie voor mij nog 1 of meer andere vaste relaties gehad zou hebben. Dan deelt ie met mij dat 'bijzondere' wat ie ook al met anderen heeft gedeeld. Nee, bedankt.
Maar wie hij allemaal geneukt heeft, doet er niet toe. Als het zo bijzonder was, was het niet bij één keer gebleven of was hij wel verliefd geweest. En aangezien ik de enige ben op wie hij ooit verliefd is geweest (nog steeds is, bedoel ik :)), maak ik me geen zorgen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.