![]() |
grafische rekenmachine ( spelletjes)
Hai
ik heb een casio CFX-9850GB PLUS Is er toevallig hier iemand die deze ook heeft en die er spelletjes op heeft staan, Ik wil graag spelletjes maar ik weet niet hoe je dat moet doen. kan iemand helpen ps ik hoop dat ik bij het goede forum zit? |
Koop eerst maar eens een kabel om dat ding op je computer aan te sluiten. Dan kun je op internet wel spelletjes vinden.
|
Heel simpel. Zoek op Internet een handleiding voor het maken van een linkkabel. Dan kun je je rekenmachine op de PC aansluiten en met de juiste software spelletjes enz. in de rekenmachine laden. Ook is het op de PC veel handiger programmeren dan op die rekenmachine zelf...
Mijn broertje heeft 't ook gedaan met een TI-83, gewoon ff in Altavista zoeken... |
wie heb er allemaal een TI83?
|
tik bij Altavista je GRM naam in, en je krijgt allerlei programmaatjes die je zelf in je GRM kan tikken. Tja, om een interfaceje te maken duurt ook weer zo lang.
|
ik heb een ti83
ik heb zelf een kabeltje gemaakt kosten f5 die van texas kost f100 |
Citaat:
Citaat:
------------------ http://ti83games.cjb.net [Dit bericht is aangepast door bulbanos (23-06-2001).] |
Citaat:
maar je heoft allen tweed diodes (45 cent) een parralelle poortstekker (3,95) en je knipt je linkabeltje doormidden - snoertjes heb je gewoon thuis en een soldeerbout ook. dan nog het zendprogramma van inet downloaden |
k heb een orginele kabel. Kwam me moeder opeens mee aanzetten.
|
'K heb een TI-83 en ik vind het lollig zelf spelletjes te maken. 'K ben nu bezig met een simpel pokerspelletje.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45. |