Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   lithium en blowen... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=306430)

"Beltaine" 12-12-2002 14:53

lithium en blowen...

Ik had een vraagje...
zijn er hier mensen die lithium slikken en toch blowen?

mood indigow 12-12-2002 15:33

I"m so happy cuz today i found my friends, they're in my head....

Wouter Youth 12-12-2002 16:10

Nee Nirvana is gewoon slecht.

Gustav 12-12-2002 16:53

Citaat:

wouszer schreef:
Nee Nirvana is gewoon slecht.
:rolleyes: says who?
says you?
don't make me laugh ;) :D :D :p

Gustav 12-12-2002 16:56

I'm so ugly, that's ok cuz so are you...
:P

"Beltaine" 12-12-2002 16:58

ik bedoel het medicijn lithium... dat moet ik slikken... maar ik wil blowen en op de gebruiksaanwijzing staat dat het niet mag maar op die gebruiksaanwijzing staat zoveel...
dus wie blowen er en gebruiken lithium?

Gustav 12-12-2002 17:10

Citaat:

"Beltaine" schreef:
ik bedoel het medicijn lithium... dat moet ik slikken... maar ik wil blowen en op de gebruiksaanwijzing staat dat het niet mag maar op die gebruiksaanwijzing staat zoveel...

ik heb geen id... maar misschien moet je dan de dokter bellen... hij heeft toch geheimhoudings plicht

"Beltaine" 12-12-2002 17:21

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:
ik heb geen id... maar misschien moet je dan de dokter bellen... hij heeft toch geheimhoudings plicht
die zal ook wel zeggen dat het niet kan... dokters willen namelijk geen enkel risico lopen... maar ik vroeg me af of iemand er ervaring mee had, die weet het dan wel het beste lijkt mij zo :)

Wasp 12-12-2002 17:22

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:
Precies. Maar het kan zijn dat hij toch nee zegt, ook al zou het niet veel uitmaken.
Gewoon om de gezondheid van zijn patiënten.
Als je dat vermoed, ga dan niet tóch blowen, want stel dat hij het wel meende. :)

Zappa 13-12-2002 22:01

Ik ben geen dokter, en wil je ook geen onverantwoorde dingen laten doen, maar wiet is met BIJNA ALLES goed te combineren, behalve met alcohol.

Wiet heeft geen slecht effect op je, ook in combinaties bijna nooit.
ECHTER zou ik wel aan je dokter vragen.

of vraag het op www.bluelight.nu daar loopt wat kennis rond over drugs niet te kort :)

DEChengst 13-12-2002 22:05

Als ik psychofarmica zou gebruiken, zou ik verre blijven van welke drug dan ook.

"Beltaine" 14-12-2002 14:49

okeej... ik heb het maar gewoon geprobeert gisteravond...
na eentje was ik al goed knetter en toen we bij de tweede gingen amerikanen heb ik m'n hartje uitgekotst (en ik had een lege maag (n)), dus als ik het er bij 1 per keer houd gaat het prima :) (y).

Blenderhead 14-12-2002 15:27

www.jellinek.nl

of een van de vele andere 'zich met drugs bezighoudende' instanties

DEChengst 14-12-2002 15:38

Citaat:

"Beltaine" schreef:
dus als ik het er bij 1 per keer houd gaat het prima :) (y).
Dus dat blowen je psychische problemen erger kan maken, maakt jou niks uit ?

"Beltaine" 14-12-2002 16:19

Citaat:

Desecrator schreef:
Dus dat blowen je psychische problemen erger kan maken, maakt jou niks uit ?
het maakt ze niet erger... als ik me goed voel gaat het goed en zo erg is het nog niet met me :p

Griller 14-12-2002 16:27

Oh ja blowen kan zorgen voor depressies en pschygise (zal wel fout geschreven zijhn)stoornisen en beschadigingen dus als ik jou was zou ik gewoon niet blowen zolang je nog problemen hebt....

"Beltaine" 14-12-2002 16:33

Citaat:

Griller schreef:
Oh ja blowen kan zorgen voor depressies en pschygise (zal wel fout geschreven zijhn)stoornisen en beschadigingen dus als ik jou was zou ik gewoon niet blowen zolang je nog problemen hebt....
njah... problemen heb ik niet echt... ik heb het gewoon veel te goed en dan ga ik snel dingen erg vinden. ik maak ze zelf dus dat maakt niet uit. en de laatste tijd heb ik er bijna helemaal geen last meer van :) (y)

DEChengst 14-12-2002 17:46

Citaat:

"Beltaine" schreef:
njah... problemen heb ik niet echt...

Vandaar dat je lithium slikt (y)

"Beltaine" 14-12-2002 18:24

Citaat:

Desecrator schreef:
Vandaar dat je lithium slikt (y)
lees de rest dan even...

bong 15-12-2002 15:59

Citaat:

"Beltaine" schreef:

waarschijnlijk staat bij elka medicijn dat je geen andere drugs mag nemen als je die drug neemt

"Beltaine" 16-12-2002 11:27

Citaat:

bong schreef:
waarschijnlijk staat bij elka medicijn dat je geen andere drugs mag nemen als je die drug neemt
klopt :)

DarkCat 16-12-2002 11:41

Ik weet iemand die (onder andere) lithium slikte en vaak blowde, dat ging altijd goed. Later is ze andere zooi gaan gebruiken (coke, speed, etcetera) en is ze gestopt met haar medicatie (ze verkocht haar medicatie aan anderen). Resultaat: dakloos, ondervoed en niet meer aanspreekbaar. Na een opname van een paar maanden of misschien wel langer kwam ik haar weer tegen. Ze neemt nu weer gewoon medicijnen en das n stuk beter.. en blowen doet ze nog steeds :D
Ruil in ieder geval nooit je medicatie in tegen andere drugs ;)

"Beltaine" 16-12-2002 12:25

Citaat:

DarkCat schreef:
(...)
kijk hier heb ik wat aan... thnx :)

substantial 16-12-2002 14:55

sjongejonge wat een hoop gezeur

"Beltaine" 16-12-2002 14:56

Citaat:

substantial schreef:
sjongejonge wat een hoop gezeur
hoe bedoel je?

substantial 16-12-2002 15:02

nou ik heb het idee dat sommige hier gewoon falikant tegen drugs zijn en daarom maar gewoon zeggen dat je moet stoppen

en als je zelfs hebt gemerkt dat het goed gaat, waarom niet
depresief word je sowieso van blowen als je al depri bent
heeft volgens mij niks met die lithium te maken

"Beltaine" 16-12-2002 15:05

ow zo...

ik zal het er nog maar uitgebreid met mn huisarts over hebben, de meningen lopen nogal uiteen, vandaar :)

shanker 22-12-2002 16:53

ik gebruik een aanverwant middel aan lithuim en ik blow ook gewoon... in de gebruiksaanwijzing staat ook dat het niet met alcohol en wiet enzo maar ik zuip en blow toch wel regelmatig. ik wordt wel iets sneller stoned dan anderen maar verder merk ik er niets van...

Wasp 22-12-2002 19:44

Citaat:

"Beltaine" schreef:
ik zal het er nog maar uitgebreid met mn huisarts over hebben, de meningen lopen nogal uiteen, vandaar :)
Verstandig. :)

Anal Avenger 23-12-2002 18:28

Citaat:

Zappa schreef:
Ik ben geen dokter, en wil je ook geen onverantwoorde dingen laten doen, maar wiet is met BIJNA ALLES goed te combineren, behalve met alcohol.

met.4lchohol.vind.ik.het.goed.te.combineren.hoor

Gustav 23-12-2002 19:04

Citaat:

Anal Avenger schreef:
met.4lchohol.vind.ik.het.goed.te.combineren.hoor
hee, is dat nieuwe toetsebord nog niet binnen?
als ik jou was zou ik ff stoppen met smoken om geld voor een toetsenbord te sparen, want dit is belachelijk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.