![]() |
lithium en blowen...
Ik had een vraagje...
zijn er hier mensen die lithium slikken en toch blowen? |
I"m so happy cuz today i found my friends, they're in my head....
|
Nee Nirvana is gewoon slecht.
|
Citaat:
says you? don't make me laugh ;) :D :D :p |
I'm so ugly, that's ok cuz so are you...
:P |
ik bedoel het medicijn lithium... dat moet ik slikken... maar ik wil blowen en op de gebruiksaanwijzing staat dat het niet mag maar op die gebruiksaanwijzing staat zoveel...
dus wie blowen er en gebruiken lithium? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon om de gezondheid van zijn patiënten. Als je dat vermoed, ga dan niet tóch blowen, want stel dat hij het wel meende. :) |
Ik ben geen dokter, en wil je ook geen onverantwoorde dingen laten doen, maar wiet is met BIJNA ALLES goed te combineren, behalve met alcohol.
Wiet heeft geen slecht effect op je, ook in combinaties bijna nooit. ECHTER zou ik wel aan je dokter vragen. of vraag het op www.bluelight.nu daar loopt wat kennis rond over drugs niet te kort :) |
Als ik psychofarmica zou gebruiken, zou ik verre blijven van welke drug dan ook.
|
okeej... ik heb het maar gewoon geprobeert gisteravond...
na eentje was ik al goed knetter en toen we bij de tweede gingen amerikanen heb ik m'n hartje uitgekotst (en ik had een lege maag (n)), dus als ik het er bij 1 per keer houd gaat het prima :) (y). |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh ja blowen kan zorgen voor depressies en pschygise (zal wel fout geschreven zijhn)stoornisen en beschadigingen dus als ik jou was zou ik gewoon niet blowen zolang je nog problemen hebt....
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaar dat je lithium slikt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet iemand die (onder andere) lithium slikte en vaak blowde, dat ging altijd goed. Later is ze andere zooi gaan gebruiken (coke, speed, etcetera) en is ze gestopt met haar medicatie (ze verkocht haar medicatie aan anderen). Resultaat: dakloos, ondervoed en niet meer aanspreekbaar. Na een opname van een paar maanden of misschien wel langer kwam ik haar weer tegen. Ze neemt nu weer gewoon medicijnen en das n stuk beter.. en blowen doet ze nog steeds :D
Ruil in ieder geval nooit je medicatie in tegen andere drugs ;) |
Citaat:
|
sjongejonge wat een hoop gezeur
|
Citaat:
|
nou ik heb het idee dat sommige hier gewoon falikant tegen drugs zijn en daarom maar gewoon zeggen dat je moet stoppen
en als je zelfs hebt gemerkt dat het goed gaat, waarom niet depresief word je sowieso van blowen als je al depri bent heeft volgens mij niks met die lithium te maken |
ow zo...
ik zal het er nog maar uitgebreid met mn huisarts over hebben, de meningen lopen nogal uiteen, vandaar :) |
ik gebruik een aanverwant middel aan lithuim en ik blow ook gewoon... in de gebruiksaanwijzing staat ook dat het niet met alcohol en wiet enzo maar ik zuip en blow toch wel regelmatig. ik wordt wel iets sneller stoned dan anderen maar verder merk ik er niets van...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik jou was zou ik ff stoppen met smoken om geld voor een toetsenbord te sparen, want dit is belachelijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |