Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Foto's gejat (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=306444)

Dr HenDre 12-12-2002 15:08

Foto's gejat

Ik heb effe een vragie, een paar K*tgasten hebben een cd's met prive foto's van mij en mn vrienden gejat en dat willen ze op internet zetten. Is er een manier om het dan van internet af te halen????
alvast bedankt (y)

Martin 12-12-2002 15:25

De provider mailen/bellen

Phreak 12-12-2002 15:45

Citaat:

chatfreak schreef:
De provider mailen/bellen
Ik denk niet dat ze voor dat inschakeld moeten worden. Maar je kan het altijd proberen imo. :) Altijd op je spullen letten, dat zullen de providers ook tegen je zeggen. Probeer te smeken mischien helpt het. Maar ja jij bent verandwoordelijk. Veel succes trouwens. (y)

Triloxigen 12-12-2002 15:50

Je kunt naar de politie gaan, want ze hebben jou eigendom gestolen..

Verder is het publiceren van foto's waar geen toestemming voor is strafbaar en zal je altijd in het gelijk worden gesteld..

Als ze online staan en je mailt de host zijn ze verplicht die eraf te halen..

Dr HenDre 12-12-2002 16:37

jah maar het probleem is, als ik naar de politie stap willen ze de foto's zien. en dat kan niet want als ze het zien....... :(

p-chez 12-12-2002 17:08

Citaat:

Dr HenDre schreef:
jah maar het probleem is, als ik naar de politie stap willen ze de foto's zien. en dat kan niet want als ze het zien....... :(
Als jij niet wilt dat ze die zien, dan kunnen ze ze niet bekijken. Hoop ik voor je iig, maar ik denk van niet. :)

Maar 't is wel heel illegaal dan wat je op die foto's hebt staan. Of is 't pr0n met een fout tintje? :p

Dr HenDre 12-12-2002 18:57

Citaat:

p-chez schreef:
Als jij niet wilt dat ze die zien, dan kunnen ze ze niet bekijken. Hoop ik voor je iig, maar ik denk van niet. :)

Maar 't is wel heel illegaal dan wat je op die foto's hebt staan. Of is 't pr0n met een fout tintje? :p

het doet er niet toe wat het is, de politie zal het op zich niet erg vinden maar mn ouder wel (n)

bam 12-12-2002 21:25

Citaat:

Dr HenDre schreef:
het doet er niet toe wat het is, de politie zal het op zich niet erg vinden maar mn ouder wel (n)
je moet gewoon eerst de provider gaan en zeggen dat er prive fotos online zijn gezet zonder jou toestemming.

als dat niet help ga je naar de politie en vraag of de inhoud van de cd niet bekend hoef gemaakt te worden aan je ouders. dat kunnen ze niet weigeren volgens mij.

en btw wat is nou erger je fotos online OF je fotos offline EN dat al1! de politie het ziet? :confused:

succes iig (y)

McMotion 13-12-2002 09:27

Citaat:

McLaren schreef:
Verder is het publiceren van foto's waar geen toestemming voor is strafbaar en zal je altijd in het gelijk worden gesteld..

uhm?? wat bedoel je? publiceren van foto's mag altijd.. en als je portretrecht bedoelt, dat moet je aanvragen; niet iedereen heeft het automatisch (en nee, je kan het niet aanvragen nadat die foto's zijn gepubliceerd, en het daar dan op verhalen :p)

McMotion 13-12-2002 09:29

Citaat:

Dr HenDre schreef:
hmm.. wat zou het zijn :confused: blowfoto's, of blowfoto's ;)

Triloxigen 13-12-2002 09:40

Citaat:

McMotion schreef:
uhm?? wat bedoel je? publiceren van foto's mag altijd.. en als je portretrecht bedoelt, dat moet je aanvragen; niet iedereen heeft het automatisch (en nee, je kan het niet aanvragen nadat die foto's zijn gepubliceerd, en het daar dan op verhalen :p)
Mag helemala niet altijd..
Zowiezo, als het om pikante foto's gaat mag het iig zeker niet..

Triloxigen 13-12-2002 09:41

Citaat:

Dr HenDre schreef:
Het is OF de politie ziet het, OF heel internet...
Maak je keuze...

Chip Zero 13-12-2002 09:56

Kan je die gasten niet bewerken? Dreig een beetje met wat hier in het topic genoemd of een tegenactie... Ik heb een tijd geleden ook een zoiets gehad, toen had ik de naam van diegene geregistreerd als domeinnaam met Namezero (en als startpagina ingesteld op een aantal schoolcomputers) :D Er zijn heel wat irritante geintjes die je uit kunt halen op dit gebied zonder foto's te hebben... Denk niet dat ze daar zin in hebben...

Dr HenDre 13-12-2002 17:22

thnx allemaal, maar het is min of meer opgelost (met geweld ;) :p maar dat boeit niet)

bam 13-12-2002 17:24

Citaat:

Dr HenDre schreef:
thnx allemaal, maar het is min of meer opgelost (met geweld ;) :p maar dat boeit niet)
dan mag je ons nu vertellen wat er op die fotos stonden:D :p

Dr HenDre 13-12-2002 17:26

Citaat:

bambix schreef:
dan mag je ons nu vertellen wat er op die fotos stonden:D :p
d8 het niet :o :D :rolleyes:

Chip Zero 13-12-2002 17:30

Je hoeft het niet te vertellen... Plaats er gewoon een paar hier :D

bam 13-12-2002 21:04

Citaat:

Chip Zero schreef:
Je hoeft het niet te vertellen... Plaats er gewoon een paar hier :D
:D (y)

Triloxigen 14-12-2002 10:32

Citaat:

Dr HenDre schreef:
d8 het niet :o :D :rolleyes:
We vragen niet of sappife details..
Maar het zullen dus wel naaktpics zijn ofzo..

Laatste tijd is in het nieuws daar genoeg over te doen...

RoSaLiNi 14-12-2002 10:38

Ik wil weten wat er op die foto's staat (y).

Spacey 14-12-2002 12:09

er heen gaan met je vrienden en die dude afronselen ofzo totdat ze de cd terug geven.

DEChengst 14-12-2002 15:29

Citaat:

Spacey schreef:
er heen gaan met je vrienden en die dude afronselen ofzo totdat ze de cd terug geven.
Lekker nuttig als ze al een kopie van de CD gemaakt hebben :cool:

mcsun 14-12-2002 16:59

Als ze het publiceren zonder jouw toestemming is dat sowieso in strijd met de auteursrecht.
En daar wordt veel waarde aan gehecht in de hedendaagse informatiemaatschappij, zoals je weet. :rolleyes:

Dr HenDre 14-12-2002 18:45

foto's waarop ik dingen doe die mn ouders liever niet zien, zo genoeg :D :rolleyes:

ned441 14-12-2002 22:03

net als of je ouders op dit forum komen :D:D

RoSaLiNi 15-12-2002 10:44

Citaat:

ned441 schreef:
net als of je ouders op dit forum komen :D:D
Ja... En trouwens, dat kan vanalles zijn.

ned441 15-12-2002 15:16

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Ja... En trouwens, dat kan vanalles zijn.
Excuus ik geloof dat ik mijn reactie niet goed had gericht, ik bedoelde die naar Dr HenDre en niet naar RoSaLiNi, dus nog maals

Plusmarktboy 16-12-2002 11:41

Je hebt de foto's niet gekoppeld aan rechten, dus kan je niet bepalen of je wel/geen rechten wil ontlenen aan derde. Aangezien de foto's zijn gestolen, kan je ze wel aanklagen hiervoor.

Vinzz 16-12-2002 11:57

vertel nou maar.... of was het een orgie? :(

RoSaLiNi 16-12-2002 16:39

Citaat:

Plusmarktboy schreef:
Je hebt de foto's niet gekoppeld aan rechten, dus kan je niet bepalen of je wel/geen rechten wil ontlenen aan derde. Aangezien de foto's zijn gestolen, kan je ze wel aanklagen hiervoor.
Ja, intelligent gaan lopen te doen met de kennis die je hebt opgedaan door het lezen van dit topic.

:rolleyes:

Dat kan iedere hond.

Wat stond er op die foto's?

Vinzz 16-12-2002 17:08

ja idd en het was al niet meer nodig

Dr HenDre 16-12-2002 18:20

begint met een B en het eindit op lowen :o

Triloxigen 16-12-2002 18:33

Citaat:

Dr HenDre schreef:
is dat alles,
wat the fuck maakt dat uit :s

bam 16-12-2002 21:39

Citaat:

Dr HenDre schreef:
*zie reactie Mclaren*

Idd
zie ook je eigen sig

Fuck That, Take Drugs, Rape Sluts, Make Fun Of Gay-Clubs, Men who wear Make-Up, Get Aware, Wake Up, GET A SENSE OF HUMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

wtf is je probleem ?
dat je ouders er achter komen dat je blowt?

ik dach dat dat juist stoer was:/

Plusmarktboy 16-12-2002 22:21

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Ja, intelligent gaan lopen te doen met de kennis die je hebt opgedaan door het lezen van dit topic.

:rolleyes:

Dat kan iedere hond.

Wat stond er op die foto's?

Weet ik het dat iemand al eerder met zo'n antwoord kwam, het rechtssysteem daar weet iedereen wel wat van!

Dr HenDre 17-12-2002 19:47

jah iedereen zit wel een beetje te zeiken over dat rechtsysteem, maar dat kan ik ook nog wel zelf bedenken. Ik had het op S&M gepost omdat iemand misshien zou weten hoe je het anders kon doen :o

Vinzz 17-12-2002 21:03

hihih ;) nee DAt kan niet :p :o

Plusmarktboy 18-12-2002 10:37

Citaat:

Dr HenDre schreef:
jah iedereen zit wel een beetje te zeiken over dat rechtsysteem, maar dat kan ik ook nog wel zelf bedenken. Ik had het op S&M gepost omdat iemand misshien zou weten hoe je het anders kon doen :o
Hoe wil je ooit afwijken van het rechtsysteem? Misschien je kandidaat te stellen voor lijst Ratelband, en zo misschien minister van justitie worden en een kamermeerderheid achter je zien te krijgen en zo die wet te veranderen.

Henri 18-12-2002 12:11

Citaat:

Plusmarktboy schreef:
Hoe wil je ooit afwijken van het rechtsysteem? Misschien je kandidaat te stellen voor lijst Ratelband, en zo misschien minister van justitie worden en een kamermeerderheid achter je zien te krijgen en zo die wet te veranderen.
Wat is dit voor doelloze, trieste reply? :rolleyes:

Vinzz 18-12-2002 12:25

Citaat:

henri schreef:
je vergeet lachwekkend ;)

Dr HenDre 18-12-2002 16:11

Citaat:

henri schreef:
pcies en er zijn echt wel mogelijkheden om het eraf te krijgen alleen dat word hier op het forum niet besproken denk ik :o

bam 18-12-2002 19:17

Citaat:

Dr HenDre schreef:
pcies en er zijn echt wel mogelijkheden om het eraf te krijgen alleen dat word hier op het forum niet besproken denk ik :o
Of niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.