![]() |
Foto's gejat
Ik heb effe een vragie, een paar K*tgasten hebben een cd's met prive foto's van mij en mn vrienden gejat en dat willen ze op internet zetten. Is er een manier om het dan van internet af te halen????
alvast bedankt (y) |
De provider mailen/bellen
|
Citaat:
|
Je kunt naar de politie gaan, want ze hebben jou eigendom gestolen..
Verder is het publiceren van foto's waar geen toestemming voor is strafbaar en zal je altijd in het gelijk worden gesteld.. Als ze online staan en je mailt de host zijn ze verplicht die eraf te halen.. |
jah maar het probleem is, als ik naar de politie stap willen ze de foto's zien. en dat kan niet want als ze het zien....... :(
|
Citaat:
Maar 't is wel heel illegaal dan wat je op die foto's hebt staan. Of is 't pr0n met een fout tintje? :p |
Citaat:
|
Citaat:
als dat niet help ga je naar de politie en vraag of de inhoud van de cd niet bekend hoef gemaakt te worden aan je ouders. dat kunnen ze niet weigeren volgens mij. en btw wat is nou erger je fotos online OF je fotos offline EN dat al1! de politie het ziet? :confused: succes iig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zowiezo, als het om pikante foto's gaat mag het iig zeker niet.. |
Citaat:
Maak je keuze... |
Kan je die gasten niet bewerken? Dreig een beetje met wat hier in het topic genoemd of een tegenactie... Ik heb een tijd geleden ook een zoiets gehad, toen had ik de naam van diegene geregistreerd als domeinnaam met Namezero (en als startpagina ingesteld op een aantal schoolcomputers) :D Er zijn heel wat irritante geintjes die je uit kunt halen op dit gebied zonder foto's te hebben... Denk niet dat ze daar zin in hebben...
|
thnx allemaal, maar het is min of meer opgelost (met geweld ;) :p maar dat boeit niet)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hoeft het niet te vertellen... Plaats er gewoon een paar hier :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het zullen dus wel naaktpics zijn ofzo.. Laatste tijd is in het nieuws daar genoeg over te doen... |
Ik wil weten wat er op die foto's staat (y).
|
er heen gaan met je vrienden en die dude afronselen ofzo totdat ze de cd terug geven.
|
Citaat:
|
Als ze het publiceren zonder jouw toestemming is dat sowieso in strijd met de auteursrecht.
En daar wordt veel waarde aan gehecht in de hedendaagse informatiemaatschappij, zoals je weet. :rolleyes: |
foto's waarop ik dingen doe die mn ouders liever niet zien, zo genoeg :D :rolleyes:
|
net als of je ouders op dit forum komen :D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt de foto's niet gekoppeld aan rechten, dus kan je niet bepalen of je wel/geen rechten wil ontlenen aan derde. Aangezien de foto's zijn gestolen, kan je ze wel aanklagen hiervoor.
|
vertel nou maar.... of was het een orgie? :(
|
Citaat:
:rolleyes: Dat kan iedere hond. Wat stond er op die foto's? |
ja idd en het was al niet meer nodig
|
begint met een B en het eindit op lowen :o
|
Citaat:
wat the fuck maakt dat uit :s |
Citaat:
Idd zie ook je eigen sig Fuck That, Take Drugs, Rape Sluts, Make Fun Of Gay-Clubs, Men who wear Make-Up, Get Aware, Wake Up, GET A SENSE OF HUMOR!!!!!!!!!!!!!!!!! wtf is je probleem ? dat je ouders er achter komen dat je blowt? ik dach dat dat juist stoer was:/ |
Citaat:
|
jah iedereen zit wel een beetje te zeiken over dat rechtsysteem, maar dat kan ik ook nog wel zelf bedenken. Ik had het op S&M gepost omdat iemand misshien zou weten hoe je het anders kon doen :o
|
hihih ;) nee DAt kan niet :p :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: