![]() |
pc samenstellen
wat zijn de basic om een computer samen te stellen?
Wat heb je zeker nodig om een pc samen te stellen? ik weet al:
wat moet er nog bij? [Dit bericht is aangepast door nosferato (28-06-2001).] |
kast (en voeding)
moederbord processor(s) processor koeling(en) werkgeheugen harddisk(s) grafische kaart geluidskaart netwerkkaart/modem cdrom speler/dvd speler (cd writer) (speakers/headphone) monitor zoiets |
floppy diskdrive heb ik verbannen, maar dat is eigenlijk nog een klein extratje (kost maar 29 piek ook http://forum.scholieren.com/wink.gif )
|
Thx kornguy
dat is het dus. Ik heb wel nog een vraagje. Op de site van m'n computerwinkel kan je je onderdelen kiezen en daar staat de prijs dan bij. Er is ook nog een onderdeel 'chipset'. Waarvoor zou dit dienen? greetz |
Citaat:
------------------ /\/\ |= T /-\ |_ |+\ /-\ /-\ |} -+- ain't seen your punkass around lately -+- /\/\ |= T /-\ |_ |+\ /-\ /-\ |} [Dit bericht is aangepast door KoRnGuy (28-06-2001).] |
Citaat:
|
Citaat:
simpel, dat is de chipset van het moederbord dus.. iedere chipset heeft zijn eigen karakter, eigen probleempjes her en der, plus- en minpunten.. |
Citaat:
|
ah zo, maar ja, ze verkopen hier wel een heel erg select assortiment, alleen maar Aopen mobo's en geen Abit en Asus... heb je geen andere winkel (in de buurt?)
|
www.europc.nl lekkere winkel.
|
of graficall.nl (deze heb wel mooie samenstel webpage..)
of funprice.nl |
www.mycom.nl
'smiddags om 3 uur alle onderdelen voor de pc besteld, en om 3 uur later was alles binnen! |
Citaat:
|
dit is een winkel:
www.comptechworld.nl |
Citaat:
wel ontzettend goed zijn Rodo (volgens mij is die er niet meer), Norrod en Informatique.. heb ik verschillende dingen besteld, ging perfect! |
Citaat:
|
ga eens naar http://www.exell.com daar kies je pc op maat en voila ge kunt beginnen te kiezen!
|
Citaat:
|
dit is de beste zaak www.datec.de
|
Zip drive
ook wel relay mzzls |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05. |