![]() |
Hondje Kierewiet
Een mannetje liep,
laatst aan-de-lijn Van zijn hond-je, met een jas-je aan Zijn vacht, was wat gekortwiekt want, het wou, wat met de, trend mee-gaan. Het viel, alleen, wat tegen, want, met de tijd dat regen, druppels val-len-liet Doordenkte het zijn jasje, van rood-wit-blauw, Op zijn-wit-te vacht 1-ieder die hem nu, dan ook Zeer goed ziet Het maakte het hondje; Kie-re-wiet. |
Ik vind hem geweldig
haha top lekker vrolijk zonder zorgen zo wil ik er graag meer lezen hij hoort in een kinderprentenboek thuis:) liefs |
wel lievig :) Maar die extra komma's en streepjes vind ik wel wat irritant...
|
Citaat:
|
Ik vind het een leuk gedicht. :) Die streepjes enzo zijn wel wat irritant, maar dat heb je vast voor het ritme gedaan. Jammer, zonder streepjes zou het beter lezen, zou ik het nog leuker gevonden hebben. In een kinderboek zou het best kunnen staan, maar (ga ik weer...:D) dan zonder streepjes, kinderen moeten het gemakkelijk kunnen lezen en als wij er zelfs moeite mee hebben... :p
|
Citaat:
Bedankt voor je toffe reactie meiske:)...en de rest natuurlijk! Kinderprentenboek, ja daar zou ie wel in thuis horen en idd het kan voor een ander lastig of eigenlijk wel zwaarirritant lezen:D...Je moet het ritme wel even te pakken hebben. ik zal speciaal voor jullie het nog even zonder leestekens plaatsen;). Een mannetje liep, laatst aan de lijn Van zijn hondje, met een jasje aan Zijn vacht was wat gekortwiekt want, het wou wat met de trend mee gaan. Het viel alleen wat tegen want, met de tijd dat de regen, druppels vallen liet Doordenkte het zijn jasje, van roodwitblauw, Op zijn witte vacht 1-ieder die hem nu, dan ook Zeer goed ziet Het maakte het hondje; Kie-re-wiet. Zow:) |
ik zal het onze hondjes laten lezen :P......haha
vindingrijk dichtje hoor. eens wat anders :D (K) nog maar een dan ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |