![]() |
zo goedkoop mogelijk een snelle computer???
hoe doe ik dat???
dit heb ik al: -cd-rom speler -videokaart -netwerkkaart -geluidskaart -harddisk -diskettestation -128mb ram geheugen volgens mij moet ik alleen nog hebben: -processor -Moederboard -systeemkast (atx) wie weet er een oedkoop moederboard en processor (nieuw) zo snel mogelijk?? onder de F500,- [Dit bericht is aangepast door Martin1985 (22-07-2001).] |
heb je wel een toetsenbord en muis?
anyway.. een Duron 800 kost je ongeveer 130 piek, past mooi op een Abit KT7-E waar je ongeveer 270 pietermannen voor kwijt bent.. heb je nog 100 piek over, waarvan je een mooie koeler gaat kopen.. ik zat zelf te denken aan een Alpha-heatsink met een Y.S. Tech fannetje, kost je ook ongeveer 100 piek.. |
www.europc.nl , sjeck deze maar eens, lekker goedkoop alleen de levering kan ffies duren. Maar dat merk je dan ook in je beurs.
|
Citaat:
dat zijn een stelletje pubers van 15 jaar die geen lening bij de bank konden krijgen, waardoor ze pas BESTELLEN als ze het geld binnenhebben.. je bestelling kan dus gewoon meer dan 4 weken duren voordat je het hebt.. *niet* aan beginnen is het credo bij europc |
koop online bij www.informatique.nl
je ziet of het in het schap is, zoniet dan duurt de levering +- 1 week, en nog een profecionele aanpak ook. lekkere goedkope levering (9,50 rembours) kosten. |
Citaat:
ook hun website zit érg goed in elkaar; je kunt zien wat op voorraad is en wat niet.. daarom wil ik informatique graag bestempelen als voorbeeld voor de rest.. (er zijn waarschijnlijk wel goedkopere zaken hoor, maar voor dat geeltje wat je dan bespaart ga ik liever naar informatique) |
Citaat:
|
Citaat:
eigenlijk had ik het alleen over de kast http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |