![]() |
cd covers!!
Weet iemand een GOEDE site waar ik cd hoesjes vanaf kan halen? vooral metal etc. want ik heb gewoon 1,5 uur gezocht net, maar ik vind geen enkele goed site..
k vond wel rockcover.com, perfecte site, sluit de beheerder hem dezelfde avond, omdat hij er niet aan verdiende of zoiets :eek: maaruh, alvast bedankt he?? greetz Choke |
stik
|
06-11!!
|
waar slaat dit op?
|
wat voor bands zoek je dan zoal? metal, hmm? deze site heeft wel dingen als P.O.D en Papa Roach en SOAD..(gauw ff gezocht) Maar de hele true-e bands zullen ze wel niet hebben.
|
|
ik hoef die rotzooi niet
|
very metal
|
Citaat:
Gaat het daar over? Nee. verder misschien leuk om deze thread te bookmarken |
koop je cd's, eikel
|
ja echt. kopen.
|
kopen is flexedidexie
|
als je cd covers wil, wil dat nog niet zeggen dat je geen cd's koopt...
|
ff ter info:
de meeste coversites hebben hun AUDIO-covers offline gehaald omdat ze er voor moesten betalen en dat kon niet uit omdat deze sites puur afhankelijk zijn van sponsorinkomen die beduidend veel lager liggen dan de kosten zouden zijn voor het online houden van de covers Citaat:
[edit]zie net al deze qoute al op t forum staat, ik laat m hier staan te verduidelijking voor de topicstarter[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
dan maar een dickhead.
waarom zou je in godsnaam een cover willen van een gekopieerde cd? als je het koopt krijg je d'r ook nog een heel boekje bij, plus betere grafische kwaliteit, betere geluidskwaliteit enz. |
Ben je nou tevreden met de site die ik je gaf Choke?
( dat was http://www.cd-hoesjes.nl/hetbegin3.htm ) |
Nou aangezien deze hele topic werkelijk nergens meer op slaat,
TygerStyle2001, coole Avatar :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |