![]() |
Gebarentaal echt?
Kennen jullie die reclame van trek, dat nieuwe tussendoorsoephapje? Die mevrouw die daar staat te gebaren bij die paardenrennen, zegt'ie nog wat of staat ze gewoon raar te doen? Het ziet er namelijk best wel lame uit... Of heb ik zojuist een bevolkingsgroep beledigd?
|
ik ken die reclame niet, ken ook geen gebarentaal, maar ik denk dat ze er niet voor niks staat, dus ik denk dat het wel echt is ;)
|
Ik ken de reclame, maar de gebarentaal niet ;)
Als ik het vergelijk met de gebarentaal van de NOS, waarbij het wel klopt, maakt zij overdreven mondbewegingen. |
geen idee! maar ik vinnem geweeeeeeeeeeeeeldig!
|
Citaat:
|
Van die gebarentaal klopt wel iets ja, maar helemaal goed is het niet.
(Zei mijn nichtje, en die studeert Nederlandse gebarentaal...) |
Wat een smoel heeft ze ook damn erg gewoon.
|
Ze doet zo overdreven omdat de commentatoren van paardenrennen dat ook altijd doen.
Het is gewoon een grappig gegeven dat paarderennen een doventalk zouden hebben, en dat die zich dan net zo zou gedragen als de andere commentator. |
Citaat:
|
Citaat:
|
d8 je dan da ze al die gebare en lijpe bekke instudeert ofzoow? nehh....ik denk da ze ut echt doet want zoiets doe je nie ff instudere en, maaarrr........van de andere kant......tis idd wel un beetje verd8 allemaal ik bedoel ik kan ook wel ff wa stomme bekke trekke en wa gebaartjes make maar zei blijft zoow druk besig met haar hande en smoel nou eh..........ik twijfel......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |