![]() |
Mgs3
Jongens wou jullie dit ff laten weten:
----------------------------------------------------------------------------------- Kojima liet weten dat we Metal Gear Solid 3 voor het eerst op de E3 beurs van 2003 zullen tegenkomen. Zal Kojima ons net zoals enkele jaren geleden versteld doen staan met een prachtige Metal Gear Solid 3 trailer in mei 2003? ----------------------------------------------------------------------------------- Dat word weer met veel pijn en moeite w8en op de E3 |
Citaat:
|
Ik vind het weer een beetje vroeg dat ze nu al gaan beginnen met mensen lekker maken. Het wordt weer teveel gehyped. Ik ben wel een MGS fan, maar deel 2 was werd teveel voor geschoteld als een supergame. Nu komen ze al met mgs3. Konami moet zich gewoon stil houden en pas een paar maanden voor de release met teasers komen. Dan slaat het in als een bom en zit je niet jaren te wachten op misschien een teleurstelling.
|
Sorry dat ik het zeg hoor maar mgs 1 was nieuw, was gaaf. Maar mgs 2 was in het begin alleen grappig omdat je mensen van van alles kon afgooien. Als mgs 3 net zoveel slechter word als mgs 2 ten opzichte van 1 dan is het helemaal bagger en is er niks om op te wachten denk.
|
Citaat:
|
Citaat:
maarre diamondvoodoo, waarom een topic van meer dan 4maanden uppen?? |
Zo een echte trigun fan! Dacht dat hij hier niet zo bekent was. Das een veel betere serie dan de mgs serie btw :p
|
Citaat:
trigun is de lauste, gek!! nothing beats vash the stampede not even solid snake :D :D |
Citaat:
Ik heb toevallig vandaag de hele serie op dvd binnen gekregen :cool:. Ik wil dat het vervolg snel uitkomt *pruil*. |
Citaat:
*hier nog een vash the stampede en legato bluesummers en nicholas d wolfhood fan* *spreekt nu de magische woorden uit: love and peaceee!!* er zijn wel een meer fans van trigun op dit forum. bluesummers, vash! en morridin om er maar een paar te noemen. er is zelf een topic van trigun van iets meer dan vier pagina's lang op het film flora, mischien leuk om daar eens te kijken. maarre, trigun is de lauste, zelf toffer mgs serie en wat bedoel je dat je hoop dat het vervolg snel uitkomt?? :confused: :eek: volgens mij komt er helemaal geen vervolg meer uit :mad: :mad: |
Citaat:
Het spel opzich is wel goed speelbaar. Maar topspel wil ik niet zeggen. |
mgs2 vond ik een goed spel
en de mensen die het niks vonden... maak zelf eens een beter spel, als je dat lukt roep dan weer :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
kankah lau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die moet ik ckers zien!!! doen die manga figuren toch weer eens iets goeds. trigun verdient gewoon een vervolg :cool: :cool: ho, je heb me nu wel heel nieuwsgierig gemaak*kan zelf niet meer wachten op het vervolg* heb je toevallig ook nog ergens een bron waar ik dat kan lezen? |
Kheb niet direct een bron, maar de manga ervan is al lopend (getiteld trigun maximum) dus je moet op google maar wat zoeken.
|
Citaat:
zazie beast is hier een zombie achtige wezen. en de eerste gun ho gung die vash in de anime tegenkomt komt niet in de manga voor(die grote kerel). in de manga heb je hier daarentegen een hele sterke travistiet als gun ho gung. ook gaat wolfhood niet dood in de manga :D :D |
In de laatste PU hadden ze een interview met Kojima, en die zei dat hij 'dezelfde fouten niet nog eens zal maken' waaruit je dus kan concluderen dat Raiden naar de schroothoop kan, en er een beter verhaal zal komen...(en hopelijk wat slimmere vijanden)
|
Zo dat zo'n onschuldige opmerking zoveel kan losmaken bij de mgs lezers. Goede dingen. Zal trouwens gelijk mijn divxsjes ff uit het stof halen:D en gelijk ff aanvullen dan:P
|
Citaat:
je maakte wel een opmerking over trigun!!! lauste manga/anime wat er is |
kep al die mgs gemist, dus toen ik 'm kocht voor de xbox wist ik niet wat ik kon verwachten en viel het dus 100% mee, supergame, past op rijtje van halo en splinter cell
|
Wienig Trigun Freaks? Moet je ff wat vaker op fils&Tv zitten. Wij noemen Vash!, Bluesummers,Nate(weet ik ff niet zeker) En nu ik ook :p
Er staat daar ook ergens een Trigun topic, daar wordt ook ingegaan op de manga. ON-topic(mag ook wel af en toe) Ik vond MGS2 best wel een leuk spel. ik heb er geloof ik 14 uur over gedaan(ik kijk vaak tv tussendoor). Maar toch had ik sterk het gevoel dat hij erg kort was door de vele cut-scenes(cut met een c ;) ). Komt deel 3 eigelijk ook voor de ps2 uit? Heb dat namelijk gemist. |
Citaat:
EN jongens, als jullie over Trigun willen praten , maak daar dan lekker een aparte topic van in het filmgedeelte. |
Citaat:
op het filmsgedeelte is al een trigun topic, dus hoeven we er geen 1 te maken :D alleen maar uppen :D |
Citaat:
Zoland de grote site's het niet melden is er niets van waar, Konami gaat echt MGS4 nie exclusief makuh voor de GC, PS2 heeft de grootste installed base in jappenland, ze lijken wel gek. Dattie multi gaat dat geloof ik wel, maar hij zal niet exclusief gaan. Note: Komt waarschijnlijk wel een excl. Metal Gear op de gc, maar die staat helemaal los van de Solid reeks. |
Citaat:
Maar ze zeiden er ook bij dat Nintendo het nog niet bevestigd had dat MGS4 Gamecube only zou worden, dus zo kut is Gammo nu ook weer niet. |
ehm MGS4 wordt gba sp exclusive....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |