Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Insane Clown Posse - The Wraith (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=306809)

Mad Ruda 12-12-2002 20:35

Insane Clown Posse - The Wraith

Sinds 5 november issie al uit, de 6e Jokers Card van de ICP en ik was/ben altijd een grote fan van ze geweest. Heb alle Cards, en LP's en vage shit...en er was een fucking media hype rond deze gasten omtrent the 6th Jokers Card en nu issie dan eindelijk uit...en ik vind m echt ronduit bagger en daar word ik best wel een beetje verdrietig van.

De clip homiez is wel okay, maar de echte beats (wie kent het begin van Hokus Pokus...dat knalt er echt in)
Er staan wel leuke nummers op, maar als ze beweren er 10 jaar over gedaan te hebben, dan kun je mij opnemen...:o

Zonder dollen; wisten jullie dat de ICP hotter en bigger dan Feminem? Waarom zijn ze dan in Europa en Nederland zo fucking onbekend?

Wie kent the Wraith en deelt mijn mening, of juist niet.

WRAAAH WRAAAITH!

Type 12-12-2002 22:05

maar het einde, wat er aan alle juggalo's en juggalette's duidelijk wordt gemaakt, is wel heerlijk :D

86dagreed 12-12-2002 22:19

Issie al uit? Hij zou toch in 2 delen verschijnen? Er zou iets gebeuren rond de 6e, gebeurd er niets, vind ik het zwaar nep.

Ik heb tot nu toe ook al hun cd's, ep's en die vage rommel cd's (behalve bazaar ), en vind niet alles goed, maar 'great milenko' was een geniaal album.

Ik zal die nieuwe eens checken

Nomen Nescio 13-12-2002 10:00

tot 3 jaar geleden heb ik het wel gevolgd, maar sindsdien me d'r niet meer echt meebeziggehouden.
Maargoed, ik zal hem binnenkort maar eens gaan luisteren.

Stevill 13-12-2002 10:32

idd die dudes zouden elkaar gaan killen en nog wat maarja wtf is dit?

alsie slechter is als de laatste dan laat maar.

Type 13-12-2002 17:58

het album op zich is slecht, maar de boodschap op het einde...

Als je uitleg wil wat er nou zou gebeuren bij het 6e album, dan moet je 'm een keer luisteren...

D.LoKo 14-12-2002 16:33

Nou, het heeft overdreven lang geduurd tot hij hier uit kwam en ik had hem toch maar gedownload (hey ik heb wel tot 5 nov. gewacht) en ik moet zeggen dat ik de muziek best relaxed vind. Oke, Great Milenko en zijn voorgangers 0wnen hem maar sinds ICP de mainstream toer op is gegaan zijn ze alleen maar erger geworden, maar wat ken dat ons Juggalos schelen want we hebben altijd nog Twiztid en de vele andere Psychopathic Records artiesten, whut!

Enne die boodschap spreekt me wel aan, maar gvd laat geloof eens een keer erbuiten, ik ben het wel met hun eens maar een heleboel Juggalos voelen zich erom genaaid en dat is niet strak.

86dagreed 15-12-2002 20:27

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:
idd die dudes zouden elkaar gaan killen en nog wat maarja wtf is dit?

alsie slechter is als de laatste dan laat maar.

nou er zou iets gebeuren, ze hadden niet gezegd wat, maar er is nog steeds niets gebeurd

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.