![]() |
+-1000,- Systeem zonder...
...monitor, muis, toetsenbord, videokaart, soundkaart, harddisk.
Ik heb zelf het volgende bedacht: -Asus A7V133 -Tbird 1,2 GHz -Coolermaster -Antec SX1030D + 350 Watt Enermax -512 MB PC133 |
Tja, ziet er zo wel goed uit. Als je dat voor +/- 1000 gulden kunt krijgen en die Coolermaster is een goede Coolermaster, is het verder een prima combinatie. Hangt er ook van af wat je er mee wilt gaan doen.
|
Ja idd.
Voor de prijs van een Duron 800 + dikke koeler koop je een Tbird 1200, dus ik ga voor de Tbird met een normale koeler. Ik ben meer een power user, ik draai er Win 2000 Pro op, speel er games op, overclocking, tekstverwerken, inet, grote databestanden (films en mp3), audiobewerking en als server. |
Lekker...die 1,2 is trouwens ook de beste keus...hij scheelt maar heel weinig met de 1 en 1,1 modellen terwijl je voor de 1.3 meteen weer heel veel meer betaalt...
ff goed schijfje erin, Deskstar 60GXP ofzo, maar volgens mij had jij die al ofniet |
Citaat:
en over die cpu, das waar, ik heb natuurlijk ook ff naar de verhoudingen gekeken. |
lijkt me heel aardig
maar als je wilt overclocken, voldoet die coolermaster dan nog wel? het scheelt misschien wel dat die Antec-kasten van nature al behoorlijk werken qua koeling.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:26. |