![]() |
cd-rom speler probleempje...nieuwe kopen??
Op elke cd kan ik de laatste bestanden niet openen... erg irritant is dat...werkt een cdspeler net als een pick-up en kan ie gewoon niet met de laserkop aan de uiteinden van de cd komen??
|
is dat bij iedere CD zo?
of alleen bij zelfgebrande CD-R's? of ook bij originele CD's? |
Citaat:
|
Citaat:
hoeveel minuten zijn de CD's, hoeveel MB zit erop, wát voor soort CD is het (mode1/mode2 etc).. voordat je overhaaste conclusies gaat trekken; het zou namelijk wel eens zo kunnen zijn dat dat schijfje wat problemen geeft te ver is overburned.. in mijn geval leverde dat een incomplete MP3 op die wél tot de laatste snik gelezen werd.. misschien dat het resultaat van te ver overburnen per lezer/brander verschilt.. dus pak er eens een originele CD bij, en kijk wat er dan gebeurt.. |
Ik sluit me aan bij dobermann
maarre, wat voor cd speler is het, kep zelf ook een quad speed liggen en die lust ook veel gebrande cd's niet omdat die minder reflecteren |
Citaat:
mocht je willen weten welke schijfjes tot de absolute top behoren.. philips silver premium (alleen de silver premium serie!), en mitsui (alles hiervan is top).. deze 2 merken gebruik ik altijd, en heb nooit problemen met CD-R's die niet gelezen worden.. en ik heb véél merken gehad, pioneers, marantz'jes, sony's, philips', akai, jvc, kenwood, noem maar op ghe |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet er misschien iemand waarom de 700min topic op slot staat: dit is wel de beste reden voor mij om hier nog meer nuttige dingen te zeggen. Ik was namelijk nog niet klaar zoals je uit mijn laatste post kunt opmaken, maar ja de heilige forumbaas heeft gesproken.
Een andere topic ging over unlocken van gsm's en werd ook al gesloten: mogelijk illegaal dus op slot. lekker logisch, dat is net zoiets als alle topic met het woord overclocken op slot zetten want volgens sommige is dat ook mogelijk illegaal. Dit lijkt eerder op censuur dan op regulatie van het forum. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |