![]() |
alleengoeiefietbekgerne!
'n didactisch vingertje
we spelen geestestikkertje kritisch bewoord, toch passief-agressief ik zie ik zie wat hij niet ziet en vice versa 'n warme groet blijft uit teveel rancune gemoeid in dit spelletje hier in huis is het me om het even, of lijkt dat maar zo ik voel ik voel wat zij niet voelen, oh.... en vice versa 'n intolerant gegeven tast in het duister over wat hen beweegt of wat mij zal bewegen ik roep ik roep wat zij niet willen horen nostalgie naar het smijten met borden terechtgewezen worden is niet zaligmakend al wikkende, wegende en klagend ik weet het allemaal donders goed maar het proces verloopt zo stroef |
Op zich vind ik het wel een mooi gedicht maar er zit niet echt een ritme in
(Kan er ook aan liggen dat k niet zo ritmisch ben ofzo :p) |
Ik kan er af en toe best een ritme in vinden, maar niet het gehele gedicht door. Ik vind dit een fijnere vorm om te lezen en bepaalde zinnen vind ik ook erg leuk gevonden;
"we spelen geestestikkertje" "nostalgie naar het smijten met borden" "al wikkende, wegende en klagend"(leest leuk) Verder blijf ik het moeilijk vinden de inhoud te volgen( maar dat ligt grotendeels waarschijnlijk aan mijn kant):P |
gaat over mijn situatie thuis..ik woon namelijk nog in mijn ouderlijke casa... en dit brengt de nodige complicaties met zich mee daar ik een egocentrische klootzak ben...dit gedicht heeft dat als hoofdthema..
see yall |
Citaat:
.. Het gedicht ook! |
Citaat:
Het ritme vind ik soms ook niet echt terug, hoewel ik per strife in je gedicht erg vlot las en een bepaald ritme toch stiekem zelf kon creëren ofzo.. Ik vind het gewoon een leuk gedciht ! |
Citaat:
Ik ook woon nog thuis, ik ook ben een arrogante, eigenwijze, egocentische klootzak. En vooral bij discussies over het nieuws etc brengt dat altijd 'leuke' reacties met zich mee... |
altijd leuk...lotgenoten
oh ja en "oh" is voor de klank (rijm) best regards |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |