![]() |
Tampons verwisselen waar je vriend bij is?
Wat vind jij daar nou van? Ik op zich vind t nie vreemd. Het zit namelijk zo. Ik was een keer met hem in bad gaan zitten, en toen ik t bad uitkwam, bleek dus dat de tampon vol was gelopen (als ik ongesteld ben, douche ik ook voortaan). Ik lekte overal, en hij is toen een tampon voor me gaan halen. Ik vroeg of hij weg wilde, omdat ik dus de tampon ging verwisselen, maar hij zei "neu, hoeft nie per se" en toen heb ik het gewoon verwisseld.
Kan het misschien zijn dat ik me super comfortabel voel bij hem, en dat hij me neemt zoals ik ben, en dat ik me daarom er niet voor schaam? al dat bloed wel ranzig *yek* |
ik doe t ook gewoon hoor, t is toch normaal dat je verwisselt, zal ie later, als je langer bij hem blijft ook wel zien
En als ik ongesteld ben en we hebben seks haal ik hem er ook uit voordat we beginnen |
Ai ... dat zou IK dus nooit doen in het bijzijn van mijn ex ... kan zijn dat ik me niet erg comfortabel bij hem voelde ( was heel vaak ook zo (n) ), maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ik me bij iemand ZO comfortabel zou voelen om het wel te doen. Ieuw.
|
Ik zou het denk ik niet durven...wel gaaf als je het wel durft :)
Ik deed al moeilijk als ik een tampon in z'n prullebak moest doen ofzo, ging ik 'm helemaal verpakken in allerlei tasjes en zakjes en eigenlijk had ik ook liever niet dat hij dan die prullebak zou legen.. :o :o :o |
Citaat:
Ik ging ze eerst ook helemaal 'camoufleren' allemaal dingetjes erom, soms duwde ik dat pakje dan in een lege cornflakes doos oid, dan wist ik vrijwel zeker dat hij het niet zou vinden.. Maar... ik kan je vertellen, hij zoekt er niet naar :P Maar verwisselen waar hij bij is? Hmm.. nee, vind het zelf al 'leuk' genoeg, zou het niet met hem hoeven delen.. Maar als hij aandringt, best... |
:\
Ik zou dat niet doen.. Vind het ranzig, en al helemaal voor hem dan lijkt me. Kweenie, zou me behoorlijk schamen. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, om bij het onderwerp te blijven, ik zou er niet zo heel veel moeite mee hebben, maar heb het toch nooit gedaan. Weet niet precies waarom niet, gewoon vond het iets van mezelf waar mijn vriend niet altijd bij hoefde te zijn. Ik heb ook gewoon altijd de deur van de wc op slot, ook als ik alleen maar hoef te plassen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen probleem.
Doe het alleen nooit want dat doe ik gewoon op de wc en niet in bed ofzo. Maar heb wel een keer een tampon ingedaan waar hij bij was en ik schaamde me ook niet, maar ik ben niet zo heel erg preuts, vooral niet bij mn vriend. |
Hmz.. nou mn tampon verwissel ik op de wc, en daar was ie nooit bij ofzo :D Mja.. ik zou het niet echt een probleem vinden denk ik, maar wel pas na lange tijd...
|
Hm als het toevallig zo uit zou komen zou ik het niet erg vinden, maar meestal zit ik alleen op de wc eigenlijk. Misschien als we in de badkamer zijn ofzo en hij is aan het douchen. Hm maar nee ik zou het niet erg vinden hoor..
Maar ik denk dat je dan wel al een tijdje met iemand zou moeten hebben.. anders is het ook zo raar |
wel ik zit er niets mee in, hij heeft het zelfs al een paar keer gedaan. je zou het echt vies kunnen vinden, maar wij vinden dat niet. wij voelen ons zo goed op ons gemak bij elkaar dat dat geen probleem is. hij is totaal niet vies van mij of zo.
|
Ik zou het gaaf vinden als zoiets gebeurde, lol maar ben single.
en ik denk dat ik me echt helemaal thuis zou moeten voelen bij di ejongen dan en dan nog zou ik me nog schamen. |
Citaat:
Maar ik heb nog nooit tampon verwisseld als mijn vriend erbij is. Als die situatie er een keer is zou ik hem even waarschuwen, dan moet ie zelf maar zien of hij weg gaat of blijft. Maar meestal plas ik in mijn eentje, en hij ook ;). |
Citaat:
Daarom deed ik dat dus ook niet :) :o |
nou, ik zou echt nooit m'n tampon verwisselen waar m'n vriend bij is! :eek: Best wel vies! Ik vind het zelf al ranzig genoeg, hoeft hij niet ook nog 's naar te kijken, vind ik.
We hebben ook geen sex, als ik ongesteld ben (vinden we allebei niet prettig), dus hij hoeft het nooit te zien (misschien vindt hij het helemaal niet vervelend, maar IK zou het ook niet willen zien van iemand.). Oh ja, en tampons mag je dus echt NIET door de w.c. spoelen, en dat staat ook in de gebruiksaanwijzing. De w.c. kan verstopt raken, en daarom doe ik het dus ook nooit. (voor degene die zei dat ze niemand kende die het niet deed, nu wel :) :p ) |
Citaat:
Pff, zal ze voortaan maar braaf id prullenbak doen. :o Het ìdee alleen al, dat ie vast blijft zitten, en mn vader haalt m eruit ofzo.. :eek: :o |
ik vond dat eerst ook wel een beetje raar maar ja vroeg of laat zal hij dat toch wel een keer meemaken he.. maar als hij t zelf geen probleem vind waarom niet..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat doe ik ook altijd, maar ik voel me dan ook idd wel heeel erg op m'n gemak bij hem en we zijn ook (al) 9 maanden samen! In het begin had ik dit ècht niet gedaan, maar hij heeft me heel erg veel zekerder gemaakt en me ontzettend op m'n gemak gesteld! :) I love him.. :)
|
Ik zou proberen deze situatie te voorkomen, dus liever niet. Maar als het zo uitkomt, zou ik het wel doen denk ik. Misschien heeft hij wel helemaal geen zin om het te zien :)
|
Citaat:
en ik zou het nooit wisselen in het bijzijn van mijn vriend als hij mij alleen laat in de wc ofzow geen probleem ma in zijn bijzijn nee hoor :) |
Ik doe dat liever niet waar mn vriend bij is.. maar als de situatie zo uitkomt, tsja.
Sowieso is hij er wel bij als ik schone tampons indoe, want die gebruik ik namelijk altijd als ranzigheidspreventie na de seks :o Maarja ik denk dat dat ook ligt aan hoelang je elkaar kent enzo.. mijn vriend en ik hebben ik totaal meer dan anderhalf jaar wat.. |
Zou ik niej zo snel doen, maar het kan handig uitkomen, ik was heeeeele tijd geleden bij me vriendje weze slapen (inmiddels ex) en toen we onder de douche uitkwamen bleek ik ook ongesteld te zijn en ik durfde niet in zn bijzijn tampon dr in te doen, maar k had verderz nix aan dus even later liep et wel langs me been. YAAAAK! dus als zoiets nog es gebeurt: stuur ik em lekker weg :P
|
Het zou mij weinig kunnen boeien (misschien zijn sommige jongens er ook best wel nieuwsgierig naar).
|
Euh tsja.. als je net 'n week verkering heb zou ik ut niet echt doen geloof..
|
Nouja, we hebben het nu toch over tampons wel of niet in de wc dus ik vraag het maar gewoon. Ik gebruik ze nooit omdat ik dus niet wist waar ik ze moest laten. Want je kan ze niet zo weg gooien dus ergens in doen, maar waarin en hoe??
Ik heb echt een hekel aan dat bloed enzo. Dus.. hoe pak je dat slim aan enzo.. Groetjes |
(roos)
Ehm, ik zou het niet zo snel doen, denk ik... |
(roos)
Citaat:
|
Waar schamen jullie je in godsnaam voor? Gekke meiden :p
|
Citaat:
Yesterday afternoon The plumber he says Never flush a tampoon! This great information Cost me half a week's pay And the toilet blew up Later on the next day-ay-eee-ay (songtekst van een bepaald lied) Maar als je nou een gebruikte tampon hebt, moet je'm eens een keer in een kopje met heet water hangen, je kan er best wel hele goeie thee van zetten. Is nog gezond ook. |
Citaat:
Citaat:
:D |
Citaat:
|
ja hoor
|
Citaat:
|
kan je ook seks hebben met een tampon in?
:D :D |
Citaat:
|
No fucking (sorry) way.
Ik vind iets van.. taboes noodzakelijk in relaties. |
dat doet mijn vriendin rustig als ik in de buurt ben....
waarom niet he? tis toch doodnormaal |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want met mijn ex heb ik toch redelijk vaak last van de tampon gehad hoor :confused: |
Hmm ik snap ook niet dat je het zou kunnen doen met een tampon in...zo diep zit zo'n tampon niet hoor :eek:
|
Mja, ksnap toch ook ni hoe je zoiets moet doen met een tampon in ze... :confused:
Ik voel mij ook super op mijn gemak bij mijn vriend...3 maanden samen en heb er ook geen probleem mee om een tampon te 'verversen' waar hij bij is... Zoiets moet kunne, is toch vrij normaal... Als je later gaat bevallen ga je dan ook vragen aan je vriend om ff naar buiten te gaan :eek: daar zit ook bloed bij ze... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |