![]() |
Opgewonden raken van stoeien?
M'n vriend en ik stoeien best vaak de laatste tijd. Op een of andere manier eindigt t altijd op seks (niet dat ik dat erg vind ofzo :D:D:D:D:D). Hoe komt t dat mensen opgewonden raken van stoeien?
|
omdat je elkaar aanraakt,en daardoor hormoontjes ineens hun werk gaan doen
|
goh hebben jullie dat ook al?? :D :D
misschien dat t door t lichaamscontact komt. :confused: ik weet alleen dat t erg gezellie is. :D |
denkt dat het komt om wat spacegirl zegt..
ennu ik hebt ook, maarre i love it:D |
kietelgevecht, kussengevecht, no matter what:
't eindigt inderdaad allemaal met seks... en net als jij vind ik het niet erg ;) :D xxx |
Ben je niet gewoon een ongelooflijk geil kreng wat altijd zin heeft?
|
je bent naar :)
|
Ja, als mijn vriendin en ik gaan stoeien, kietelen, kussengevecht, tikkertje whatever, eindigt altijd in sex :D
Maar we hebben er beide geen problemen mee! :D (y) |
Zolang er geen verkeerd gemikte knietjes voordoen lijkt het me idd een 'natuurlijk' gevolg op een stoeipartij met je partner :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Jaaaaaaaaaa da's best wel opwindend :o
|
Citaat:
:D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja als ik met een meid stoei zal ik daar zeker wel opgewonden van raken. Als ze een beetje lekker is tenminste. Dan zal het zeker wel sex worden.
:D (y) |
Hmm, lijkt me eigenlijk wel logisch. :)
|
doordat je gedurende lange tijd intensief lichamelijk contact met elkaar hebt...? :)
|
Doordat je als het goed is niet van elkaar af kunt blijven als je eenmaal aan elkaar zit :P :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ooooh, ik las Opgewonden raken van stoelen?
:D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed.. opgewonden raken van stoeien.. hmm... ligt eraan, wanneer ik niet gekieteld wordt (daar kan ik écht niet tegen) of wanneer hij niet té hard is (hij heeft me eens geduwd en ik vloog de halve kamer rond, gekneusde knie :( ) mja, dan kan het wel opwindend zijn jah :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij's punk hé? :p:D |
Citaat:
|
Citaat:
hijs nog iets meer punk |
lijkt mij ook wel geil. wij hebben altijd kieteldood. en dan komt er op neer dat je elkaar handen vasthoud en nergens meer naar toe kan.
dominant zijn heeft het meer van weg |
OMG Wouter :D
Maar anyway, volgens mij ben je zo goed als altijd opgewonden als er sprake is van contact :confused: |
Stoeien doe je toch alleen maar met je vriendin... of zie ik dat nu verkeerd? Ik heb nog nooit met een ander meisje gestoeid dat niet mijn vriendin was!
Dus vriendje en vriendinnetje stoeien... vriendje raakt opgewonden... vriendinnetje ook... Zo klaar als een klontje dacht ik zo... :D |
Citaat:
|
Valt dan wel te zien wat ge verstaat onder 'stoeien met familie'??
|
stoei·en (onov.ww.)
1 speels vechten => ravotten, dollen, raggen ahzo.... als er maar geen sex opvolgt bij de familie..... :D |
Citaat:
|
zou ook wel leuk zijn sex met de familie keb een keiknappe nicht en tante :D
nee sorry dat is een zieke gedachte. stoeien en vrijen hebben wel wat van elkaar weg. stoeien heb je lichamelijk contact met elkaar en vrijen ook. als je het met een geliefde doet en teder dan vloeien ze uiteindelijk in elkaar over |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |