![]() |
drie in één
save me
from the arms of death whom's eye I've caught by losing my heart to you He's envious and claims his own He's losing every battle yet winning our war ---------------------------- wil je mij helpen? ik moet haar vinden ik had haar even niet in het oog en nu ben ik haar kwijtgeraakt en dwaalt ze helemaal alleenn in dat donkere bos rond ik moet haar vinden ik wil niet leven zonder haar ik kan niet leven zonder haar als je haar vindt zeg haar dan dat ik haar mis en dat het me spijt en droog haar tranen zeg haar dan dat ik van haar hou en niet bang te zijn ik vind haar wel als je haar vindt wijs haar dan de weg terug naar mij zodat ik haar terugvind mijn spiegelbeeld ------------------------- heb je haar gezien? als je haar vindt zeg haar dan dat ik haar zoek ik meende niet wat ik zei ik wou haar niet kwijtraken zeg haar dan dat ik nog altijd van haar hou het gevaar is geweken en de kust is veilig zeg haar dan dat het tijd is om naar huis te komen het is veel te koud buiten en geef haar een warm deken en droog haar tranen zeg haar dan dat ik haar terug bij mij wil dat ik haar mis mijn spiegelbeeld graag een beetje opbouwende :( kritiek.. (y) or (n) en zowieso bedankt om de moeite te doen om te lezen :) xx |
Ik vind het 1e gedichtje leuk en fijn om te lezen. Alleen Whom's, klinkt mij raar in de oren.
Het 2e gedichtje is simpel, en sommige zinnen vind ik niet echt fijn lopen, niet echt mooi en kloppend.>>> Bv. die 1e strofe; wil je mij helpen? >>hoofdletter W ik moet haar vinden>>of: ik moet iemand vinden ik had haar even niet in het oog>>Naar mijn gevoelo is dit niet correct nederlands; Ik heb/had haar even uit het oog verloren en nu ben ik haar kwijtgeraakt.....zou ik eruit laten, maar goed. (beetje dubbel) en dwaalt ze helemaal alleenn....Zou ik doen: Ze dwaalt nu helemaal alleen in dat donkere bos rond.......>rond in dat donkere bos 2e strofe is ok. 3e strofe...ook ok, alleen bij de laatste zin , zou ik "en" weglaten. 4e strofe ook "en" weglaten(3e zin) 5e strofe; 4e zin is dubbel; Zodat ik haar weer zie(?) mijn spiegelbeeld>>zou ik een hoofdletter plaatsen> maakt het wat krachtiger afsluitend>> Ik vind het einde wel verassend, ik bedoel, ik had het gedicht zonder die laatste zin kunnen opvatten, als dat je iemand kwijt bent. 3e gedicht vind ik niet mooi. De herhaling niet en gewoon zo uit de lucht gegrepen. Je begint in eens, het is niet volledig. |
zou het iets geven moest ik de tweede en derde proberen in elkaar te verwerken?
xx ps: thanx for the comments!! helpen echt veel bedankt! |
Wil je mij helpen?
ik heb haar even uit het oog verloren en nu dwaalt ze helemaal alleen rond in dat donkere bos Wil je mij helpen haar te vinden? en haar vertellen dat ik haar mis dat het me spijt en droog haar tranen haar zeggen niet bang te zijn dat ik van haar hou ik vind haar wel als je haar vindt wijs haar dan de weg terug naar mij ik heb haar nodig Mijn spiegelbeeld ------------------------- Zeg haar dat ik haar zoek ik meende niet wat ik zei ik wou haar niet kwijtraken Zeg haar dat ik nog altijd van haar hou het gevaar is geweken en de kust is veilig Zeg haar dat het tijd is om naar huis te komen het is veel te koud buiten en droog haar tranen Zeg haar dat ik haar terug bij mij wil dat ik haar mis Mijn spiegelbeeld ik heb die laatste twee gedichtjes een beetje (veel) aangepast.. is er nu verbetering? voor dat laatste vind ik wel geen goede inleiding.. ik begin zomaar zoals eerder gezegd heeft.. wil iemand me daarmee helpen? xx |
ow ik hoop dat ik geen forumregels heb eum gebroken door zo laat te reageren.. heb nu pas da tijd gevonde om erover a te denken..
anders ja eum sorry :( xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |