![]() |
zelfbevrediging
hoe vaak ziet iedereen zichzelf te vingeren en af te trekken
kzou het best wel willen weten. ikzelf minstens 1 keer per 2 dagen en soms wel 3 keer per dag. ook wil ik wel weten waar jullie dat doen: ik op mn slaapkamer en onder de douche nou mazzels :p |
ik doe het zelden... :o
|
Oh dat verschilt echt heel erg. Soms maar 1 x per week, soms 3 keer per dag. Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben natuurlijk :)
|
dan ben je volgens mij wel een van de weinige meisjes of niet?
|
kheb het over de jongens en de meisjes dus die link is niet van toepassing
|
ok andere vraag dan. welke technieken gebruiken meisjes, als jongens om klaar te kopen (bij zelfbevrediging)
|
|
ik masturbeer nooit...missch raar maar ik vind er nix aan dus tja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga ik hier ff vertellen als ik morgen een forum meeting heb hee :p
Maar ik doe het wel. En met mij zat meiden ;) |
Sja, ik doe het soms, hoevaak gaat jullie geen ruk aan.
|
*Rolt Met Ogen*
1 tot 3 keer per dag... Heh, je hebt mijn respect... 1x per week is zat voor mij, ik heb wel betere dingen te doen... :D |
Citaat:
|
Citaat:
Damnz wat er allemaal wel niet in die faq staat :eek: |
Is het gevaarlijk als je jezelf met een lijmstick bevredigigd? Het dopje ging er tijdens het bevredigen af. Is het erg als er eventuele lijm in zit?
Groetjes mij |
een goede vraag voor zomaar tussendoor :D
pritt of whatever zal wel niet zo veel kwaad kunnen, al gaat het om bison superkit, dan zal ik toch maar een dokter inschakelen ;) ontopic: 4 keer per week ongeveer, soms heb ik een dag wat meer zin en doe ik het 2 keer waardoor mijn totaal op 5 komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ergens tussen de eens in de maand en 6 keer op een dag ;)
lich er een beetje aan |
Citaat:
|
Sjorren is (y)
|
ik doe het nooit meer mijn vriendin doet dat tegenwoordig voor mij :D
|
Citaat:
|
Tering, die topics van tegenwoordig
Maar goed. Hangt er vanaf. Laten we zeggen gemiddeld 1 keer in 2 dagen ongeveer, maar als ik een potente bui heb dan kan het soms nog wel eens oplopen. |
Citaat:
|
eigenlijk nooit daar heb ik een vriendje voor natuurlijk! :rolleyes: :rolleyes: ;);)
|
Citaat:
|
dagelijks
|
Ik laat het liever doen ...
|
Citaat:
|
Vroeger dagelijks... nu heb ik genoeg aan mijn vriendje :)
|
Hallo nare man,
Ik ben nog maagd dus hoe dan ook moet ik nog ontmaagd worden. Ik heb trouwens wel gelachen om sommige reacties van jullie!:) Er is trouwens niks gebeurt, gelukkig! Haha, doeidoei |
als ik zin heb
|
ik doe t niet, heb daar mn vriendje voor. heb t eigenlijk nooit vaak gedaan. af en toe s een keertje.
mn vriend pleziert mij voldoende. :D |
Soms weer heel vaak soms een paar weken niet. Ligt echt aan mijn buien.
|
als ik er zin in heb.. verschilt nogal..
|
5x a week, I guess
|
meestal iets van 1x per dag, en dan in bad, onder de kraan of met de douchekop.
dan vroeg je ook nog wat voor technieken? :eek: weet ik zo niet, beetje draaien enzo :confused: ik doe het gewoon :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je vraag is niet helemaal duidelijk... je onderwerp is 'zelfbevrediging' maar daarna vraag je specifiek naar aftrekken of vingeren, hetgeen andere vormen van zelfbevrediging uitsluit, wat bedoel je precies?
|
Nooit...
|
Citaat:
|
nooit eigenlijk kep een vriendje :D
|
Citaat:
Sorry :o hahaha misschien juist wel goed, een soort rechterhand van forumbazen... Misschien moet je eens gaan solliciteren? :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |