![]() |
NAS en brainpower samengewerkt ???
Hey, die clip van one mic is al een tijdje op tv, maar ik weet nog steeds niet hoe dat zit.
Is dat nummer van NAS ofzo, en die heeft gewoon aan allerlei rappers in de wereld gevraagd of ze die beelden willen gebruiken voor hen zelf :confused: Of heeft NAS gewoon echt gevraagd of brainpower samen met hem een nummer wilde maken. Dat zal toch niet. Zo bekend lijkt mij brainpower niet. Zeker niet omdat hij in het nederlands rapt. Je ziet wel een paar beelden in de clip dat je brainpower en NAS samen ziet. Want ze geven elkaar ook die power weet je wel. Ze hebben elkaar dus iig ontmoet. Naja.....kan iemand het uitleggen??? |
In de nieuwe Oor staat een artikel hierover. Koop hem zou ik zeggen.
|
Voor de zo veelste keer ze hebben niet samengewerkt.
Nas gooide een lijn en brainpower mocht hem gebruiken het gaat om het geld. |
Nas in Nederland!! :
8 feb. para...... |
|
|
het nr is wel leuk, maar ik denk eigenlijk dat het om het geld gaat, hiermee gaat brainpower denk ik echt nie doorbreken in het buitenland!
|
de stukken van brainpower zelf zijn wel koel, had het niet echt verwacht om eerlijk te zijn
|
Ik luister normaal echt nooit deze stijl muziek, maar dit vind ik toch wel een erg mooi stuk. Eigenlijk ligt dat alleen aan Brainpower, hij heeft soms zulke emotionele teksten enzow.....ik krijg kippenvel van zijn stukjes in 1 mic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toen ik het origineel hoorde kreeg ik zwaar kippenvel....
nu niet meer, beetje jammer :( ook al is het wel vet dat een nederlandse rapper de kans heeft gekregen met NAS samen te werken, maar dat ze dit nummer hebben genomen vind ik wel zonde. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |