![]() |
Over je longen roken
klopt het dat als je niet over je longen rookt dat je dan minder snel verslaafd raakt? ik rook soms wel eens en af en toe inhaleer ik echt.
|
Als je niet over je longen rookt, dan 'proef' je dus ook niets van de sigaret.
Krijg je dus ook niet de nicotine in je longen. Het lijkt me daarom ook logisch dat je dan niet/minder snel verslaafd raakt ja. |
Oke, want inhaleren is eigelijk veel lekkerder, beetje ontspannend :)
|
Citaat:
it's all about the nicotine :cool: or heroin (dat rijmt, zolang je t maar op zn engels uitspreekt...gheghehge) |
Citaat:
|
Haha, dat komt wel goed hoor, ik rook echt nie vaak, en het is ook niet meer geworden :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
En euh voor de topicstarter: kom een keertje langs hier, en luister naar hoe mijn vader hoest. Mijn vader heeft een longziekte en trekt het waarschijnlijk niet lang meer. Ik ben overigens een mietje, want ik rook zelf ook. |
*rofl* :D
|
omg :rolleyes:
|
:rolleyes:
stoer hoor.... en als je gaat roken zonder te inhaleren zeg maar kan je toch net zo goed niet roken... net alsof je het doet omdat het "stoer" is OMG |
Het is niet alleen de nicotine die het verslavend maakt, maar ook het idee dat je wat in je handen hebt. Dus geestelijk kan je wel verslaaft raken.
Maar is dit wel een serieuse topic :o |
Citaat:
|
O gefeliciteerd met je moeder!
|
Dit is wel een duidelijk geval van meeloperij
|
iedereen begint zo
|
Citaat:
|
Citaat:
ik mocht eerst! ik wil ook roken :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie is er begonnen met roken omdat ie het echt lekker vond?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ben begonnen met blowen |
Citaat:
Ik rook af en toe wel eens een peuk, maar ik ben altijd begonnen met blowen(in mijn eentje) en daardoor vind ik peuken af en toe wel lekker ja. |
vergeleken met blowen is het wel lekker... blowen vind ik, in tegenstelling van wat veel anderen zullen vinden, echt smerig.
|
Citaat:
|
Ik vind hasj vooral echt superlekker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik rook niet :P
nooit gedaan... nooit van plan... ik blow al anderhalf jaar ofzow... int begin vooral joints, daar ben ik mee gestopt... ik doe nu alleen nog maar hash en wiet puur :D zelfs drinken doe ik niet |
Citaat:
|
Citaat:
dan komt er gegarandeerd wel iets van een rijmklank naar boven. maar dat kun jij ook niet weten. :D |
Roken is voor zwakkelingen.
|
Want de 1e keer dat je rookt vind je het beslist niet lekker als je hoest etc. Het gaat op t begin erom zodat je een stoere, leuke houding kan hebben.Lukt mij ook wel zonder sigaret.
|
Citaat:
|
lijkt me logisch dat dar verslavender is. tenslotte krijg je dan meer nicotine binnen.
|
ik rook al vanaf me 13e ofzo en ik ben gewoon begonnen omdat ik het wel lekker vind. en ik ben nu 15 en rook nog steeds en ik vind blowen niks aan!!!!!
|
Citaat:
maar waarom rook je? ik bedoel, ik blow om high te worden... maar waarom rook je? [EDIT: omdat je het lekker vindt, ok, maar je gaat er ook dood van(en ook mensen om je heen en kleine kinderen enzow) en je lul wordt er kleiner door :eek: ] |
Citaat:
Het is idd nicotieeen maar heroine spreek in het engels uit als hèroo-in Met de klemtoon op de Hè. En nee, ik kan dat idd niet weten, ookal heb ik 13 uur in de week een vak in het engels... sukkel. :rolleyes: Snap je het nu??? Damn... |
Citaat:
Wat roken betreft; over de longen is inderdaad verslavender, dan ervaar je het gevoel van roken immers beter. REIE |
Citaat:
Groetjes :cool: |
Citaat:
nou ik rook netzoals ik net zei en gewoon iets in je handen hebben en dat je lul er kleiner van word valt wel mee :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
ja en jij debiel Belgske ook en zo gaan we nog vrolijk verder. groetjes |
knock it off!
smoke the peace-pipe and let it rest :) |
Citaat:
Zo vanachter de computer kan je iemand wel dood wensen, zo triest. Ik hoop dat jij blijft leven opdat jij op een dag degelijk Engels kan praten en de wereld kan verblijden met je intellect. Salukes, REIE |
Citaat:
Over het feit dat je denkt dat ik de desbetreffende persoon in de kreukels wens, dat wens ik nog steeds, alleen nu moet jou ernaast...als co-pilootje. En ik kan geen engels? Uhm, ik heb 2 jaar van mijn leven in Engelstalige landen doorgebracht, en als je niks beters te melden hebt....hou dan je vieze kutkop dicht. Kaffertjes. Ik schijt op mensen als jij en je Belgische vrindje...keihard hardcore. |
Citaat:
Heroin, nicotine....het is het niet waard om erover te gaan schijten op mensen :rolleyes: REIE (komt reeds 4 jaar lang in het dagelijks leven veelvuldig in contact met Engelstaligen...) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |