Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   wie begint er ook last te hebben van... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=307713)

C'est moi 13-12-2002 18:13

wie begint er ook last te hebben van...

wie begint er ook nu last te krijgen van stemmingswisselingen en word er net zo als mij moe van?

groetjes chretienne (y)

Leonoor 13-12-2002 18:15

Waarom specifiek nu?

Dusjcrib 13-12-2002 18:16

Citaat:

Leonoor schreef:
Waarom specifiek nu?
ik krijg het nu door de temperatuurswisselingen...

Dus ja.. en moe word ik er ook van ja

Quiana 13-12-2002 18:19

Herfstdepressies oid? Tekort aan zon oid?
Mwoah, ja, maar dat heb ik al een tijdje.

Yamyam 13-12-2002 18:34

Ik!

TheOneWhoLeft 14-12-2002 09:45

Ik heb meer last van 'gedachtenwisselingen'. Daarbij veranderd mijn stemming, dat klopt.

Órelindë 14-12-2002 12:40

Joah, ik heb het ook. Tis erg vervelend. Maar kheb geen idee of het komt door nu, de tijd van het jaar, of wat dan ook. Kheb het al een tijdje en het is erg vermoeiend :(

Amoa 14-12-2002 12:57

Ik heb de laatste tijd ook last van stemmingswisselen, maar dat komt niet door nú (de kou, herfst e.d.), maar meer omdat mijn omgeving door deze nú beinvloedt wordt en ik zo (GVD) ook!!!
Ik wordt er doodmoe van, maar dan nie lichamelijk!! en ik word er pissig van!

BOYwith-light 15-12-2002 11:04

Ik heb dat ook heel erg... ik wordt er ongelukkig maar ook gelukkig door.......

...........tsssssss!!!!! LATERZZ lekker popi-jopie!!

N*A*Shezbaernon.temp 15-12-2002 12:52

Tssss ... mijn herfstdepressie is langzamerhand in winterdepressie overgegaan, waarbij de eerste gekenmerkt wordt door stemmingswisselingen, en de tweede door stemmingswisselingen ;)

Nee, ik begin het niet te krijgen, maar moe ben ik er wel van

C'est moi 21-12-2002 17:42

pffff ja ghet is nu al een depressie geworden. zucht. maar ja thnx nee bij mij heeft het niet met de herfst te maken.

groetjes chretienne

Wasteland 21-12-2002 17:58

Citaat:

chretienne schreef:
wie begint er ook nu last te krijgen van stemmingswisselingen en word er net zo als mij moe van?

groetjes chretienne (y)

Hmm klinkt wel bekend, kheb er zelf niet zo'n last van wel kan ik me er bij andere mensen verschrikkelijk aan ergeren......

ratsja 21-12-2002 18:39

stemmingswisselingen op de dag zelf ?
of periodiek ?
waar uiten die stemmingen in ?
en hoeveel (her)ken je ?

sterkte

nogwatjuh 21-12-2002 19:23

k heb ze al mn hele leven, heel irri. als ik met iemand iets afspreke weet ik nooit of ik later nog wel wil.. t heetf ook wel zn voordelen, ik kan echt blij zijn, echt gelukkig, maar ook echt depressief.. gelukkig kan mn hele bui heel snel omslaan en weet ik hoe, dus zoveel last heb ik dr niet van.. maar t blijft irritant.. moe was ik altijd al, mede door medicijnen, mede moe van t leven

maarja, msschien heb je gewoon herstdepressie emn word je daar moe van

C'est moi 25-12-2002 14:07

ze wisselen per minuut. en dan weet ik dat mijn depressieve periode er aan komt.

greotejs chretienne

one-monkee 01-01-2004 18:36

Ik voelde me de laatste tijd al zo raar en dof en saai en humeurig ik had nooit meer ergens zin in en ik wist maar niet waar het aan kon liggen, ik gaf allerlei dingen en mensen de schuld van mijn chagerijnig humeur maar ik ben er nu uit...

Vandaag een testje gedaan op internet (meerdere testen trouwens) overal kwam uit dat ik last heb wat een winterdepressie (SAD) a.k.a. winterblues

dat duurt tot??? februarie ofzo.... :s hoop ik

Quiana 01-01-2004 18:41

Citaat:

bLeZ schreef op 01-01-2004 @ 19:36:
Vandaag een testje gedaan op internet (meerdere testen trouwens) overal kwam uit dat ik last heb wat een winterdepressie (SAD) a.k.a. winterblues

dat duurt tot??? februarie ofzo.... :s hoop ik

Ik wil niet gelijk zeggen dat internettesten onzin ed zijn,
maar ze zijn wél vaak erg onbetrouwbaar.

Trek je er niet al teveel van aan ed, en als je
twijfelt of wat dan ook, ga er dan mee naar de
huisarts oid, blijf er niet zelf mee modderen. :)

& probeer er de volgende keer op te letten dat je
niet vrij oude topics upt ed, daar deze ook uit 2002 komt. ;) :)

dyfusica 01-01-2004 19:29

Ach, last is een groot woord.
De stemming is er nou eenmaal. Soms is het een negatieve stemming en daar slaap ik me doorheen. Andere keren is het een positieve stemming en daar geniet ik dan van. Zolang ik niet (te lang) in een (negatieve) stemming blijf hangen vind ik het allemaal zo erg nog niet.:)

Nona 01-01-2004 20:33

Geil, zo'n up van een jaar. :p

Quiana 01-01-2004 20:46

Ik heb niks gezegd. :bloos: Kruimel de gexte! (y) :cool:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.