![]() |
wie begint er ook last te hebben van...
wie begint er ook nu last te krijgen van stemmingswisselingen en word er net zo als mij moe van?
groetjes chretienne (y) |
Waarom specifiek nu?
|
Citaat:
Dus ja.. en moe word ik er ook van ja |
Herfstdepressies oid? Tekort aan zon oid?
Mwoah, ja, maar dat heb ik al een tijdje. |
Ik!
|
Ik heb meer last van 'gedachtenwisselingen'. Daarbij veranderd mijn stemming, dat klopt.
|
Joah, ik heb het ook. Tis erg vervelend. Maar kheb geen idee of het komt door nu, de tijd van het jaar, of wat dan ook. Kheb het al een tijdje en het is erg vermoeiend :(
|
Ik heb de laatste tijd ook last van stemmingswisselen, maar dat komt niet door nú (de kou, herfst e.d.), maar meer omdat mijn omgeving door deze nú beinvloedt wordt en ik zo (GVD) ook!!!
Ik wordt er doodmoe van, maar dan nie lichamelijk!! en ik word er pissig van! |
Ik heb dat ook heel erg... ik wordt er ongelukkig maar ook gelukkig door.......
...........tsssssss!!!!! LATERZZ lekker popi-jopie!! |
Tssss ... mijn herfstdepressie is langzamerhand in winterdepressie overgegaan, waarbij de eerste gekenmerkt wordt door stemmingswisselingen, en de tweede door stemmingswisselingen ;)
Nee, ik begin het niet te krijgen, maar moe ben ik er wel van |
pffff ja ghet is nu al een depressie geworden. zucht. maar ja thnx nee bij mij heeft het niet met de herfst te maken.
groetjes chretienne |
Citaat:
|
stemmingswisselingen op de dag zelf ?
of periodiek ? waar uiten die stemmingen in ? en hoeveel (her)ken je ? sterkte |
k heb ze al mn hele leven, heel irri. als ik met iemand iets afspreke weet ik nooit of ik later nog wel wil.. t heetf ook wel zn voordelen, ik kan echt blij zijn, echt gelukkig, maar ook echt depressief.. gelukkig kan mn hele bui heel snel omslaan en weet ik hoe, dus zoveel last heb ik dr niet van.. maar t blijft irritant.. moe was ik altijd al, mede door medicijnen, mede moe van t leven
maarja, msschien heb je gewoon herstdepressie emn word je daar moe van |
ze wisselen per minuut. en dan weet ik dat mijn depressieve periode er aan komt.
greotejs chretienne |
Ik voelde me de laatste tijd al zo raar en dof en saai en humeurig ik had nooit meer ergens zin in en ik wist maar niet waar het aan kon liggen, ik gaf allerlei dingen en mensen de schuld van mijn chagerijnig humeur maar ik ben er nu uit...
Vandaag een testje gedaan op internet (meerdere testen trouwens) overal kwam uit dat ik last heb wat een winterdepressie (SAD) a.k.a. winterblues dat duurt tot??? februarie ofzo.... :s hoop ik |
Citaat:
maar ze zijn wél vaak erg onbetrouwbaar. Trek je er niet al teveel van aan ed, en als je twijfelt of wat dan ook, ga er dan mee naar de huisarts oid, blijf er niet zelf mee modderen. :) & probeer er de volgende keer op te letten dat je niet vrij oude topics upt ed, daar deze ook uit 2002 komt. ;) :) |
Ach, last is een groot woord.
De stemming is er nou eenmaal. Soms is het een negatieve stemming en daar slaap ik me doorheen. Andere keren is het een positieve stemming en daar geniet ik dan van. Zolang ik niet (te lang) in een (negatieve) stemming blijf hangen vind ik het allemaal zo erg nog niet.:) |
Geil, zo'n up van een jaar. :p
|
Ik heb niks gezegd. :bloos: Kruimel de gexte! (y) :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39. |