![]() |
Welk liedje raakt jullie het meest??
Van welk liedje krijg je spontaan kippevel omdat het aan oude situaties of mooie toekomst doet denken. Die van mij is I CAN'T STOP LOVING YOU van PHIL COLLINS
|
hmz op de een of andere manier sommige stukjes in die nieuwe van anastacia :confused: :D
|
en wat heeft dit precies met L&R te maken??
eigenlijk? |
Citaat:
|
Hé Dusjcrib denk na, ik bedoel een liedje dat gevoelens bij je opleverd.
|
Citaat:
Mja, al levert een liedje gevoelens op, liefde voel ik er toch echt niet voor hoor.. en een relatie ermee aangaan gaat me toch iets te ver :D Maar euh... zoveel liedjes leveren kippenvel op. Greenday -hoe heet dat nummer.. time of your life is een stukje tekst eruit.. :D enneuh, Portishead - Wandering Star.. de hele cd van Lagwagon.. Deftones - euh.. shuv it.. maar zo heet het niet :P Within Tempation - Our farewell.. euh.. nja, zoveel |
Je bent blond zeker
|
Citaat:
|
Kijk dit stond dan in jouw handleiding:
Het is jouw beslissing->De juiste beslissing zou je nu toch wel duidelijk moeten zijn. Wat moet ik snappen dan? |
Citaat:
Om maar even op jouw toer te reageren... |
did you ever know that you're my hero
|
Acda & de Munnik - Als je bij me weggaat
Gevoel is herkenbaar. |
Goodfellaz - If You Walk Away
Michael Jackson - I Just Can't Stop Loving You Shakira - Underneath Your Clothes Robbie Williams - Angels Zou kan ik nog wel ff doorgaan.. Er zijn een aantal nummer die me echt kippenvel kunnen geven.... |
(Ro)
Debussy - Clair de lune Brr kippenvel, kan ik echt helemaal emotioneel van worden, doet me denken aan een bepaalde periode in m'n leven. Moby - In this world Heel lekker nummer, maar roept ook bepaalde gevoelens op. |
Citaat:
|
Bright Eyes (Simon & Garfunkel)
en ook wel No Leaf Clover (Metallica) |
Accadia - Into the dawn
En momenteel Coldplay - The Scientist (mmm, ben zo ongelooflijk verliefd, gewoon niet leuk meer :|) |
LeAnn Rimes - How Do I Live
[grrrrr, klote jongen-die-toen-met-Natasja-danste :mad: :o ] |
eentje van Krezip, zou de titel niet weten (cd-copy)...
|
K's Choice feat. Anouk - I Alone
Nirvana- Come As You Are |
Coldplay - The Scientist (y)
|
Citaat:
bij mij eric clapton - tears in heaven en green day - basket case.. |
Voor mij trouwens ook nog Simon & Garfunkel live @ Central Park de hele cd.
|
Destiny's Child - Temptation
Live - Dance with you |
Dolly Parton - You are
Ik vraag me af wanneer de tijd komt dat ik dat kan luisteren zonder een krop in mn keel te krijgen... :( |
In deze volgorde:
Avril Lavigne- I'm with you, Tomorrow, anything but ordinary Gary Jules- Mad World Az Yet- Hard to say i'm sorry En nog hééél veel meer |
Citaat:
Dan bedoel ik, als jij dat wil geloven geloof je dat toch lekker |
the nearness of you - norah jones
zo'n geweldig mooi nummer, en doet me ook terugdenken aan een recente zeer mooie avond :) |
Hé Dusjcrib ik zeg niet dat blonde vrouwen dom zijn, ze zijn de meest perfecte levensvorm op aarde, dus excuseer mij als ik wat zei waardoor je me verkeerd begreep.
|
Citaat:
En nu in het Nederlands? |
Citaat:
|
Ik bedoel een liedje dat liefden gevoelens bij je opleverd.
|
k's choice- song for catherine.
something corporate-konstantine coldplay- yellow coldplay-trouble deftones- knife party radiohead-airbag greenday-time of your life nja er zijn er nog veel meer, maar daar kan ik nu niet opkomen.. |
Citaat:
Nou ja. "ons" liedje is: Sweet Freedom (Safri Duo) ,ofzoiets... :confused: omdat we daar steeds op gingen dansen toen we nog niets hadden. :) |
ow.. ik d8 een liedje die me raakt.
naja ik krijg geen verliefde gevoelens van die liedjes die ik net zei.. eerder droevige gevoelens. trouwens wat doet dit topic op l&r? |
Citaat:
je zei net zelf "naja ik krijg geen verliefde gevoelens van die liedjes die ik net zei.." ;) |
Citaat:
:cool: |
phil collins (feat lil´kim) in the air tonight *zwijmel*
lenny kravitz , believe in me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop niet dat je in de war bent met Flappie (Youp van t Hek) :p |
I Would Stay - Krezip
For Sure - Krezip Desenchantee - Kate Ryan Everything - Anouk |
babe one more time, van britney spears, vooral die tekst; hit me babe one more time, dat raakt me echt......:D
|
(Ninh)
Goo Goo Dolls - Iris (y) |
hero - toen ik je zag
|
Citaat:
Same here ;) greetz, Pink Spanker :o :D |
Citaat:
|
alles van The Cure
jaa wij zijn zo'n lekker irritant cure-koppel blijkbaar |
Met stip op 1: 3 Doors Down - When I'm Gone