![]() |
Ozzy Osbourne - Dreamer
Mooi nummer.
Kkan die gozer trouwens wel "zingen" omdat ze volgens mij zn stem hebben verdraait? |
is idd wel een aardig nummer
volgens mij zingt ie niet echt vals , maar z'n stemgeluid is gewoon niet om aan te horen.... |
Ik vind het echt prachtig om Zack Wylde in zn "standaardoutfit" piano te zien spelen :D
|
Hoorde net dat hij "gewoon"zo zingt?
|
wat is er mis met de zang?
|
Citaat:
Alleen als ik die gozer zo zie en hoor kan ik t me niet voorstellen dat hij het is! |
niet echt gaaf, naar mijn mening.
|
we hebben het allemaal over ozzy osbourne?
die kerel is al zijn hele leven zanger..... |
mooi nummer, erg imagine maar wel moooi, ja en hij zat vroeger in black sabbath, en ja die zijn vet en ja die kende ik al lang voor dat osbournes op tv was.blaat
|
Vind et iets te jankerig voor Ozzy :) Maar wel aan te horen
|
Mooi nummer, zelfs met de stem van OZZY (echt een geweldige zanger is het niet nee, maar ideaal voor de nummers die hij zingt)
Geef mij toch maar een nummer als: I Don't Wanna Change The World You Can't Kill Rock And Roll Paranoid :D (ja ja, weet het; is eigenlijk Black Sabbath) Ook een mooi rustig nummer is: If I Close My Eyes Foever, die samen met Lita Ford Wordt gezongen :cool: |
goedzo gast-boven-me. paranoid = beste nummer aller tijden.
|
hij heeft geen fantastische stem, maar een 'aparte' en dat past heel mooi bij dat nr, vind ik.
|
hij heb echt wel een bijzondere stem, hij kan misschien niet echt zingen maar het klinkt zooo goed
|
Goh, we hebben Ozzy ontdekt hoor!! (y)
Het is gewoon zijn echte stem, en het is echt een geweldig ontroerende clip. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |