Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   maken bepaalde kleuren je mooier of ..??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=307786)

italianboy 13-12-2002 19:26

maken bepaalde kleuren je mooier of ..???

komt je uiterlijk bij kleuren die je goed staan tot zijn recht.

Maken kleuren je mooier dan je bent of zijn ze een hulpstuk om te laten zien hoe mooi je bent??

]{ing 13-12-2002 19:27

Citaat:

italianboy schreef:
Maken kleuren je mooier dan je bent of zijn ze een hulpstuk om te laten zien hoe mooi je bent??
nou en?

:confused:

en zwart maakt altijd mooi..

Mysterons 13-12-2002 19:29

roze maakt me zo fantastisch geweldig geniaal mooi. maar ik draag het niet, want roze is immers voor homo's.

Pebbles 13-12-2002 19:32

hmmz.. volgens mij heb ik dat met geen enkele kleur..

a new noise 13-12-2002 19:44

zeker zwart wit
of zwart met felle kleuren
erg sexy bij meiden

feline 13-12-2002 19:44

Het is algemeen bekend dat bepaalde kleuren bij bepaalde haarsoorten en huidskleuren heel mooi kunnen staan. Mijn moeder heeft een keer een kleuradvies gekregen van iemand, best interessant. Ze kreeg grote doeken voorgehouden en zo kon je zien dat ze bij sommige kleuren totaal wegviel.

Ik denk dat kleuren het mooie in je kunnen accentueren.

Zwart is altijd handig om te hebben, en je kan het mooi vinden, maar het is niet een goede kleur om er gezond en fris uit te zien.
Zelf vind ik donkerzalm/flamingo(jaja) mooi staan bij mij. Maar het is meer een kleur voor de zomer.

rodina 13-12-2002 19:45

Ja absoluut, sommige kleuren maken je heel erg bleek (vaak pasteltinten of beige), en met andere kleuren komen bepaalde dingen juist mooi tot uiting (huidskleur, ogen)

kaleidoscope 13-12-2002 19:50

Ik denk niet dat een bepaalde kleur je opeens mooi maakt,maar het kan wel bepaalde dingen naar voren brengen waardoor je mooier oogt.

Roozie 13-12-2002 19:58

Er bestaat idd zo'n kleurenadvies, dat is erg grappig want dan worden er dus doeken voorgehouden en dan zie je ineens schaduwen en vlekken in je hals/gezicht verschijnen.. die kleuren kun je dan beter vermijden.
Je bent dan een bepaald seizoentype.
Ik zou zelf niet weten welk type ik ben!

Roxy 13-12-2002 20:06

je wordt idd niet mooier maar iets kan beter uitkomen, of juist mooi verborgen worden...

ik heb zelf trouwens geen idee voor welke kleuren dit voor mij geld maar ik heb wel een afkeer van pastelkleuren..

RoSaLiNi 13-12-2002 20:19

Zwart.

a new noise 13-12-2002 20:32

Citaat:

RoSaLiNi schreef:
Zwart.
nigga

WishfulDreaming 13-12-2002 21:34

ja je kan inderdaad denk ik ineens een veel leukere uitstraling krijgen. bij mij is dat door blauw :)

Ninnoc 13-12-2002 21:49

het is een hulpstuk om te laten zien hoe mooi je bent. Ik geef niet erg veel om hoe ik er uit zie maar natuurlijk is het zo dat als ik een uur in de weer ben en ik aandacht aan mijn haar en veel meer aandacht aan mijn kleding besteed ik er ineens veel beter uitzie. Ik heb net idols gekeken en daar kun je het verschil ontzettend goed zien. Zoals dat donkere meisje met dikke kont, in dat superfoute mantelpakje zag ze er niet uit (vond de jury ook) maar vandaag zag ze er goed uit en leek het echt een ontzettend leuke meid ondanks haar omvang.
Iedereen is mooi, maar niet iedereen benadrukt dat of weet het te benadrukken, bovendien verschillen smaken.

Ik heb laatst een felgroen truitje gekocht en kreeg er allerlei commentaar op dat het goed stond en mijn (groene) ogen meer opvielen. Als ik echter met iets roods rond loop (wat ik keimooie kleur vind) lijkt mijn kop ook 5 X zo rood en opgezwollen. Is gewoon zo.

RoSaLiNi 13-12-2002 21:51

(ro)
Ja, rood staat me wel goed hoor ik vaak. Zwart kan ik ook goed hebben, dat maakt me wat meer "zuid-Europees". Felblauw staat juist weer goed bij m'n (blauwe) ogen.

RoSaLiNi 13-12-2002 21:52

(ro)
Citaat:

rodina schreef:
Ja absoluut, sommige kleuren maken je heel erg bleek (vaak pasteltinten of beige)
Omg, ik moet gelijk weer aan een ge-wel-di-ge jas denken, beige met een heel fijn ribje.. oh hij stond super maar die kleur maakte me heel bleek. Heb 'm maar laten hangen dus :(

Mysterons 13-12-2002 22:20

even normaal reageren. ik denk niet dat je mooier kan worden van een kleur. maar een kleur kan je wel iets toevoegen.

ik denk dat groen me het beste staat, dan worden mn ogen ook heel groen, en roze staat me absoluut niet. beetje jammer want ik vind roze geweldig :|

Firefly 13-12-2002 23:33

Sommige kleuren kunnen beter bij je passen (bij je kleur huid, haar en ogen) en daardoor kun je er misschien leuker uitzien. Ik zou het niet mooier zijn willen noemen. Mijn moeder is heeft ook eens zo'n kleurenanalyse laten doen, best grappig, ik denk alleen niet dat ik er wat mee zou doen.

bertbart 13-12-2002 23:42

Ik heb bruingroene ogen en ik heb groen truitje wat echt prachtig bij mijn ogen staat. Ik ben er echt aan gehecht, waardoor ik dat ding echt te vaak aan heb... (n)

Quiana 14-12-2002 15:03

Mwoah, lichte kleren staan meestal wel bij mij,
doordat ik een beetje donker ben.
Zwart enzo staan op zich wel,
maar k word er een beetje, uhm, mja,
valer oid van. :S

Ik denk trouwens niet dat kleuren je mooier maken,
denk dat bepaalde kleuren je uiterlijk
beter naar buiten laten komen.

Blenderhead 14-12-2002 15:53

je kan met kleuren toch iets op laten vallen zodat de rest minder opvalt ( zeg k dit goed??)

k bedoel....ah.... nevermind... :mad:

Scarlett 14-12-2002 15:58

Een kleuranalyse, ja. Heeft m'n mammie ook laten doen, en die is herfst.. Denk dat ik dat ook ben, weet het alleen niet zeker. Rood staat me, groen staat me, roze staat me soms, blauw staat me. Zwart staat me niet, oranje staat me afschuwelijk, paars ook.. Ik kan bepaalde kleuren heel goed aan en anderen totaal niet, middenweg is er niet echt. Let er wel op, hoewel ik wel veel oranje kleding in m'n kast heb hangen.. Als ik me slecht voel/er moe uitzie, kies ik eerder een kleur waarvan ik weet dat het me beter staat.

Quiana 14-12-2002 15:58

Citaat:

birthmark schreef:
je kan met kleuren toch iets op laten vallen zodat de rest minder opvalt ( zeg k dit goed??)

Met zwart lijk je dunner toch?
En ehm strepen maken je langer,
wit dikker, zulke dingen?
Oh, heb ook ergens gelezen
dat de kleur van je kleding invloed op je stemming
heeft, maar denk niet dat dat echt zo is.. :o

Scarlett 14-12-2002 15:59

Citaat:

birthmark schreef:

Je kunt een donkere broek aandoen en iets fels aan de bovenkant, waardoor de aandacht automatisch naar je bovenlichaam getrokken wordt. (Kun je doen als je dikke bovenbenen enz. hebt..) Kun je ook andersom doen enzo. Verder weet ik het alleen van strepen.. Verticaal maakt je lang, horizontaal breder, als je al redelijk breed bent moet je dat niet doen.. Van kleuren weet ik het verder niet.

Scarlett 14-12-2002 16:00

Citaat:

Betamethason schreef:
Met zwart lijk je dunner toch?
En ehm strepen maken je langer,
wit dikker, zulke dingen?
Oh, heb ook ergens gelezen
dat de kleur van je kleding invloed op je stemming
heeft, maar denk niet dat dat echt zo is.. :o

Grmbl, is er weer iemand eerder. ;) :mad:

shanli 14-12-2002 17:12

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ik denk niet dat een bepaalde kleur je opeens mooi maakt,maar het kan wel bepaalde dingen naar voren brengen waardoor je mooier oogt.

DutchTerror 14-12-2002 17:13

Bruin maakt me knapper
en rood als het een donkere omgeving is

Grijs en echt wit staan me niet in de winter

~Sjeherazade~ 14-12-2002 17:14

Ik weet dat ik het mooist sta met zwart of felle diepe kleuren,
en dat ik afgrijselijk lijk-alike sta met beige, lichtblauw en andere imo saaie kleuren...

I'ts Moi 15-12-2002 18:25

Lichtblauw en roze staan me geweldig....Daardoor lijk ik heel bruin en komen mijn ogen en haarkleur goed uit. Maar zwart staat me ook goed. Als ik wit draag, is m'n haar weer gelijk zo wit. Eigenlijk staan felle kleuren me wel goed :)

Kuzzje IK ;)

freakjuh 15-12-2002 18:38

Hmjah bepaalde kleuren staan beter dan andere, groen past wel bij men ogen, wit maakt me nog witter dan ik al ben..verder weet ik eig nie pcies wat wel en niet leuk staat :o

Aaaaaart.. 16-12-2002 00:55

transparant staat mij echt heel lekker.. (y)

Wim Wok 16-12-2002 01:31

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:
transparant staat mij echt heel lekker.. (y)
:D

a new noise 16-12-2002 07:53

Citaat:

Wim Wok schreef:
:D

$tarlight 16-12-2002 15:11

zwart & rood staan me mooi, terwijl ik in blauwe kleding net een lijk ben...

Denise84 16-12-2002 18:28

Citaat:

feline schreef:
Ik denk dat kleuren het mooie in je kunnen accentueren.

Zeker mee eens!
Kleur en/of bepaalde kleding kunnen iemand niet mooier maken dan dat diegene is. Wel kan het een verzorgdere uitstraling geven, een frisse uitstraling bij felle kleuren e.d.

Kleuren die mij wel staan: zwart, donkerbruin, mosgroen, rood, paars, donker(fel)roze (y)
Kleuren die me totaal niet staan: pasteltinten, grijs (n)

Lil_DarkAngel 17-12-2002 16:39

zwart, wit, baby-blauw en camel vind ik altijd wel leuk bij mij staan!

maantje tuurt 17-12-2002 21:16

iedreen zeg dat rood me mooi staat, al doe ik dat haast nooit aan.

Saraļ_h 18-12-2002 10:48

zeker!!! vooral haarkleuren maken mensen mooier of minder mooi.. kheb nu rood haar en kleur mooi bij groene ogen. groene kleding staat dus ook mooi.. (kdraag meestal paars/zwart maarja goed t gaat om t idee;))

het is maar net hoeveel je let op kleuren, bij mij het belangrijkst als k kleding uitzoek sochtends. de kleuren combi en of t me staat.. wit zou k niet gauw dragen vanwege mn bleke huid idd en zwart juist weer wel.

Toet0r 18-12-2002 17:40

rood staat denk ik wel goed bij mij...maar wit absoluut niet..daar wordt ik heel bleek van (n)

LiViNg EnD 20-12-2002 10:59

zwart staat bij mij het best.. en dan met felle kleurtjes.. dat staat ook niet verkeerd bij mij..

Horror Kitty 20-12-2002 13:08

Ik weet wel dat roze rood en zwart me wel staan, maar beige en wit absoluut niet...

BrunetJuh 21-12-2002 09:30

als je zwart aan hebt, lijk je slanker en bij wit lijk je wat dikker. (dat was toch so :confused: )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.