![]() |
Mijn eigen songtekst...
Ben bezig met een nieuw eigen nummer... hieronder alvast een stuk van de tekst:
Diep in mij Het is een jaar of drie geleden Misschien wat meer Maar dat maakt zoveel niet uit We konden lachen met zijn tweeën We waren samen En we praatten honderduit Maar nu dat alles is verdwenen En dat alles Met jou is meegegaan Kan ik niets meer Dan verlangen naar die tijd En hier maar stil te staan Maar diep in mij Weet ik dat ik niet alleen ben Want ik kan nog praten met mezelf En diep in mij Weet ik dat ik niet alleen ben Want ik zie je voor me staan En diep in mij Praat je met me door Omdat ik alleen ben... |
probeer je Xander de Bibliotheek (of hoe the $%^&*die gast ook heten mag) te evenaren?:D
hoog poeziealbumgehalte..... een positief ding kan er wel van af...ik ben gek op klankrijm... en 'tweeen' en 'geleden' is daar zo'n mooi voorbeeld van (niet geweldig maar toch) maar eigenlijk is dat het enige dat ik eruit kan halen dat enigszins positief is...ik wil je niet volledig de grond in boren maarre... is het een soort Volumia!-track ofzo....*proest* .. nee lo siento... see ya around |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |