![]() |
gebroken pootje
een fietser heeft me kat aangereden en daardoor heeft hij 2 botjes gebroken in zijn rechter voor pootje.
ik ben naar de dierenarts gegaan en die heeft foto's gemaakt. en ze hebben de kat onder narcoze gebracht, en gips om ze pootje heen gedaan. hij heeft ook een kraag gekregen en we gingen naar huis. na 10 minuten heeft hij met die andere poot het gips en het kraagje eraf getrokken. :( we gingen meteen terug naar de dierenarts. daar hadden we een discussie, en mijn kat is nu thuis zonder gips. heeft iemand van jullie advies hoe ik het verder aan moet pakken? ik heb voor niks het gips en de foto betaald, want de kat heeft het er gelijk vanaf getrokken. wat moet ik doen? :confused: |
Spalken met een paar ijsstokjes oid?
|
Citaat:
|
Citaat:
en we hebben het net gedaan ook met stokjes, de kat is wel bang en het doet erg pijn. echt zielig :o |
hmz, heel erg stevig laten inspalken lijkt me.
misschien em voorlopig binnenhouden en ze nagels af laten knippen ofzo? dat ie et er niet af kan krabben? of is dat "onmenselijk"? |
Opnieuw gips laten zetten ofzo, maar dan veeeel steviger. Vraag die dierenarts wat het beste is :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mjah, even een andere dierenarts naar laten kijken, en hopen dat het nu beter gaat.
Ik zou zelf niet meer naar die eerste dierenarts toegaan, als ie het bij je ond EN bij je kat al verkeert heeft gedaan, zou ik er weinig vertrouwen meer in hebben... |
onze vroegere kat, die eeft wel 5 keer z'n poot gebroke... we gingen daar den 1ste keer me naar den dierenarts, maar die zei gwn: geneest wel vanzelf :)... de andere 4 x zijn we nie meer gweest... ee kat trekt z'n plan wel, hoor... (de onze deed da toch iig)
|
Citaat:
JE mag NOOIT erg stevig inspalken. Hierdoor zul je dingen afknellen |
z'n andere pootje ook in het gips??? Tjonge.... dit klinkt als iets dat je op video moet hebben voor toekomstige verjaardagsfeestjes... (sorry, flauwe grap)
|
een andere dierenarts zoeken, een kat kan het er echt niet zomaar vanaf trekken en met een kap al helemaal niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |